Od Pół roku jestem posiadaczem mazdy 323f. Dość długo jeździłem mazda 121
 i pomimo wszelkich starań nie chciała zginąć podczas ekstremalnej jazdy
 i pomimo wszelkich starań nie chciała zginąć podczas ekstremalnej jazdy   
  Mazda miała mały incydent i była malowana jedna strona auta ale nie za mojej kadencji.
Dane techniczne każdy zna więc co tu pisać autko fajnie się zbiera ale mi to jakoś mało więc coś będę myślał nad zwiększeniem stajni
Wyposażenie:
-elektryczne szyby x4
-abs
-centralny zamek
-klimatyzacja
-wspomaganie
– i pewnie jeszcze kilka innych rzeczy
Wymienione:
-łączniki stabilizatora
-lewy przegub
-olej Valvoline 10w60
-naprawiona nie domykająca się szyba
-zregenerowane zaciski z tyłu
-wymienione gumy stabilizatora przód
-łączniki stabilizatora tył (08.2012)
Modyfikacje:
– Wydech ultera (Nieaktualne Przelotowy wydech 2,5" własnej produkcji )
-Swap na kl-de
-sportowe kolektory wydechowe
-cai
-centralny zamek z pilota
-boczny panel z AFR Boost i Oil temp
-Turbo holset hx40 ustawione na 0.4 bar
-Sterowanie Megasquirt
Planowane:
-strojenie jeśli komp 2.5 nie podejdzie Nieaktualne
-gleba
-felgi 17"
-nowy lakier (czerwień albo biel)
-kubły
-dokładka i progi ms
-naprawa elektrycznej anteny
-spojler
-naprawa tylnego spryskiwacza
-no i co mi tam jeszcze do głowy wpadnie
Wszelkie komentarze i uwagi mile widziane







Na prośbę mojej ukochanej dodaję zdjęcie jajka
Tak właśnie wyglądała moja mazda 121, pierwsza mazda
 
 
A tyle potrafiła z siebie wykrzesać
 
 
Zdjęcie rozmyte bo to była już prędkość ponaddźwiękowa


 
 

















 
  

 Czyli zamiana kabli to błąd i trzeba to szybko zmienić tak jak było.
  Czyli zamiana kabli to błąd i trzeba to szybko zmienić tak jak było. 
   I chodzi bardzo równo ale jak z hydrauliką nie wiem bo nie mam wydechu więc nic nie słychać
  I chodzi bardzo równo ale jak z hydrauliką nie wiem bo nie mam wydechu więc nic nie słychać