Hamulce – Tarcze i klocki – pytania i problemy.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Wojtek » 13 sie 2011, 15:50

67igor1 napisał(a):podobno jest to znana dolegliwosc w ASO... ,
dlatego powinni takie tarcze wymienic na gwarancji...
jak bedzie problem, to nalezy zlozyc pismo do M.M. Polska, a jak to nie pomoze to do MMCorp.

Martzin75 napisał(a):Po dwoch kolejnych godzinach dostalem telefon z Mazdy ze zapraszaja do ASO na wymiane tarcz.
– zrobilem awanture w odyssey, ktore delikatnie mowiac jest slabe w zakresie obslugi klienta i serwisowania
– zglosilem sie na wymiane tarcz, dostalem info ze Mazda zmienila dostawce tarcz i ze zakladane sa nowej konstrukcji, w zwiazku z tym klocki tez musza byc nowej generacji (sic!) i zabulilem za nie (klocki) 400pln.
– po 1500km wszystko dziala jak powinno

no widzicie ;)
teraz tylko zglaszac takie problemy na biezaco... nie czekac z tym, bo szkoda zawieszenia...
Arkana Obrazek Renault Obrazek Mii Obrazek
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez mar as » 11 wrz 2011, 20:46

U mnie po przejechaniu 2 tys po toczeniu na razie jest ok :)
BEST ET @ 15,91 Kąkolewo 2014
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2015 miejsce 2
 
Od: 31 paź 2010, 00:39
Posty: 109 (35/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Skoda Superb
Renault Megane RS
Mazda 6 2,2 MZR-CD R2

Postprzez Waldek91 » 12 wrz 2011, 18:23

Witam serdecznie :) Chciałbym się zapytać czy u innych użytkowników GH tarcze z tyłu maja od góry wgłębienie przez pół tarczy ? Wygląda to jakby tarcza była wentylowana ale to nacięcie jest tylko przez pół obwodu tarczy. Samochód hamuje wyśmienicie i nie ma jeszcze dużych śladów zużycia hamulców.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2011, 20:18
Posty: 506 (0/1)
Skąd: Bielsk Podlaski/Białystok/Belgia
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR 147KM PB 2008r. kolor 35J

Postprzez Dominator » 12 wrz 2011, 18:32

Waldek91 napisał(a):Witam serdecznie :) Chciałbym się zapytać czy u innych użytkowników GH tarcze z tyłu maja od góry wgłębienie przez pół tarczy ? Wygląda to jakby tarcza była wentylowana ale to nacięcie jest tylko przez pół obwodu tarczy. Samochód hamuje wyśmienicie i nie ma jeszcze dużych śladów zużycia hamulców.

Wychodzi na to że tak, kupiłem takowe używane na swapa do swojego auta i też tak mają, moze te z pierwszego montazu tylko takie były. Jednak to nie jest wentylacja, bo bardzo płytkie.. Ciekawe jak tarcze z innych firm, czy też tak mają..
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Wierzbowy » 25 wrz 2011, 21:40

Panowie, czy ktoś używa tarcz TURBO GROOVE ze stajni EBC ?
Mam problemy z hamowaniem – wymieniłem po za aso klocki na textar – koszmar pylą, piszczą w dodatku tarcze biją jak są rozgrzane...
Tarcze mam porysowane – panowie w aso w w-wie nie mieli czasu mimo ze przyjechałem z rozpadającym się klockiem – ale cóż Mazda Oddysey słynie z dobrej obsługi..

Pytanie czy tarcze TURBO GROOVE są głośne ? – jak mam wydać 1k pln na nowy zestaw przednich hamulców nie chcę kupić czegoś co nie uwolni mnie od głośnych dźwięków z okolic kół.
“You cannot be a true petrolhead until you’ve owned an Alfa Romeo – it’s like having really great sex which leaves you with an embarrassing itch.” – Jeremy Clarkson
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2011, 21:42
Posty: 75
Auto: Mazda 6 GH 2008 2.0 benzyna
Mada CX-9 PL 2010 3.7 benzyna
Alfa Romeo Spider 2001 2.0 TS benzyna

Postprzez Tomek6 » 25 wrz 2011, 22:05

Wierzbowy napisał(a):Panowie, czy ktoś używa tarcz TURBO GROOVE ze stajni EBC ?


Osobiście nie miałem styczności, ale mój kuzyn jeździ na tych tarczach w Seacie Toledo. Jest bardzo zadowolony ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez SuperTeam » 26 wrz 2011, 20:32

Witam posiadam M6 2.5 sport i musze wymienic w niej hamulce tzn tarcze, klocki i zaciski (strasznie zardzewiale i szpeca auto). Zastanawiam sie nad brembo ale nie widze zeby byly dedykowane do tego nowego modelu. Moze podpowiecie cos na ten temat: czy pasowac beda ze starszej generacji, czy to juz inna konstrukcja i czy beda pasowac do tej mocy silnika (170Km). Jezeli nie brembo to jakie? prosze o jakies firmy swiatowe tzn nie polskie bo mieszkam w UK i tutaj musze je zamowic i to jak najszybciej :)
z gory dzieki za poswiecony czas i odpowiedz.
Początkujący
 
Od: 26 wrz 2011, 20:25
Posty: 7
Skąd: Sunderland UK
Auto: Mazda 6 2.5 Sport (2008)

Postprzez Wojtek » 26 wrz 2011, 20:59

witamy na forum

prosze uzywac funkcji "szukaj" :

Prosze o zapoznanie sie z zasadami panujacymi na forum:
1. W pierwszej kolejnosci szukamy tematow nas interesujacych... do tego celu prosze uzyc wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jezeli nie znalezlismy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na koncu tego watka
4. Jezeli nie ma takiego tematu, wtedy mozemy zalozyc nowy...

teraz polacze Twoj watek z poprawnym ;)


Prosze tez o uzupelnienie profilu uzytkownika... (to cos z prawej strony)
dziekuje

Ps. Masz wiadomosc PW
Arkana Obrazek Renault Obrazek Mii Obrazek
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez zielony110 » 26 wrz 2011, 21:53

Ja zmienilem przod jakies 4 m-ce temu.
Klocki kupilem EBC Green Stuff-y i tarcze Pagid.
W sobote razem z 67Igor1robilismy maly przeglad i niestety tarcze dostaly ostro po <dupa> i nadaja sie do wymiany. Zrobily sie z nich "fale dunaju" (raptem zrobily 15tys mil). Pisalem maila do EBC i mowia ze "zielone" EBC sa twarde i zalecaja tarcze EBC bo sa twardsze.
Teraz mysle nad Turbo Grove. Jak beda juz kupione i zamontowane napisze co i jak.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez SuperTeam » 26 wrz 2011, 22:18

hmm dlatego chce wymienic wszystko i najlepiej z jednej firmy ( wymieniam bo juz piszcza i nie hamuja) a jak juz robic to robic. Jezeli zmienie na lepsze klocki to szkoda zaraz jechac z tarczami do wymiany jak to u kolegi wiec zmieniam wszystko. Auto juz ma przejechane 60tys mil wiec najwyzszy czas :) Jutro podjade do kwit-fita i dam znac co i jak.

P.s dzieki 67igor1 i sorki :)
Początkujący
 
Od: 26 wrz 2011, 20:25
Posty: 7
Skąd: Sunderland UK
Auto: Mazda 6 2.5 Sport (2008)

Postprzez Wojtek » 26 wrz 2011, 22:24

SuperTeam napisał(a):Jutro podjade do kwit-fita i dam znac co i jak.

tylko nie Kwik-fit... <głaszcze>
zapytaj w watku Regionalnym, gdzie najlepiej ;)

viewtopic.php?f=77&t=26292
Arkana Obrazek Renault Obrazek Mii Obrazek
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez zielony110 » 23 paź 2011, 12:32

Waldek91 napisał(a):Witam serdecznie :) Chciałbym się zapytać czy u innych użytkowników GH tarcze z tyłu maja od góry wgłębienie przez pół tarczy ? Wygląda to jakby tarcza była wentylowana ale to nacięcie jest tylko przez pół obwodu tarczy. Samochód hamuje wyśmienicie i nie ma jeszcze dużych śladów zużycia hamulców.

jako ze wczoraj zmienialem tylne tarcze i klocki to sie wypowiem.
Oryginalne mialy wglebienie na polowie tarczy (nie mam pojecia dlaczego)
Nowe tarcze (Pagid – zamienniki w UK) sa bez jakichkolwiek wglebien.
Klocki i tarcze zmienione po przebiegu 100tys mil (160 tys km)
tarcze mialy juz rant a klockow juz nie bylo praktycznie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez Wojtek » 23 paź 2011, 15:27

zielony110 napisał(a):jako ze wczoraj zmienialem tylne tarcze i klocki to sie wypowiem.

i jak autko hamuje? :>
Arkana Obrazek Renault Obrazek Mii Obrazek
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez zielony110 » 23 paź 2011, 21:11

67igor1 napisał(a):i jak autko hamuje? :>

jak na razie sie dociera i uklada, ale hamuje rowno, a to jest najwazniejsze :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez Wojtek » 23 paź 2011, 21:38

zielony110 napisał(a):jak na razie sie dociera i uklada, ale hamuje rowno, a to jest najwazniejsze

<spoko>
Arkana Obrazek Renault Obrazek Mii Obrazek
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/482)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez lola » 11 lis 2011, 09:53

zmienialem ostatnio kola na zimowe i zauwazylem ze klocki z tylu są duzo ciensze od przednich czy to normalne? w poprz autach zawsze pierwsze konczyly sie z przodu?
Początkujący
 
Od: 23 mar 2011, 09:04
Posty: 26
Skąd: kraków
Auto: 2.0 mzr-cd 2009

Postprzez glowasiek » 11 lis 2011, 11:36

zawsze klocki przednie za grubsze niz tez z tylu takze to normalne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2010, 22:36
Posty: 1675 (3/6)
Skąd: z daleka
Auto: Mazda 6 GH sport

Postprzez zielony110 » 11 lis 2011, 12:22

lola napisał(a):zauwazylem ze klocki z tylu są duzo ciensze od przednich czy to normalne

To jest normalne.
Ja zmienialem swoje klocki jakis miesiac temu z tylu.
Byla to ich pierwsza wymiana od nowosci (160 tys km)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez RAMON ALLONES » 5 gru 2011, 11:43

Witam,
szukam klocków do M6 3.7 i nigdzie nie mogę znaleść informacji czy klocki do europejskiej wersji 2,5 l są takie same jak do 3,7 l. Amerykanie się zbytnio hamulcami nie przejmują, więc mniemam że może być tak że europejska 2,5 ma takie same hamulce jak 3,7 zza oceanu. Czy ktoś z kolegów orientuje się w tym temacie.
Dziękuję i pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2010, 18:54
Posty: 52
Skąd: Lusówko k/Poznania
Auto: M6 3.7 V6 2009 6-Automat, M3 2.3 2009 5-Automat

Postprzez RAMON ALLONES » 5 gru 2011, 12:43

Właśnie uzyskałem info w AZ Auto że wszystkie wersje GH ( w tym wersje US ) mają takie same hamulce, a co za tym idzie materiały eksploatacyjne.
Jest to dla mnie super wiadomość nawet lekko zbyt piękna żeby mogła być prawdziwa. Czy ktoś z kolegów może to potwierdzić?
No nic dzwonię dalej i próbuję się czegoś sensownego dowiedzieć.
( parę telefonów później ).Tak jak myślałem -inne ASO te newsy zdementowało – i jak tu ufać fachowcom :|
Ostatnio edytowano 5 gru 2011, 13:01 przez RAMON ALLONES, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2010, 18:54
Posty: 52
Skąd: Lusówko k/Poznania
Auto: M6 3.7 V6 2009 6-Automat, M3 2.3 2009 5-Automat

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6