Mam problem z odcieciem pompy paliwa tzn nie mam znajomego elektryka a nikt mi nie chce powiedziec wiec sie pytam was
1. Chce miec odciecie pompy paliwa ale nie wiem ktory to kabel jest ich 5 jak ktos wie to prosze o pomoc (kable pod tylna kanapa)
2. Czy trzeba montowac przekaznik czy wystarczy sam przelacznik
Blagam o pomoc bede naprawde wdzieczny
Odciecie pompy paliwa
Strona 1 z 1
Jutro Ci napisze który to kabel bo teraz mi się już nie chce grzebać w aucie. Jeśli chcesz to zrobić na wyłączniku, to musi on wytrzymywać ok. 20 amper prądu stałego (DC) przy napięciu 12 woltów. Co prawda pompa bierze 6 amper, ale jeśli byś się bawił słabym wyłącznikiem włącz-wyłącz w czasie pracy silnika to posklejałyby się w nim styki. Ogólnie polecam przekaźnik, ale zasilanie trzeba ciągnąć spod stacyjki lub bezpośrednio z akumulatora (najprościej).
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
Czekam Orin
A w sprawie tego przekaznika to stanelo na tym ze nie muszy
Dokladnie mowic ja chce rozciac ten kabel od pompy i wsadzic tam przelacznik i czy moge tak zrobic
A w sprawie tego przekaznika to stanelo na tym ze nie muszy
Dokladnie mowic ja chce rozciac ten kabel od pompy i wsadzic tam przelacznik i czy moge tak zrobic
323F B6 BG 1.6 GLX 16v
- Od: 24 wrz 2005, 00:19
- Posty: 17
- Skąd: Tomaszów Mazowiecki
- Auto: 323F B6 BG 1.6 GLX 16v 1992r.
max3101 napisał(a):Dokladnie mowic ja chce rozciac ten kabel od pompy i wsadzic tam przelacznik i czy moge tak zrobic
Jak najbardziej...ja tak robiłem z paroma autami i chodzi wszystko gut. Tylko musisz znaleść odpowiedni włącznik i go sprytnie zbunkrować.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Jak montowalem u siebie alarm to robilem odciecie pompy paliwa. Moze Cie zainspiruje moje podejscie i wezmiesz go pod uwage jako drugie rozwiazanie (oprocz ciecia kabli pod tylna kanapą
)
Od strony fotela pasazera zdemontuj plastiki od konsoli (obok lewej nogi pasazera, boczna czesc konsoli i wneki na radio).
Pod spodem, to znaczy ponizej radia i zapalniczki zobaczysz sterownik silnika (dosc gleboko wcisniety) i zamontowany przed nim przekaznik. To jest wlasnie przekaznik od pompy paliwa.
Nie pamietam teraz dokladnych kolorow przewodow, ale jesli jestes zainteresowany znajde je wieczorem w ksiazce i podam.
Ja obcialem przewod od pompy wlasnie tam, kolo tego przekaznika, i zamontowalem drugi przekaznik i w moim przypadku podlaczylem go do alarmu.
Od strony fotela pasazera zdemontuj plastiki od konsoli (obok lewej nogi pasazera, boczna czesc konsoli i wneki na radio).
Pod spodem, to znaczy ponizej radia i zapalniczki zobaczysz sterownik silnika (dosc gleboko wcisniety) i zamontowany przed nim przekaznik. To jest wlasnie przekaznik od pompy paliwa.
Nie pamietam teraz dokladnych kolorow przewodow, ale jesli jestes zainteresowany znajde je wieczorem w ksiazce i podam.
Ja obcialem przewod od pompy wlasnie tam, kolo tego przekaznika, i zamontowalem drugi przekaznik i w moim przypadku podlaczylem go do alarmu.
- Od: 10 paź 2005, 14:53
- Posty: 175
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F BJ DITD '02
W sumie to patent toady'ego jest lepszy niż mój, gdyż odcina zasilanie oryginalnego przekaźnika, zaś ja to zrobiłem na dodatkowym w całkiem innym miejscu. Co do kabli zasilających pompę paliwa, to wystarczy przeciąć jeden z grubszych przewodów: albo czarny (minus) albo czarny bodajże z czerwonym paskiem (plus). Aha – nie wiem jak u Ciebie, ale u mnie są dwie wtyczki do pomp. Przeciąć należy kabel idący do wtyczki za fotel kierowcy.
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości