Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
Pabllo napisał(a):jak na przesiadke z 323 to i tak wrazenia z jazdy olbrzymie:) niedlugo jakies zdjatka powinny byc:)
poczytaj dzial Nasze Mazdy
To jaki jest rozmiar tych śrubek? Przeszukałem już alledrogo, ebaje i inne ale tam ani śladu. Potrzebuję komplet plus 50% w zapasie w razie czego (tzw problem z wyczuciem siły
)
- Od: 20 mar 2011, 19:04
- Posty: 88
- Skąd: Warszawa-Wyszków-Ostrołęka-Biała Podlaska
- Auto: Przez 12 lat była Skodzinka
teraz
Mazda 6 2.0 klekot z 2004 roku
Grzeggorz napisał(a):To jaki jest rozmiar tych śrubek? Przeszukałem już alledrogo, ebaje i inne ale tam ani śladu. Potrzebuję komplet plus 50% w zapasie w razie czego (tzw problem z wyczuciem siły)
zobacz tutaj:
http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-MAZDA-S ... 56451e3e0d
Wedle aukcji jest to M6x16 (te sa na imbus co wydaje sie lepszym rozwiazaniem)
67igor1 napisał(a):– wymieniajac zegary musisz je "wprogramowac" do swojej madzi... czyli potrzebujesz IDS'a
A co to jest IDS ?
Fotografia, obiektywy – Stare obiektywy
- Od: 24 sie 2009, 17:49
- Posty: 49
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 6 GH 2.2D 163KM r2011 Kombi
elpc napisał(a):67igor1 napisał(a):– wymieniajac zegary musisz je "wprogramowac" do swojej madzi... czyli potrzebujesz IDS'a
A co to jest IDS ?
Program do diagnostyki samochodów Mazda lub tester zależy w jakiej formie. wpisz w g.o.o.g.l.e ids mazda .
Opel Vectra 2.0 GT 91r. ---> Opel Vectra 1.8 CD 96r. ---> Toyota Avensis 2.0 D4D 00r. ---> Mazda 6 2.0 MZR-CD (CiTD) 04r.---> Nissan X-trail 2.2 dCI 04r.---> Opel Insignia 2.0 CDTI 160KM 4x4 2013r., kombi
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Pozdrawiam Lukatoari
https://www.facebook.com/AlfabetSmakuMadzi/?fref=ts
Fans napisał(a):Program do diagnostyki samochodów Mazda lub tester zależy w jakiej formie
takim wlasnie sprzetem posluguja sie w serwisie Mazdy
ps. prosze nie wysmiewac sie z niewiedzy... sami sie caly czas uczymy przeciez
Witam koledzy!
Mam nadzieję, że będziecie w stanie pomóc. Nie rozwijając się zbyt dużo chciałbym się zapytać czy głowice (oznaczenie RF5C) z poniższych aukcji będą pasowały do Mazdy 6 GY 2.0 CiTD 2005r (121KM), vin – JMZGY19T661424562.
http://allegro.pl/glowica-mazda-6-mazda ... 85447.html
http://allegro.pl/glowica-mazda-ctid-rf ... 12152.html
Sprawa jest dosyć nagła ponieważ auto jest bardzo potrzebne, dlatego bardzo liczę na Wasze doświadczenie i pomoc.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za rady!
Mam nadzieję, że będziecie w stanie pomóc. Nie rozwijając się zbyt dużo chciałbym się zapytać czy głowice (oznaczenie RF5C) z poniższych aukcji będą pasowały do Mazdy 6 GY 2.0 CiTD 2005r (121KM), vin – JMZGY19T661424562.


Sprawa jest dosyć nagła ponieważ auto jest bardzo potrzebne, dlatego bardzo liczę na Wasze doświadczenie i pomoc.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za rady!
-
Magyk
Magyk napisał(a):czy głowice (oznaczenie RF5C) z poniższych aukcji będą pasowały do Mazdy 6 GY 2.0 CiTD 2005r (121KM),
napisze tak:
glowice RF5 sa do przedlifta ... czyli wszystko zalezy jaka masz Mazde
Witam
Napisze krótko, nie zamyka mi się tylna klapa, jak zamykam auto pilotem albo kluczykiem to drzwi się zamykają a klapa nie, i w ogóle nie zapala się lampka w bagażniku, żarówka działa, auto jest w kombi, i jeszcze takie pytanie czy na liczniku jest jakaś kontrolka która informuje że klapa jest otwarta ? tak jak np. drzwi..
- Od: 13 cze 2011, 20:06
- Posty: 19
- Skąd: miechucino
- Auto: Mazda 6 kombi,2003 rok.
2.0 CiTD 136 km
chrust napisał(a):nie zamyka mi się tylna klapa
moze trzeba poszukac?
sa tematy... np. ten
viewtopic.php?f=60&t=105676
67igor1 napisał(a):Magyk napisał(a):czy głowice (oznaczenie RF5C) z poniższych aukcji będą pasowały do Mazdy 6 GY 2.0 CiTD 2005r (121KM),
napisze tak:
glowice RF5 sa do przedlifta ... czyli wszystko zalezy jaka masz Mazde
Po Vinie i wnętrzu wnioskuję, że jest to wersja po facelift'ingu. Czyli jeśli nie RF5C to jakiej głowicy powinienem szukać?
-
Magyk
mala poprawka...
sprawdzilem po numerach... RF5C10090C i ta sama glowica jest wszedzie
od M3, M5 do M6 (GG, GY i GH)...
zasugerowalem sie opisem kompletna... dla mnie kompletna – to oznacza, ze jest wszystko... nawet wtryski
Ps. Magyk, czy mozesz uzupelnic swoj profil?
sprawdzilem po numerach... RF5C10090C i ta sama glowica jest wszedzie
od M3, M5 do M6 (GG, GY i GH)...
zasugerowalem sie opisem kompletna... dla mnie kompletna – to oznacza, ze jest wszystko... nawet wtryski
Ps. Magyk, czy mozesz uzupelnic swoj profil?
67igor1 napisał(a):RF5C10090C
67igor1 napisał(a):mala poprawka...
sprawdzilem po numerach... RF5C10090C i ta sama glowica jest wszedzie
od M3, M5 do M6 (GG, GY i GH)...
zasugerowalem sie opisem kompletna... dla mnie kompletna – to oznacza, ze jest wszystko... nawet wtryski
Znalazłem jeszcze inne oznaczenie głowicy – RF7J, które często na aukcjach było podawane razem z RF5C – czyli można by wnioskować, że głowice są takie same?
Dzięki wielkie kolego za zainteresowanie i chęć pomocy. Teraz tylko prosiłbym o jakieś stwierdzenie, czy mogę brać RF5C do auta z 2005 po lifcie.
-
Magyk
Witam,
Mam takie w zasadzie pytanie, niz problem:
Jak wsiadam do auta, to pedal hamulca jest jak z kamienia, praktycznie da sie go wcisnac ze 2 centymetry.
Po odpaleniu jest normalnie "mientki" i dziala jak nalezy.
Czy jest to normalny objaw?
Mam takie w zasadzie pytanie, niz problem:
Jak wsiadam do auta, to pedal hamulca jest jak z kamienia, praktycznie da sie go wcisnac ze 2 centymetry.
Po odpaleniu jest normalnie "mientki" i dziala jak nalezy.
Czy jest to normalny objaw?
- Od: 9 wrz 2011, 20:07
- Posty: 29
- Skąd: Elgin
- Auto: Mazda 6
TS2 2007
143KM
2.0 Diesel + DPF
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6