georgis napisał(a):Długo wachałem się między dieslem a benzyną. Ostatecznie padło na benzyne 2,0 MZR DiSI.
gratulacje i pozdrowienia, mamy taki sam silnik
www.mazdaspeed.pl
kkaczor napisał(a):a widzisz, jakbyś się nie bawił testerem to byś zapinał
Jaksa napisał(a):Pewnie tak
chmooreck napisał(a):Jaksa chyba nie masz wyjścia
glowasiek napisał(a):I zeby nie bylo, to podjedziemy sprawdzic
berserk_ napisał(a):1. byłbym wdzięczny za rozszyfrowanie numeru VIN: JMZGH14D601232139 i podesłanie na maila
berserk_ napisał(a):2. na co zwrócić uwagę przy pierwszych oględzinach auta – jakie są typowe przypadłości tego modelu – oczywiście wizyta w serwisie mazdy będzie także, ale chciałbym wstępnie określić stan auta..
berserk_ napisał(a):3. auto ma przebieg 90000 i silnik diesel 140KM, czy ten silnik posiada już filtr cząstek stałych DPF? jezeli tak, to czy przygotować już 5000zł na wymianę filtra...? ;
Tomek6 napisał(a):Jeśli chodzi o dotychczasowe korzystanie z usług ASO to regularnie, częściej niż zaleca instrukcja wymieniam olej (olej dostarczam swój) i filtr, żeby uzyskać wpis do elektronicznego rejestru a jednocześnie potwierdzenie przebiegu
Kamil napisał(a):czy sam kupujesz olej i filtr, oni wymieniają i wtedy robią wpis?
Kamil napisał(a):czyli najlepiej kupić swój olej (filtr powietrza i oleju również?) i się umówić na wymianę oleju i wpis uzyskuję tak? Przegląd karoserii robi się raz do roku, powiedzmy przy okazji wymiany oleju, tak?
67igor1 napisał(a):Ps. Kamil, przestan filtr powietrza sam wymienisz
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 286 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6