Hazu napisał(a):Dużo twardsze jest to zawieszenie w porównaniu do seryjnego?
jest twardsze niż seria rzecz jasna, ale komfort na gwincie w porównaniu ze sprężynami obniżającymi (testowane na Vogtland i MTS) + seryjny amorek gazowy jest o wiele wyższy, nie ma typowego "jeps" po wpadnięciu w dziurę jak to było na sprężynach.
Hazu napisał(a):daje sie jeździć w zakętach po nierównościach?
da się jeździć, tylko tył na nierównościach podskakuje, ale ogólnie gwint "skręcony" tak aby body miało spory prześwit do gleby sprawuje się znakomicie, choć u mnie nie ma jeszcze ustawień takich jak twardość z najwyższych
Hazu napisał(a):na twardym zawieszeniu i to była masakra jeśli chodzi o komfort.
modeli gwintów
no bo jak robisz tego typu tuning to komfortu nie ma, a to nie najnowsze modele aut sportowych które w serii są i sztywne i dość komfortowe
hopek napisał(a):Tak, tylko że bolid F1 się trzyma tak samo jak wrc
taaaa, na torze i to równiutkim, przejdź się albo zobacz jak taki bolid skacze po wyboistej drodze.. i i le ma z przyczepności auta typu wrc
