Silnik FS z GF pasuje do GE?
1, 2
jak pamietam silnik fs jest 115 konny fs2 jest too silnik 136 konny.
A mianowicie w wersji ge byl tylko fs 115 konny.
Ja mam silnik fs2 z mazdy gf/gw. w wersji ge.
I nie ma znacznej roznicy miedzy silnikami da sie wszytko podlaczyc bez problemu jedynie co zostaja jakies kostki zbedne.
I troche wiazki kabli przerobic.
A mianowicie w wersji ge byl tylko fs 115 konny.
Ja mam silnik fs2 z mazdy gf/gw. w wersji ge.
I nie ma znacznej roznicy miedzy silnikami da sie wszytko podlaczyc bez problemu jedynie co zostaja jakies kostki zbedne.
I troche wiazki kabli przerobic.
- Od: 20 maja 2009, 08:58
- Posty: 164
- Skąd: Siennica Lublin
- Auto: Mazda 626 IV GE 1997 rok 90PS 1.8
Szutrowóz
heh ja w poprzedniej mazdzie miałem fs2 i co? Miał normalnie aparat zapłonowy mechaniczny, a nie jak to w GF jest elektroniczny. Czy to FS czy FS2 to akurat nie ma znaczenia że ten tu był montowany a ten tu. W GF rózni się elektroniką niczym wiecej
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Tak koledzy... zrezygnowałem z przekładki instalacji ponieważ jest zbyt dużo różnic między tą którą miałem w samochodzie (EX ATX) a tą którą dostałem z silnikiem...
Kolejna sprawa: chcąc zamontować z powrotem aparat zapłonowy muszę zmienić jednak głowicę – brak poprawnie zrobionego otworu na aparat zapłonowy ( w moim przypadku nie chodzi o samo przebicie przez ściankę do wewnątrz, lecz cały otwór jest za mały)
Jutro jadę po głowicę, może ktoś podpowie czy 350zł za planowanie, sprawdzenie szczelności, wymianę uszczelniaczy i dotarcie gniazd to przyzwoita cena?
Jeszcze jedno pytanie (może do Jaksy) jakiej firmy uszczelkę kupić pod głowicę? Z jaką nie było nigdy problemów?
Kolejna sprawa: chcąc zamontować z powrotem aparat zapłonowy muszę zmienić jednak głowicę – brak poprawnie zrobionego otworu na aparat zapłonowy ( w moim przypadku nie chodzi o samo przebicie przez ściankę do wewnątrz, lecz cały otwór jest za mały)
Jutro jadę po głowicę, może ktoś podpowie czy 350zł za planowanie, sprawdzenie szczelności, wymianę uszczelniaczy i dotarcie gniazd to przyzwoita cena?
Jeszcze jedno pytanie (może do Jaksy) jakiej firmy uszczelkę kupić pod głowicę? Z jaką nie było nigdy problemów?
- Od: 5 sie 2009, 20:08
- Posty: 20
- Skąd: Wrocław
- Auto: 626 GE '96 2.0
wqurzony napisał(a):Tak koledzy... zrezygnowałem z przekładki instalacji ponieważ jest zbyt dużo różnic między tą którą miałem w samochodzie (EX ATX) a tą którą dostałem z silnikiem...
Kolejna sprawa: chcąc zamontować z powrotem aparat zapłonowy muszę zmienić jednak głowicę – brak poprawnie zrobionego otworu na aparat zapłonowy ( w moim przypadku nie chodzi o samo przebicie przez ściankę do wewnątrz, lecz cały otwór jest za mały)
Przecież od początku starałem się to wyjaśnić.
wqurzony napisał(a):Jutro jadę po głowicę, może ktoś podpowie czy 350zł za planowanie, sprawdzenie szczelności, wymianę uszczelniaczy i dotarcie gniazd to przyzwoita cena?
myślę że tak.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Jakbym miał możliwość wytargania reszty instalacji z GF to bym brnął dalej do przodu ale niestety GFy które gościowi zostały na placu to same angliki.
Jeszcze pytanie – której firmy kupić uszczelkę pod głowicę? Z którą nikt nie miał problemów? Wiem że cała metalowa.
Jeszcze pytanie – której firmy kupić uszczelkę pod głowicę? Z którą nikt nie miał problemów? Wiem że cała metalowa.
- Od: 5 sie 2009, 20:08
- Posty: 20
- Skąd: Wrocław
- Auto: 626 GE '96 2.0
Hej all
Podsumowanie moich wysiłków: blok od GF, głowica GE uszczelniona, zawory przefrezowane dotarte, uszczelka głowicy od GE oryginalna, reszta została GE jak była. Auto jeździ, na razie nie mogę ocenić jeszcze spalania, wydaje mi się że mocy przybyło. Cieknie olej z niepotrzebnego czujnika spalania stukowego.(ale to już pikuś)
Pierwszy raz złożony silnik na uszczelce ELringa – po krótkim czasie od odpalenia chłodziwo dostało się do pierwszego cylindra,
wygiął się korbowód... mechanik musiał zawieść tłok z korbowodem ze starego silnika do szlifierza, ten przełożył korbowód. Rozwlekło się to w czasie.
Podsumowanie moich wysiłków: blok od GF, głowica GE uszczelniona, zawory przefrezowane dotarte, uszczelka głowicy od GE oryginalna, reszta została GE jak była. Auto jeździ, na razie nie mogę ocenić jeszcze spalania, wydaje mi się że mocy przybyło. Cieknie olej z niepotrzebnego czujnika spalania stukowego.(ale to już pikuś)


- Od: 5 sie 2009, 20:08
- Posty: 20
- Skąd: Wrocław
- Auto: 626 GE '96 2.0
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6