Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)

Postprzez Barteq0014 » 28 wrz 2011, 15:30

Witam,jak tam sprawa z m6 136KM?Przewałkowałem te 29 stron i nic sensownego o 6 nie znalazlem...
Obrazek[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2011, 21:57
Posty: 179
Skąd: Wrocław
Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;

Postprzez Barthez » 28 wrz 2011, 16:18

słabo wałkowałeś... do m6 136KM można wgrać program ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Barteq0014 » 28 wrz 2011, 16:31

Wiesz co i jak ?No i najważniejsze czy można zrobić to samodzielnie ?
Obrazek[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2011, 21:57
Posty: 179
Skąd: Wrocław
Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;

Postprzez Barthez » 28 wrz 2011, 16:40

jeśli masz sprzęt do zczytania softu i umiesz zmienić mapę to możesz samemu ;)
jeśli nie to:
kreator mocy
tuning44
lub inna firma zajmująca się chipowaniem ;) we wrocku nie znam ale może zgłoś się do ravo to Ci coś podpowie gdzie można ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Barteq0014 » 28 wrz 2011, 17:16

Sprzętu nie mam :D Pozostaje skorzystać z tych firm lub kontakt z Ravo
Dzięki za pomoc
Obrazek[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2011, 21:57
Posty: 179
Skąd: Wrocław
Auto: Była:
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C 136KM ;
Jest:
Mazda 6 '08 GY
2.0 LF 147KM AT
Mazda 6 '03 GY
2.0 RF5C CITD 121KM ;

Postprzez Barthez » 28 wrz 2011, 17:19

Barteq0014 napisał(a):Sprzętu nie mam :D Pozostaje skorzystać z tych firm lub kontakt z Ravo
Dzięki za pomoc

niezamaco ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez Neonixos666 » 8 paź 2011, 15:14

Dla tych co kombinują z opornikami polecam wymienić filtr paliwa ;) i pilnować czystości układu wtryskowego :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez cyrek18c » 15 paź 2011, 23:10

Ja wyrzucilem dwa oporniki. Nic to nie dalo i nie dawalo. Choc zakladalem dwa razy inne. ditd premacy 2001.
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2011, 22:16
Posty: 31
Skąd: Podkarpacie Jarosław
Auto: Premacy 2001 DITD

Postprzez asaselllo » 17 paź 2011, 10:17

Po prostu błąd w montażu lub obliczeniu oporności
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2009, 11:25
Posty: 58
Skąd: Sieradz
Auto: 323f DITD 101KM

Postprzez cyrek18c » 17 paź 2011, 11:37

Wszystko dobrze montowane zgodnie z tym tematem. Tu mi polecono i powiedziano co i gdzie.
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2011, 22:16
Posty: 31
Skąd: Podkarpacie Jarosław
Auto: Premacy 2001 DITD

Postprzez Neonixos666 » 17 paź 2011, 19:15

cyrek18c napisał(a):Ja wyrzucilem dwa oporniki. Nic to nie dalo i nie dawalo.


i bardzo dobrze zrobiłeś, nic to nie daje a moje i kolegi wykresy z hamowni to wymysł :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez cyrek18c » 18 paź 2011, 11:42

Na ktorej str sate wykresy?
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2011, 22:16
Posty: 31
Skąd: Podkarpacie Jarosław
Auto: Premacy 2001 DITD

Postprzez asaselllo » 18 paź 2011, 12:45

Wystarczy troszkę poszukać – ale proszę, wykres po modyfikacji (50 ohm). Jeden jest przy włączonych światłach, dmuchawie i radiu, drugi przy całej elektryce i klimie.

http://picasaweb.google.pl/lh/photo/Jps ... directlink
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2009, 11:25
Posty: 58
Skąd: Sieradz
Auto: 323f DITD 101KM

Postprzez cyrek18c » 18 paź 2011, 22:20

Dzieki. Jutro sie pobawie z opornikami:D
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2011, 22:16
Posty: 31
Skąd: Podkarpacie Jarosław
Auto: Premacy 2001 DITD

Postprzez Neonixos666 » 18 paź 2011, 23:08

cyrek18c napisał(a):Na ktorej str sate wykresy?


zapraszam do mojego tematu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez cyrek18c » 19 paź 2011, 10:32

Zalozylem tym razem jeden opornik 51 ohm. 50 nie bylo:D Noo i troche turbina sie glosniejsza zrobila a w pewnym zakresie obrotow(okolo2000 a 2500) czuc minimalny wiekszy zryw. Deko.
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2011, 22:16
Posty: 31
Skąd: Podkarpacie Jarosław
Auto: Premacy 2001 DITD

Postprzez cyrek18c » 19 paź 2011, 13:46

Wrocilem z trasy. Na oporniku. Spalanie w mym rydwanie jest nieziemskie:D:D
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2011, 22:16
Posty: 31
Skąd: Podkarpacie Jarosław
Auto: Premacy 2001 DITD

Postprzez Neonixos666 » 19 paź 2011, 20:36

cyrek18c napisał(a):Wrocilem z trasy. Na oporniku. Spalanie w mym rydwanie jest nieziemskie:D:D


czyli jakie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez cyrek18c » 20 paź 2011, 09:16

Troche szybciej wskazowka zeszla niz zwykle na tym dystansie. Jak skoncze bak to podlicze i podam.
Forumowicz
 
Od: 6 maja 2011, 22:16
Posty: 31
Skąd: Podkarpacie Jarosław
Auto: Premacy 2001 DITD

Postprzez Neonixos666 » 20 paź 2011, 18:08

na 50 to spalanie większe będzie, załóż 2x100 powinno spalanie być lepsze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9515 (53/244)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje