Silnik FS z GF pasuje do GE?

Postprzez wqurzony » 4 sie 2011, 23:56

Nikt? Nic? Zupełnie? Może jakiś elektryk od mazd coś napisze.
Początkujący
 
Od: 5 sie 2009, 20:08
Posty: 20
Skąd: Wrocław
Auto: 626 GE '96 2.0

Postprzez noxes » 5 sie 2011, 10:57

Nikt nic bo nikt takich modów nie czynił bo to bezcelowe, roboty dużo a moc ta sama.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez wqurzony » 7 sie 2011, 20:47

Nie jest to bezcelowe.
Moc 136KM, mała różnica ale jednak jest.
Już nie wydam 300zł na aparat zapłonowy.
Silnik dużo młodszy.
Tyle celi mi wystarczy.
Początkujący
 
Od: 5 sie 2009, 20:08
Posty: 20
Skąd: Wrocław
Auto: 626 GE '96 2.0

Postprzez noxes » 7 sie 2011, 22:19

No to życzę powodzenia w wkładaniu silnika 136KM z GF/GW do GE
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez JulianSR » 18 sie 2011, 23:16

jak pamietam silnik fs jest 115 konny fs2 jest too silnik 136 konny.
A mianowicie w wersji ge byl tylko fs 115 konny.
Ja mam silnik fs2 z mazdy gf/gw. w wersji ge.
I nie ma znacznej roznicy miedzy silnikami da sie wszytko podlaczyc bez problemu jedynie co zostaja jakies kostki zbedne.
I troche wiazki kabli przerobic.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2009, 08:58
Posty: 164
Skąd: Siennica Lublin
Auto: Mazda 626 IV GE 1997 rok 90PS 1.8
Szutrowóz

Postprzez noxes » 18 sie 2011, 23:59

heh ja w poprzedniej mazdzie miałem fs2 i co? Miał normalnie aparat zapłonowy mechaniczny, a nie jak to w GF jest elektroniczny. Czy to FS czy FS2 to akurat nie ma znaczenia że ten tu był montowany a ten tu. W GF rózni się elektroniką niczym wiecej
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez JulianSR » 19 sie 2011, 12:36

no wlasnie jedynie elektornika rozni sie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2009, 08:58
Posty: 164
Skąd: Siennica Lublin
Auto: Mazda 626 IV GE 1997 rok 90PS 1.8
Szutrowóz

Postprzez wqurzony » 22 sie 2011, 18:51

Tak koledzy... zrezygnowałem z przekładki instalacji ponieważ jest zbyt dużo różnic między tą którą miałem w samochodzie (EX ATX) a tą którą dostałem z silnikiem...
Kolejna sprawa: chcąc zamontować z powrotem aparat zapłonowy muszę zmienić jednak głowicę – brak poprawnie zrobionego otworu na aparat zapłonowy ( w moim przypadku nie chodzi o samo przebicie przez ściankę do wewnątrz, lecz cały otwór jest za mały)
Jutro jadę po głowicę, może ktoś podpowie czy 350zł za planowanie, sprawdzenie szczelności, wymianę uszczelniaczy i dotarcie gniazd to przyzwoita cena?
Jeszcze jedno pytanie (może do Jaksy) jakiej firmy uszczelkę kupić pod głowicę? Z jaką nie było nigdy problemów?
Początkujący
 
Od: 5 sie 2009, 20:08
Posty: 20
Skąd: Wrocław
Auto: 626 GE '96 2.0

Postprzez noxes » 23 sie 2011, 20:55

wqurzony napisał(a):Tak koledzy... zrezygnowałem z przekładki instalacji ponieważ jest zbyt dużo różnic między tą którą miałem w samochodzie (EX ATX) a tą którą dostałem z silnikiem...
Kolejna sprawa: chcąc zamontować z powrotem aparat zapłonowy muszę zmienić jednak głowicę – brak poprawnie zrobionego otworu na aparat zapłonowy ( w moim przypadku nie chodzi o samo przebicie przez ściankę do wewnątrz, lecz cały otwór jest za mały)

Przecież od początku starałem się to wyjaśnić.
wqurzony napisał(a):Jutro jadę po głowicę, może ktoś podpowie czy 350zł za planowanie, sprawdzenie szczelności, wymianę uszczelniaczy i dotarcie gniazd to przyzwoita cena?

myślę że tak.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez wqurzony » 24 sie 2011, 08:11

Jakbym miał możliwość wytargania reszty instalacji z GF to bym brnął dalej do przodu ale niestety GFy które gościowi zostały na placu to same angliki.
Jeszcze pytanie – której firmy kupić uszczelkę pod głowicę? Z którą nikt nie miał problemów? Wiem że cała metalowa.
Początkujący
 
Od: 5 sie 2009, 20:08
Posty: 20
Skąd: Wrocław
Auto: 626 GE '96 2.0

Postprzez noxes » 24 sie 2011, 09:12

oryginał, ewentualnie zadzwoń do carspeedu to Ci poleca
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez wqurzony » 25 sie 2011, 21:29

Ta którą miałem w silniku jest bardzo podobna do elringa...
Wysłałem zapytanie do carspeedu.
A za uszczelkę w serwisie w Długołęce powiedzieli 175zł.
We Wro na Mińskiej coś koło 184.
Początkujący
 
Od: 5 sie 2009, 20:08
Posty: 20
Skąd: Wrocław
Auto: 626 GE '96 2.0

Postprzez wqurzony » 29 wrz 2011, 23:08

Hej all
Podsumowanie moich wysiłków: blok od GF, głowica GE uszczelniona, zawory przefrezowane dotarte, uszczelka głowicy od GE oryginalna, reszta została GE jak była. Auto jeździ, na razie nie mogę ocenić jeszcze spalania, wydaje mi się że mocy przybyło. Cieknie olej z niepotrzebnego czujnika spalania stukowego.(ale to już pikuś)

!! Pierwszy raz złożony silnik na uszczelce ELringa – po krótkim czasie od odpalenia chłodziwo dostało się do pierwszego cylindra, !! wygiął się korbowód... mechanik musiał zawieść tłok z korbowodem ze starego silnika do szlifierza, ten przełożył korbowód. Rozwlekło się to w czasie.
Początkujący
 
Od: 5 sie 2009, 20:08
Posty: 20
Skąd: Wrocław
Auto: 626 GE '96 2.0

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6