przez luki_92_92 » 4 wrz 2011, 19:29
Ile obrotów śrubki ma być to ja tobie nie powiem, ale powiem tak > regulujesz na rozgrzanym silniku, na biegu jałowym powinno być ok 800-850 obrotów.
Jeśli ci skaczą obroty to są różne opcje – świece, przewody, aparat zapłonowy, popękana rura dolotu (widze na foto że masz inną więc można to wykluczyć, chyba że to nie twoje foto). Mazda jest w benzynce, czy masz gaz też? Ja mam z gazem i na gazie mi się tak robi jak stoję w miejscu (szczególnie jak jest hamulec wciśnięty) i jest to wina zużytych membranek w reduktorze od gazu, koszt części do regeneracji nie jest duży tylko że z moich okolic zajmują się tym w krakowie i częstochowie także narazie nie byłem. Natomiast ostatnio obroty mi spadały na benzynie a także robiło się tak, że wciskałem gaz do końca i nic się nie działo i tak wyrywało do przodu momentalnie co chwilę (takie szarpanie) – to samo robiło się na gazie i benzynie jak miałem aparat zapłonowy zepsuty, ale teraz było to tylko na benzynie a gaz chodził elegancko, i winny okazał się filtr paliwa (25zł filtr, 25 wymiana).
