Ogólnie gratulacje za tak szybkie ogarnianie usterek jeśli można spytać ile cie wyszao wymiana szyby przedniej
Mazda MX-3 EC B6 '92 1.6 16v SOHC
jak dasz rade to przełożyć to przekładaj a jak nie to oddaj i poszukaj takiego jak ci podejdzie . ja osobiście próbował bym to przełożyć (wskaźnik benzyny) a jak się uda to wmontować do tego z uszkodzoną temperaturą i i tak bym to oddał 
Ogólnie gratulacje za tak szybkie ogarnianie usterek jeśli można spytać ile cie wyszao wymiana szyby przedniej
Ogólnie gratulacje za tak szybkie ogarnianie usterek jeśli można spytać ile cie wyszao wymiana szyby przedniej

- Od: 5 gru 2010, 09:08
- Posty: 705
- Skąd: Pszczyna/Łąka
- Auto: I*I Mazda 323c 1.8 16v 114KM 95r.+
Nagrzewasz ten drucik co jest w wskazówce najlepiej lutownicą i potem widelcem podważasz. Najlepsza metoda.
-
Matadore36
Dzisiaj przyszedł mieszek, jutro pasta polerska i na dniach obszywam kierownicę skórą.
EDIT: 31 sierpień
Jest już pasta polerska, mieszek już na swoim miejscu i na klapie pojawił się też emblemat mazdaspeed.
Zamówiłem już skórę na kierownicę, mam nadzieje, że przed weekendem będzie i zrobie ją w weekend. Będziey również wymieniać olej na castrol magnatec 10w40 wraz z filtrem oleju, filt paliwa i filtr powietrza.
EDIT: 31 sierpień
Jest już pasta polerska, mieszek już na swoim miejscu i na klapie pojawił się też emblemat mazdaspeed.
Zamówiłem już skórę na kierownicę, mam nadzieje, że przed weekendem będzie i zrobie ją w weekend. Będziey również wymieniać olej na castrol magnatec 10w40 wraz z filtrem oleju, filt paliwa i filtr powietrza.
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
No widze żę w końcu trawił w dobre ręce i chwała Bogu bo nie wiadomo jakby to się skończyło
a propos Matadore36 jak sprawuje się bmw?
co do oleju lej mobil lub shell helix 10W40 do tego modelu
a propos Matadore36 jak sprawuje się bmw?

co do oleju lej mobil lub shell helix 10W40 do tego modelu
Ty naprawde się nie znasz? miernik poziomu oleju to nie ma być ten cały drut w oleju tylko jest na koncu plastikowa strzałka i na niej masz przedział... myslałem ze wiesz o tym.
A dzięki bardzo dobrze się sprawuje.
A dzięki bardzo dobrze się sprawuje.
-
Matadore36
Panowie,nie róbcie bagna w wątku o autku,wyjaśnijcie sobie na PW 

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
tekknoraver napisał(a):Panowie,nie róbcie bagna w wątku o autku,wyjaśnijcie sobie na PW
Potwierdzam, warto by było opisywać autko a nie dochodzić się kto co zrobił, co zepsuł itd.
Auto ma innego właściciela, właściciel działa i robi to co uważa za konieczne bądź uważa że warto wymienić.
Co do wymiany oleju. Nie ważne ile czasu temu był wymieniany liczy się ile było na nim przejechane.
Niektórzy wymieniają olej co 5kkm i jest dobrze.
Ja wymieniałem olej 1,5 miecha temu i wymiana zaraz będzie się odbywała, prawie 10km przejechanych już mam a czasu mało minęło od czasu wymiany.
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Wczoraj wypolerowałem auto i stwierdzam, że lakier jest w dośc kiepskim stanie i zastanawiam się czy poprzedni właściciel malował je spray'em?
Po polerce wygląda znacznie lepiej ale nadal to nie jest to czego bym chciał...
Po polerce wygląda znacznie lepiej ale nadal to nie jest to czego bym chciał...
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
Właśnie to jest problem. Duży problem. Każdy widzi, że auto było malowane z każdej strony. Nic nie pomaga. Na masce w dolnym lewym rogu jest kawałek pomalowane na bordowo mimo, że auto jest czerwone. Błotnik przedni prawy jest w ogóle zupełnie innego kolor, ciemniejszego. Na dachu, na prawym tylnym błodniku jest jest tak jakby maźniete sprayem. Nie mam zielonego pojęcia co z tym zrobić, szczególnie, że za bardzo w tym momencie nie mam pieniędzy na lakiernika. Przerejestrowanie, przygotowanie do sezonu zimowego kosztuje a niestety milionerem nie jestem
, nad czym ubolewam ^^. Pomyślę jeszcze nad porządną polerką mechaniczną, ale jak już to w następnym tygodniu.
Z nowości:
-Zegary są już zrobione tak jak należy. Wielkie podziękowania dla Patryka (xXx) za pomoc w ogarnięciu ich. Czekają na wyregulowanie wskazówki paliwa i lądują w aucie.
-Dzisiaj obszyłem kierownicę skórą. Wyszło lepiej niż przypuszczałem.
-Jakieś gowniaż 2 dni temu poleciał mi po i tak zniszonym lakierze jakimś kluczem, po tylnym prawym błotniku. Spolerowałem to i nie rzuca się aż tak bardzo ale tak czy siak nie podobało mi się to. Dorwałbym go tylko...
-Spolerowałem lampy przednie i tylne i wygląda lepiej.
W sobotę jadę do przyjaciela na garaż i w planach mamy:
-Odkręcenie tylnyh chlapaczy. A jest z tym problem bo śruby są już zapieczone i zardzewiałe – ale damy rade.
-Pomalowanie ramion wycieraczek.
-Dorobienie gwintu na przednią wycieraczke żeby chodziła jak trzeba. Śruba była zardzewiała, wymieniający szybe urwał to i trzeba zrobić w bolcu gwint i docisnąć śrubą z nakrętką – da rade bez problemu.
-Spolerowanie do końca wszystkiego i bardzo dokładnie.
-Zawoskowanie.
-Wysprzatanie środku, wypranie tapicerki.
-Wymiana kierunków na clear.
Zamówiłem wczoraj dywaniki gumowe dedykowane do mx-3, nie żadne tescowe z płomieniami.
Z nowości:
-Zegary są już zrobione tak jak należy. Wielkie podziękowania dla Patryka (xXx) za pomoc w ogarnięciu ich. Czekają na wyregulowanie wskazówki paliwa i lądują w aucie.
-Dzisiaj obszyłem kierownicę skórą. Wyszło lepiej niż przypuszczałem.
-Jakieś gowniaż 2 dni temu poleciał mi po i tak zniszonym lakierze jakimś kluczem, po tylnym prawym błotniku. Spolerowałem to i nie rzuca się aż tak bardzo ale tak czy siak nie podobało mi się to. Dorwałbym go tylko...



-Spolerowałem lampy przednie i tylne i wygląda lepiej.
W sobotę jadę do przyjaciela na garaż i w planach mamy:
-Odkręcenie tylnyh chlapaczy. A jest z tym problem bo śruby są już zapieczone i zardzewiałe – ale damy rade.
-Pomalowanie ramion wycieraczek.
-Dorobienie gwintu na przednią wycieraczke żeby chodziła jak trzeba. Śruba była zardzewiała, wymieniający szybe urwał to i trzeba zrobić w bolcu gwint i docisnąć śrubą z nakrętką – da rade bez problemu.
-Spolerowanie do końca wszystkiego i bardzo dokładnie.
-Zawoskowanie.
-Wysprzatanie środku, wypranie tapicerki.
-Wymiana kierunków na clear.
Zamówiłem wczoraj dywaniki gumowe dedykowane do mx-3, nie żadne tescowe z płomieniami.
- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
jarsoN napisał(a):Właśnie to jest problem. Duży problem. Każdy widzi, że auto było malowane z każdej strony.
Kurde to jak Ty go kupowałeś? Po ciemku, w nocy ?
Jak widać teraz, to i wtedy pewnie było widać. Nic z tym nie zrobisz oprócz lakierowania niestety.
W Białej mam chyba ze 3 elementy sprayem malowane i żeby nie wiem co zawsze to będzie widać.
Co by nie było moim zdaniem nie ma już co płakać nad rozlanym mlekiem.
Dzisiaj zrobiliśmy dużo, bardzo dużo i jestem bardzo zadowolony. Pomalowaliśmy ramiona wycieraczek, pomalowaliśmy nie udolne próby lakiernicze matadora w kolorze fabrycznym, wypraliśmy fotele i tapicerke, odkurzyliśmy, wyczyściliśmy deskę rozdzielczą, wymieniliśmy dywaniki na gumowe, wypolerowaliśmy g3 i zawoskowaliśmy t-cutem.
Madzia dostała również pachniucha do środka
. Wkońcu samochód wygląda tak jak chce.
Kupiłem dzisiaj wszystkie filtry i olej castrol magnatec 10w40, niedługo będzie wymiana
Madzia dostała również pachniucha do środka
Kupiłem dzisiaj wszystkie filtry i olej castrol magnatec 10w40, niedługo będzie wymiana

- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości