Wyciek oleju w M6 2.0 d 143KM

Postprzez gug0l » 8 wrz 2011, 19:55

Witam,
Mam problem, bo ostatnio na ostrych zakretach zaczela migac kontrolka oleju. Gdy sprawdzilem na bagnecie to bylo suchy a raczej nie jeestem milosnikiem dolewania oleju wiec pojechalem na wymiane. I tu sie zaczelo. Okazalo sie ze olej byl ale bardzo malo i mechanik powiedzial mi ze mam duzy wyciek ale nie wiadomo gdzie bo caly silnik jest brudny od oleju.

Czy mieliscie takie problemy, a jak tak to skad?
Z góry dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 27 maja 2010, 11:44
Posty: 7
Auto: Mazda 6 2,0 Diesel 143km

Postprzez Rafał » 8 wrz 2011, 20:00

Uzupełnić olej, umyć silnik, jeździć i czekać na wycieki.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2006, 07:27
Posty: 1827
Skąd: Sieraków
Auto: JapanMuscleCar

Postprzez Wojtek » 8 wrz 2011, 20:24

Rafał napisał(a):Uzupełnić olej, umyć silnik, jeździć i czekać na wycieki.

i/lub
poszukac watku o odczycie poziomu oleju na bagnecie...
bo nie wiadomo dlaczego caly silnik byl w oleju...

ps. a skad kolega jest?
ps2. przenosze do dzialu diesel
pozdrawiam
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17519 (110/484)
Skąd: UK
Auto: Renault Arkana E-Tech
Renault
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Hubix » 8 wrz 2011, 23:33

Podziwiam Cię.

Jeździć z palącą się olejarką na desce...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2010, 19:34
Posty: 1221 (0/15)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 6 2.0 CDVI Exclusive

Postprzez Enduro » 10 wrz 2011, 11:01

Hubix napisał(a):Podziwiam Cię.

Jeździć z palącą się olejarką na desce...

to kwestia czasu i to dosc krotkiego..
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez Carpasja » 10 wrz 2011, 20:41

o ile się nie mylę to kontrolka oleju w M6 nie sygnalizuje jego niskiego poziomu tylko brak odpowiedniego ciśnienia ale niech ktoś mnie poprawi jak się mylę.

Tak jak pisał kolega wyżej, jazda, nawet krótka z takim świetlikiem może być zabójcza.
Szukasz porządnego auta? Zadzwoń lub napisz do mnie
https://www.carpasja.pl/
bartek@carpasja.pl

+48 691 180 000
Zobacz jak pracuje w TVN Turbo w programie Zawodowi Handlarze w I edycji, dostępne na http://player.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 cze 2010, 22:25
Posty: 87 (2/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Skoda Superb III 2.0 TSI 272KM SportLine
BMW E65 745i
BMW E38 725 TDS
Saab 9000 3.0 V6

Postprzez Enduro » 10 wrz 2011, 23:58

carpasja napisał(a):o ile się nie mylę to kontrolka oleju w M6 nie sygnalizuje jego niskiego poziomu tylko brak odpowiedniego ciśnienia ....

tak, to poprawne stwierdzenie
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Postprzez nynuch76 » 11 wrz 2011, 00:53

Enduro napisał(a):
carpasja napisał(a):o ile się nie mylę to kontrolka oleju w M6 nie sygnalizuje jego niskiego poziomu tylko brak odpowiedniego ciśnienia ....

tak, to poprawne stwierdzenie
E.

Akurat jej zapalenie na zakrętach wskazuje nie na problem z właściwym ciśnieniem a z brakiem odpowiedniej ilości oleju <diabełek> smok w oleju ciśnienie jest smok w powietrzu ciśnienia nie ma <oczko> swoją drogą jeździć z takim problemem to jak "blondynka pod prysznicem" czysta głupota <nie powiem>
Nic! Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! ;–)Obrazek
Kto wymyślił downsizing ?
Forumowicz
CUP 2011 miejsce 1
 
Od: 31 sie 2005, 12:42
Posty: 632 (24/26)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6 sportkombi 2.2 diesel
Mazda wy"Miata" 2.5 benzyna

Postprzez Enduro » 11 wrz 2011, 09:53

nynuch76 napisał(a):...
Akurat jej zapalenie na zakrętach wskazuje nie na problem z właściwym ciśnieniem a z brakiem odpowiedniej ilości oleju <diabełek> smok w oleju ciśnienie jest smok w powietrzu ciśnienia nie ma <oczko> swoją drogą jeździć z takim problemem to jak "blondynka pod prysznicem" czysta głupota <nie powiem>

tego głosu warto posłuchać, abs.
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2008, 22:37
Posty: 4881 (1/19)
Skąd: Niemcy / okazjonalnie Poznań
Auto: M6 GL´18, + modyfikowane Prosie 996,Triumph-Speedmaster custom czarna, głośna, dwukołowa, angielska hulajnoga

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6