 trzeba niżej sonde wspawać.
 trzeba niżej sonde wspawać.Mazda 323F GT Mazdaspeed Touring Kit A-Spec 2.0 V6 '97
W końcu...  Myślę że montaż przed Wrocławiem
  Myślę że montaż przed Wrocławiem  Pierwsze muszę usprawnić zawieszenie i sprawdzić geometrie. Z tego co widzę to lewy kolektor będzie do małej poprawki
 Pierwsze muszę usprawnić zawieszenie i sprawdzić geometrie. Z tego co widzę to lewy kolektor będzie do małej poprawki  trzeba niżej sonde wspawać.
 trzeba niżej sonde wspawać.
			
			 trzeba niżej sonde wspawać.
 trzeba niżej sonde wspawać.Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
		mam pytanko odnośnie lamp...
kupowałeś wszystko nowe czy to jakaś samoróbka?
chodzi mi o przednie kierunki te dolne, tylne lampy i tylne przeciwmgielne
			
			
		kupowałeś wszystko nowe czy to jakaś samoróbka?
chodzi mi o przednie kierunki te dolne, tylne lampy i tylne przeciwmgielne
 
- Od: 24 maja 2011, 15:20
- Posty: 185 (1/0)
- Skąd: EL
- Auto: 323F BA 1.5 Z5
Przeciwmgielne i wsteczne – z anglika
Tylne lampy – malowane sprayem do przyciemniania albo oklejone folią (stawiam na spray)
Przednie kierunki – wywalone pomarańcze i jakoś rozjaśnione chyba
			
			
		Tylne lampy – malowane sprayem do przyciemniania albo oklejone folią (stawiam na spray)
Przednie kierunki – wywalone pomarańcze i jakoś rozjaśnione chyba
luki_92_92 napisał(a):Przeciwmgielne i wsteczne – z anglika
Tylne lampy – malowane sprayem do przyciemniania albo oklejone folią (stawiam na spray)
Przednie kierunki – wywalone pomarańcze i jakoś rozjaśnione chyba
Prawie dobrze
Przeciwmgielne z anglika, wsteczne ori
Tylne – oklejony sam kierunkowskaz folią 3M ORACAL.
Kierunkowskazy – rozklejone, wywalone pomarańcze, porządnie wyczyszczony środek z kleju i złożone na bezbarwnym silikonie

Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
		No właśnie, jakoś tak mi się o przeciwmgielnym napisało a przecież masz tylko wsteczne z anglika i wsteczne normalne  Jakbyś miał przeciwmgielne z anglika to byś miał po prawej stronie
 Jakbyś miał przeciwmgielne z anglika to byś miał po prawej stronie  
			
			
		Przybyłem, przeczytałem, ocieniam   
 
Mazda prezentuje się świetnie tylko pozazdrościć 
 
Od kiedy zdałem prawko jeździłem cały czas srebrnym tolkiem i tak mi się przejadł ten kolor, że stwierdziłem nie kupować więcej auta w tym kolorze ale teraz odzyskałem wiarę w to, że srebrne może być piękne
			
			
		Mazda prezentuje się świetnie tylko pozazdrościć
Od kiedy zdałem prawko jeździłem cały czas srebrnym tolkiem i tak mi się przejadł ten kolor, że stwierdziłem nie kupować więcej auta w tym kolorze ale teraz odzyskałem wiarę w to, że srebrne może być piękne

 
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Ostatnio wpadło parę nowych gratów   
 

Jeden kolektor został zawinięty, tak na próbę Montaż niestety dopiero w zimie, jak będę miał chociaż troche wolnego czasu...
 Montaż niestety dopiero w zimie, jak będę miał chociaż troche wolnego czasu...  
 

Będę musiał też naprawić dokładkę MS po małych przygodach z pachołkiem i krawężnikiem na zlocie we Wrocławiu 
 

			
			
Jeden kolektor został zawinięty, tak na próbę

Będę musiał też naprawić dokładkę MS po małych przygodach z pachołkiem i krawężnikiem na zlocie we Wrocławiu

Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
		Fajna sztuka 
			
			
		
 
- Od: 7 sie 2010, 20:18
- Posty: 95
- Skąd: Lublin
- Auto: Była Mazda 323F BA KLZE
I jak tam tomek, kolektory na swoim miejscu? 
			
			
		śliczności  a nie myślałeś ,by dolot puścić niżej? zawsze mniej ciepłego powietrze by łapał
 a nie myślałeś ,by dolot puścić niżej? zawsze mniej ciepłego powietrze by łapał 
			
			Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
		Po dłuższej przerwie, postanowiłem wziąć się w końcu za autko i zrobić porządny przegląd  
 
Do zmiany poszły wszystkie filtry, olej i jeszcze parę innych rzeczy W końcu założyłem kolektory 6-2-1, które oczywiście musiałem troche przerobić
  W końcu założyłem kolektory 6-2-1, które oczywiście musiałem troche przerobić   Później wrzucę jakiś zdjęcia
  Później wrzucę jakiś zdjęcia 
EDIT
A oto i obiecane zdjęcia, przynajmniej ich część
Trzeba było trochę podciąć obudowę wentylatora od klimy, bo się nie mieścił, a od stromy grodzi przełożyć rurki od wspomagania . Na końcu okazało się że rura opiera się na misce olejowej, ale i temu dałem rade
 . Na końcu okazało się że rura opiera się na misce olejowej, ale i temu dałem rade  
 



			
			Do zmiany poszły wszystkie filtry, olej i jeszcze parę innych rzeczy
 W końcu założyłem kolektory 6-2-1, które oczywiście musiałem troche przerobić
  W końcu założyłem kolektory 6-2-1, które oczywiście musiałem troche przerobić  EDIT
A oto i obiecane zdjęcia, przynajmniej ich część
Trzeba było trochę podciąć obudowę wentylatora od klimy, bo się nie mieścił, a od stromy grodzi przełożyć rurki od wspomagania



Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
		Nooooo wkońcu się za to wiozłeś  
 
Wydech też zrobiłeś?Czy jeszcze nie?
A ztym wentylatorkiem od klimy nieźle wykombinowałeś 
 
Musze to obadać
			
			
		Wydech też zrobiłeś?Czy jeszcze nie?
A ztym wentylatorkiem od klimy nieźle wykombinowałeś
Musze to obadać
Ech odgrzeje trochę kotleta   Wątek z braku czasu został zaniedbany. Ważne że samochód jeździ bez zarzutu
  Wątek z braku czasu został zaniedbany. Ważne że samochód jeździ bez zarzutu  Zamontowałem parę gadżetów i modów a kolejna partia czeka w kolejce aż zwolni mi się garaż
  Zamontowałem parę gadżetów i modów a kolejna partia czeka w kolejce aż zwolni mi się garaż 
			
			 Zamontowałem parę gadżetów i modów a kolejna partia czeka w kolejce aż zwolni mi się garaż
  Zamontowałem parę gadżetów i modów a kolejna partia czeka w kolejce aż zwolni mi się garaż Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
		No to poka co tam zalega  
			
			
 
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
 Była: Mazda 3 2 3 F GT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości







 
 









