Witam.
Czy ktoś mógłby mi pomóc w odczytaniu błędów ?
Tutaj zamieszczam krótki filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=XTSbD2cEWSc
Czy to będzie kod numer 8 ? A może 10 i 8 ?
Pomoc w odczytaniu kodu bledu.
Strona 1 z 1
10 i 8
10 – Czujnik temperatury powietrza zasysanego
08 – Przepływomierz powietrza
10 – Czujnik temperatury powietrza zasysanego
08 – Przepływomierz powietrza
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/246/0ba8b8712dce9563.jpg[/img][/url]
www.323-klub.pl
www.323-klub.pl
- Od: 30 sie 2008, 16:31
- Posty: 257
- Skąd: Łowicz/Warszawa
- Auto: Było 323F BA Z5 94r.
Jest Xedos 6 V6
No właśnie tylko jest jeszcze jedno pytanie. Gdzie znajduje się "czujnik temperatury powietrza zasysanego" ? On będzie gdzieś w przepływomierzu ? Do przepływomierza idzie tylko 1 wiązka elektryczna chyba z 4rema przewodami.
Co do objawów to obroty nie falują, nie dymi, jedynie spalanie mam wysokie
Co do objawów to obroty nie falują, nie dymi, jedynie spalanie mam wysokie

Czujnik znajduje się w przepływomierzu
Proponuje sprawdzić rezystencje na pinach
Odłącz kostkę od przepływomierza i tyrzmając ją zapięciem do góry podłącz miernik i sprawdz rezystencje.
Kostka powinna mieć 5 pinów. Miernikiem wpinasz się w srodkowy i ostatni po prawej.
Rezystencja jaka powinna przy określonych temperaturach być to:
-20 st.C – 10-20 kOhm,
0 st.C – 4-7 kOhm,
20 st.C – 2-3 kOhm,
40 st.C – 0.9-1.3 kOhm,
60 st.C – 0.4-0.7 kOhm.
Proponuje też przeczyścić te piny bo może to jest właśnie powodem błędów.
Wyczyść piny skasuj błędy i sprawdź czy znów się pojawią.
Proponuje sprawdzić rezystencje na pinach
Odłącz kostkę od przepływomierza i tyrzmając ją zapięciem do góry podłącz miernik i sprawdz rezystencje.
Kostka powinna mieć 5 pinów. Miernikiem wpinasz się w srodkowy i ostatni po prawej.
Rezystencja jaka powinna przy określonych temperaturach być to:
-20 st.C – 10-20 kOhm,
0 st.C – 4-7 kOhm,
20 st.C – 2-3 kOhm,
40 st.C – 0.9-1.3 kOhm,
60 st.C – 0.4-0.7 kOhm.
Proponuje też przeczyścić te piny bo może to jest właśnie powodem błędów.
Wyczyść piny skasuj błędy i sprawdź czy znów się pojawią.
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/246/0ba8b8712dce9563.jpg[/img][/url]
www.323-klub.pl
www.323-klub.pl
- Od: 30 sie 2008, 16:31
- Posty: 257
- Skąd: Łowicz/Warszawa
- Auto: Było 323F BA Z5 94r.
Jest Xedos 6 V6
Daj sobie spokój z przepływomierzem sprawdź czy cały dolot jest szczelny i wszystkie przewody podciśnieniowe oraz odpowietrzenie silnika.
Skasuj błędy i pojeździj trochę a następnie ponownie sprawdź błędy.
Jakby uszkodzony był przepływomierz to byś wcale nie mógł jeździć.
Skasuj błędy i pojeździj trochę a następnie ponownie sprawdź błędy.
Jakby uszkodzony był przepływomierz to byś wcale nie mógł jeździć.
Z tą pękniętą rurą to już kupiłem samochód (w lutym), a akumulator był odłączany wielokrotnie. Dziś jeszcze raz skasowałem błąd jutro się przejadę i zobaczę czy błąd powróci.
Z wysokim spalaniem mam problem od samego kupna, na początku myślałem że to wina LPG, ale zaczynam w to wątpić. Na razie mam sprawdzoną lambdę, katalizator, wymienione świece i przewody. Powoli kończą mi się pomysły
Z wysokim spalaniem mam problem od samego kupna, na początku myślałem że to wina LPG, ale zaczynam w to wątpić. Na razie mam sprawdzoną lambdę, katalizator, wymienione świece i przewody. Powoli kończą mi się pomysły
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6