



Auto zakupilem w listopadzie 2009 od kobiety he he. Stan tragiczny. Zuzycie oleju 1l na 10tys kilometrow. Karoserią zajela sie rdza itd.
W lutym 2011 zabralem sie za silnik:
-pierscienie NPR
-panewki TDC
-uszczelniacze Takoma
-swiece irydowe NGK zfr5fix-11
-przewody zaplonowe NGK rc-ze28
-glowice oddalem do "regeneracji"(docieranie zaworow i gniazd zaworowych)
-wymienilem kompletny rozrzad z pompa wody(rolki GMB)
Narazie z dolewaniem oleju jest spokoj. Jezdze na Top1 Zenzation 10W40.
Sierpien 2011
-wymiana progow zewnetrznych
-łatanie podlogi
-wymiana wszystkich drzwi,poniewaz poprzednie byly bardzo zgnite(prowadnice szyb i otwory na listwy zewnetrzne)
-lakier Sapphir black 475 Bmw
Wyposazenie:
-el. szyby i lusterka
-klimatyzacja
-centralny zamek
-welurowa tapicerka
-nawiew swing
-felgi 17'' Alessio,opony 205/45 przod i 215/45 tył
-alu ramki na zegary
-radio Kenwood KDC-X869
-wzmacniacze JBL CS60.4 + JBL CS 300.1
-subwoofer JBL GT5-1204BR
-głosniki standard
W przyszłosci:
-swap hamulcow z M6
-przyciemnione szyby
-kompletne sprzeglo Exedy lub Aisin
24.06.12
Udalo sie wymienic sprzeglo na Exedy. Fajnie smiga. Dzisiaj z nudów troche bawilem sie pasta polerska pod maska. Po 1,5 roku kolektor wyglada tak:
