Cześć
Jestem szczęśliwym (prawie) posiadaczem Mazdy 6 kombi 2.0 141 KM z 2004 roku. Jak się domyślacie mam 5-cio biegową skrzynię. Niestety przełozenia są bardzo krótkie. Na 5-ce przy 2000 obrotów jadę zaledwie 70 km/h. Czy wszystkie Mazdy z tym silnikiem tak mają? Przy prędkościach autostradowych trzeba doić do 4000 i komfort spada.
Dajcie znać jak to u Was wygląda? Może ktoś się orientuje czy wchodzi w grę podmiana na skrzynię 6 biegów z Mazd po lifcie np z 2006?
Please o info. Pozdro
Skrzynia 5 biegów kontra 6 biegów
Strona 1 z 1
flippero napisał(a):Na 5-ce przy 2000 obrotów jadę zaledwie 70 km/h.
Sprawdź dokładnie jeszcze raz
Bo ja jadąc 70km/h na 5 biegu mam raptem 1500 obrotów
I pisz we właściwym dziale (GG/GY)
A masz może jakieś objawy zużytego sprzęgła ? Kumpel miał kiedyś sprzęgło na wykończeniu i też miał za wysokie obroty w stosunku do prędkości ale po wymianie wróciło do normy.
Sprzęgło jest OK. Przy wyłączonej trakcji ruszam z kopyta bez problemów.
Wydaje mi się że mam jakąś limitowaną wersję z krótkimi przełożeniami.
Tymbardziej się utwierdzam że Grzyby pisał że on ma 1500 obrotów na 5-ce. No i na masce z tyłu mam oryginalny napis Limited Edition.
Moje pytanie bardziej brzmi czy można przełożyć skrzynię 6-cio biegową z GY do GG?
Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia to dawajcie znać.
Wydaje mi się że mam jakąś limitowaną wersję z krótkimi przełożeniami.
Tymbardziej się utwierdzam że Grzyby pisał że on ma 1500 obrotów na 5-ce. No i na masce z tyłu mam oryginalny napis Limited Edition.
Moje pytanie bardziej brzmi czy można przełożyć skrzynię 6-cio biegową z GY do GG?
Jeśli ktoś ma jakieś doświadczenia to dawajcie znać.
- Od: 17 wrz 2011, 00:13
- Posty: 16
- Skąd: Ostrowiec Świętokrzyski
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 kombi 141KM benzyna+LPG
Jeśli to benzyna to by się w przybliżeniu zgadało.
2000 RPM= 70 km/h
4000 RPM= 140 km/h
6000 RPM= 210 km/h
6500RPM = ok 228 km/h i odcięcie zapłonu na piątce
Odnośnie wymiany skrzyni biegów, w innym wątku wyczytałem, że jest to możliwe, ale wiąże się z wymianą dużo większej ilości elementów niż sama skrzynia.
2000 RPM= 70 km/h
4000 RPM= 140 km/h
6000 RPM= 210 km/h
6500RPM = ok 228 km/h i odcięcie zapłonu na piątce
Odnośnie wymiany skrzyni biegów, w innym wątku wyczytałem, że jest to możliwe, ale wiąże się z wymianą dużo większej ilości elementów niż sama skrzynia.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości