Mazda Premacy 2l problem z instalacją KME
Witam wszystkich
Mam też maly problem z moim LPG , tzn. szarpie na wszystkich biegach do 2000 obrotow.
Mam załozone takie cos:
reduktor – FIORE FORTE
wielozawor – ELPIGAZ AT02A 200/30-TOR
zespol wtryskiwaczy – AEB
komputer sterujacy – STELLA EXCLUSIVE
W czym moze leżec problem?? STELLA raczej jest dobrym sterownikiem , może wtryski sa kiepskie ,lub ustawienie nie takie jak trzeba??
Ustawialem juz 3 razy u gaziarza ale jezdzenie z gosciem z kompem na kolanach w trojmiejskich korkach nie za bardzo mi przypada do gustu
. Chyba najlepsza bylaby hamownia.
Dodam ze za ta instalację zaplacilem 3200 i chcialbym aby auto jezdzilo.
Poprzednio mialem zagazowaną Primerę u tego samego gaziarza i jedzilem nia 4 lata bez zadnego problemu wymieniajac tylko filtry a teraz taki niefart
Mam też maly problem z moim LPG , tzn. szarpie na wszystkich biegach do 2000 obrotow.
Mam załozone takie cos:
reduktor – FIORE FORTE
wielozawor – ELPIGAZ AT02A 200/30-TOR
zespol wtryskiwaczy – AEB
komputer sterujacy – STELLA EXCLUSIVE
W czym moze leżec problem?? STELLA raczej jest dobrym sterownikiem , może wtryski sa kiepskie ,lub ustawienie nie takie jak trzeba??
Ustawialem juz 3 razy u gaziarza ale jezdzenie z gosciem z kompem na kolanach w trojmiejskich korkach nie za bardzo mi przypada do gustu
Dodam ze za ta instalację zaplacilem 3200 i chcialbym aby auto jezdzilo.
Poprzednio mialem zagazowaną Primerę u tego samego gaziarza i jedzilem nia 4 lata bez zadnego problemu wymieniajac tylko filtry a teraz taki niefart
- Od: 14 mar 2011, 13:05
- Posty: 22
- Skąd: Pomorskie
- Auto: Mazda CX-5 2.2 SKYACTIV-D AWD Leder Navi BOSE LED AHK 2016r Black
nie ten dział
popytaj kolegę bananmin to fachura w dziale LPG
popytaj kolegę bananmin to fachura w dziale LPG
- Od: 23 kwi 2009, 18:25
- Posty: 535
- Skąd: Kłodzko
- Auto: premacy 99r 101KM pb/lpg
witam
w marcu załozyłem instalacje lpg wszystko było ok
pewnego dnia troszkę chciałem poszalec i pokręciłem ja powyzej 6 i chyba coś sie skończyło w instalacji
na benzynie pracuje ok jak zapalił sie check tylko na gazie . Wyszło ze cewka 3 cylinder kabelki mam nowe oryginał fajki tez i świece dedykowane ngk , zamieniłem cewki miejscami zapalił sie check i znów cewka 3 cylinder
swieca strasznie zakopcona .na benzynie autko az się rwie równo pracuje. jak tylko przełacze na lpg lipa
szarpie wypadaja zapłony .koleś z diagnostyki kazał sie wstrzymac z zakupem cewek,POMOCY
poprawiłem tytuł na bardziej czytelny
w marcu załozyłem instalacje lpg wszystko było ok
pewnego dnia troszkę chciałem poszalec i pokręciłem ja powyzej 6 i chyba coś sie skończyło w instalacji
na benzynie pracuje ok jak zapalił sie check tylko na gazie . Wyszło ze cewka 3 cylinder kabelki mam nowe oryginał fajki tez i świece dedykowane ngk , zamieniłem cewki miejscami zapalił sie check i znów cewka 3 cylinder
swieca strasznie zakopcona .na benzynie autko az się rwie równo pracuje. jak tylko przełacze na lpg lipa
szarpie wypadaja zapłony .koleś z diagnostyki kazał sie wstrzymac z zakupem cewek,POMOCY
poprawiłem tytuł na bardziej czytelny
-
SportiveGrodzisk
witaj proszę uzupełnij profil
jakie auto?
poza tym temat i opis nieczytelny gaz sgi to cała gama instalek i podzespołów.
jakie auto?
poza tym temat i opis nieczytelny gaz sgi to cała gama instalek i podzespołów.
Witam Ponownie 
Poruszam ponownie problem z moja instalacja otoz podjechalem do gaziarza bo mi auto szarpalo przy odjeciu gazu na wysokich obrotach np 3 bieg 5 tys rpm zdjecie nogi z gazu i duze szarpniecie..
gaziarz zubozyl mi mieszanke i jest ok z tym ze jak sam stwierdzil wykresy powinny sie pokrywac a tak nie jest i na LPG jest ubozej niz chyba byc powinno ale szarpania nie ma wogole...
Podusnalem mu ze moze pokombinowac trzeba z tym zubazaniem ale on ustawil na 20 i mowil ze tego nie ruszac..
Podpowiecie cos moze??? Auto pali ok 10L na 100km, w jezdzie mieszanej z 5 osobami na pokladzie, w samym ruchu miejskim na pewno wiecej....
wydaje mi sie ze teraz bo tej regulacji spali wiecej ale okaze sie niebawem jak zatankuje znowu butle
pozdrawiam
Poruszam ponownie problem z moja instalacja otoz podjechalem do gaziarza bo mi auto szarpalo przy odjeciu gazu na wysokich obrotach np 3 bieg 5 tys rpm zdjecie nogi z gazu i duze szarpniecie..
gaziarz zubozyl mi mieszanke i jest ok z tym ze jak sam stwierdzil wykresy powinny sie pokrywac a tak nie jest i na LPG jest ubozej niz chyba byc powinno ale szarpania nie ma wogole...
Podusnalem mu ze moze pokombinowac trzeba z tym zubazaniem ale on ustawil na 20 i mowil ze tego nie ruszac..
Podpowiecie cos moze??? Auto pali ok 10L na 100km, w jezdzie mieszanej z 5 osobami na pokladzie, w samym ruchu miejskim na pewno wiecej....
wydaje mi sie ze teraz bo tej regulacji spali wiecej ale okaze sie niebawem jak zatankuje znowu butle
pozdrawiam
- Od: 29 cze 2011, 13:18
- Posty: 49
- Skąd: Łęczyca
- Auto: Mazda Premacy Sportive
witam,powiem tak ubogo na gazie być nie moze , był już post kolegi u którego było ubogo i po 60 tyś remontował silnik madzi , podobno przy ubogiej mieszance jest wyższa temperatura spalania mieszanki a co za tym idzie wypala kanały, ja bym podjechał gdzieś na spaliny i to sprawdził,
pozdro
pozdro
BYŁA 323 SEDANIK 96R,PREMACY 99R, OBECNIE 626GF
Witaj
Z tego co sie orientuje to przy zubożeniu te wykresy sie nie pokryją, ogolnie gaziarz musi patrzeć na lambde czy wskazuje bogato czy ubogo a nie sugerować sie jak wykres pokazuje. Radze pogadac z bananminem w tej kwestii. Swoja drogą niedługo montuje hanki i pewnie polece do banana na regulację – co polecam.
Z tego co sie orientuje to przy zubożeniu te wykresy sie nie pokryją, ogolnie gaziarz musi patrzeć na lambde czy wskazuje bogato czy ubogo a nie sugerować sie jak wykres pokazuje. Radze pogadac z bananminem w tej kwestii. Swoja drogą niedługo montuje hanki i pewnie polece do banana na regulację – co polecam.
- Od: 10 paź 2009, 16:07
- Posty: 64
- Skąd: Łańcut
- Auto: Premacy Sportive 2.0 Pb/LPG
Była 323 BJ Ditd
Ja juz dawno bym pojechal gdyby nie 250 km w jedna strone niestety:(
Tez mi sie wlasnie wydaje ze jak to zubozanie jest wlaczone to nie powinny sie pokrywac..jak sie nie pokrywaja to tak jak napisalem auto juz nie szarpie po odjeciu gazu, ale wydaje mi sie wiecej pali..
Ile wam pala te silniki gazu??Bo ten moj tak jak napislalem ok 10 ale przy w miare delikatnym traktowaniu gazem, wydaje mi sie ze to dosc sporo tak czy siak
Tez mi sie wlasnie wydaje ze jak to zubozanie jest wlaczone to nie powinny sie pokrywac..jak sie nie pokrywaja to tak jak napisalem auto juz nie szarpie po odjeciu gazu, ale wydaje mi sie wiecej pali..
Ile wam pala te silniki gazu??Bo ten moj tak jak napislalem ok 10 ale przy w miare delikatnym traktowaniu gazem, wydaje mi sie ze to dosc sporo tak czy siak
- Od: 29 cze 2011, 13:18
- Posty: 49
- Skąd: Łęczyca
- Auto: Mazda Premacy Sportive
instalka to komputer kme i reduktor tomasetto jakies niebieskie wtryskiwacze gazownik mówi ze to cewka
ale ja byłem na diagnostyce wyszło ze 3 cylinder wypadanie zapłonów zamieniłem cewki przejechałem sie na gazie i znów zapalił sie check koło4 tys obrotów na 3 biegu pojechałem na diagnostyke i znów to samo wypadanie zapłonów 3 cylinder troche dziwne ze 2 cewki na raz by padły kabelki nowe .a i swieczka na 3 była bardzo zakopcona przełozyłem na pierwszy zaczałem jezdzic na benzynie i zero problemów kabelki i cewki 1000pln i cała półroczna oszczednosc na lpg poszłaaaaaaaaaaaa. nie wspomne o koszcie instalki 2300 a co jeszcze wyjdzie nie mam pojęcia a na Pb ok .
ale ja byłem na diagnostyce wyszło ze 3 cylinder wypadanie zapłonów zamieniłem cewki przejechałem sie na gazie i znów zapalił sie check koło4 tys obrotów na 3 biegu pojechałem na diagnostyke i znów to samo wypadanie zapłonów 3 cylinder troche dziwne ze 2 cewki na raz by padły kabelki nowe .a i swieczka na 3 była bardzo zakopcona przełozyłem na pierwszy zaczałem jezdzic na benzynie i zero problemów kabelki i cewki 1000pln i cała półroczna oszczednosc na lpg poszłaaaaaaaaaaaa. nie wspomne o koszcie instalki 2300 a co jeszcze wyjdzie nie mam pojęcia a na Pb ok .
-
SportiveGrodzisk
witam,u mnie przy mieszanej jeździe ok 9.5-10,(delikatna jazda) w trasie przy spokojnej jeździe potrafi zejść do 8 l/100km przy prędkościach rzędu 90-100km/h, przy prędkościach 130-140 robi się juz 10z groszem, a w mieście na krótkie przeloty ok11,5 l/100km, wydaje mi sie ze twoja powinna palić podobnie bo ma lżej
BYŁA 323 SEDANIK 96R,PREMACY 99R, OBECNIE 626GF
Herman ja mam 180 km a mimo to polece na ustawianie. Co do spalania to mi na trasie 10-10,5 przy 90-120 km. Miasto na krotkich odcinkach to czasem i 14,5-15,5 i to mnie najbardziej martwi. Ale znajomym w hondach 1,8 136km spala podobnie wiec sam niewiem czy te wyniki spalania którymi sie ludzie chwalą w necie są wiarygodne. Po nowej regulacji będe badał spalanie bo chyba ta moja instalacja wymaga wiekszych poprawek niż tylko wyeliminowania szarpek.
- Od: 10 paź 2009, 16:07
- Posty: 64
- Skąd: Łańcut
- Auto: Premacy Sportive 2.0 Pb/LPG
Była 323 BJ Ditd
temat z tym KME przerabiany był niedawno na forum w dziale premacy spinam bo o tym samym
Siema
Kolego bananmin
mozesz cos napisac o tym szarpaniu po odjeciu gazu na wysokich obrotach i? tak ja napisalem ze jak gaziarz zubozyl mieszanke LPG to przestalo ale wykresy sie rozjechaly i to mu niby ne pasuje..ja tez bylbym spokjniejszy jakbym wiedzial czy tak ma byc czy tez faktycznie jest zbyt ubogo co moze doprowadzic potem do jakichs problemow
pozdrawiam
Kolego bananmin
mozesz cos napisac o tym szarpaniu po odjeciu gazu na wysokich obrotach i? tak ja napisalem ze jak gaziarz zubozyl mieszanke LPG to przestalo ale wykresy sie rozjechaly i to mu niby ne pasuje..ja tez bylbym spokjniejszy jakbym wiedzial czy tak ma byc czy tez faktycznie jest zbyt ubogo co moze doprowadzic potem do jakichs problemow
pozdrawiam
- Od: 29 cze 2011, 13:18
- Posty: 49
- Skąd: Łęczyca
- Auto: Mazda Premacy Sportive
wiesz co srednio na dzien dzisiejszy..
ale chyba sobie kupie interfejs do LPG zeby zerknac co tam jest narobione i móc cokolwiek napisac bo tak naprawde to w nic nie wiem wiecej procz tego co napisalem ze musial zubozyc mieszanke na wyzszyhc obrotach ale co i o ile to nie mam pojecia
pozdrawiam
ale chyba sobie kupie interfejs do LPG zeby zerknac co tam jest narobione i móc cokolwiek napisac bo tak naprawde to w nic nie wiem wiecej procz tego co napisalem ze musial zubozyc mieszanke na wyzszyhc obrotach ale co i o ile to nie mam pojecia
pozdrawiam
- Od: 29 cze 2011, 13:18
- Posty: 49
- Skąd: Łęczyca
- Auto: Mazda Premacy Sportive
Kolego z Łęczycy
jak masz problem z instalacją KME a twój gazownik tego nie ogarnia
to jedź umów sie w Zgierzu gdzie produkują tą instalacje na kalibracje i ustawienie – gwarantuje ci że będziesz zadowolony a kase za ustawienie możesz zapłacić sam albo wziąsć fakture i przedstawić swojemu gaziarzowi. Ja tak kiedyś zrobiłem z moją BJ jak monter przez prawie rok nie mógł sobie poradzić ze sterownikiem Mazdy. A samego montera w okolicach Łodzi który kuma czaczę
też mogę polecić
jak masz problem z instalacją KME a twój gazownik tego nie ogarnia
to jedź umów sie w Zgierzu gdzie produkują tą instalacje na kalibracje i ustawienie – gwarantuje ci że będziesz zadowolony a kase za ustawienie możesz zapłacić sam albo wziąsć fakture i przedstawić swojemu gaziarzowi. Ja tak kiedyś zrobiłem z moją BJ jak monter przez prawie rok nie mógł sobie poradzić ze sterownikiem Mazdy. A samego montera w okolicach Łodzi który kuma czaczę
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=331&t=160195&p=2697787#p2697787
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=160439
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=160439
skoro piszecie tu o KME to zapytam.
Sterownik KME Nevo plus
reduktor KME silver albo gold tu nie wiem czy silver ogarnie
wtryskiwacze hana
Czy ten zestaw da radę przy mojej MPV 2,5 v6
I co ogółem sądzicie o tych instalacjach, ew. może jakąś inną instalację polecicie bo myślałem jeszcze o stagu
Sterownik KME Nevo plus
reduktor KME silver albo gold tu nie wiem czy silver ogarnie
wtryskiwacze hana
Czy ten zestaw da radę przy mojej MPV 2,5 v6
I co ogółem sądzicie o tych instalacjach, ew. może jakąś inną instalację polecicie bo myślałem jeszcze o stagu
- Od: 23 mar 2007, 00:34
- Posty: 207
- Skąd: Łódź
- Auto: MPV LW 2,5v6
626 GE 1,8
witam,
wiem ze temat juz dawno nie odswieżany ale mam dokladnie ten sam problem z moja premaska...
mianowicie posiadam sterownik KME diego i wtryskiwacze rail ig2 3ohm... i auto nie zachwuje sie poprawnie przy jezdzie na gazie sa dosc mocne szarpniecia w przedziale 2000-3000 obrotow i duza różnica w mocy.
czy wystarczy zmienic wtryskiwacze na szybsze matrix lub hanna??? czy bede zmuszony do zmiany calej elektroniki?
wiem ze temat juz dawno nie odswieżany ale mam dokladnie ten sam problem z moja premaska...
mianowicie posiadam sterownik KME diego i wtryskiwacze rail ig2 3ohm... i auto nie zachwuje sie poprawnie przy jezdzie na gazie sa dosc mocne szarpniecia w przedziale 2000-3000 obrotow i duza różnica w mocy.
czy wystarczy zmienic wtryskiwacze na szybsze matrix lub hanna??? czy bede zmuszony do zmiany calej elektroniki?
-
ajmon
Opcji może być wiele, diagnoza na sucho nic nie da, a może wpędzić Cię w niepotrzebne koszty.
-
makmarc
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość