dychy napisał(a):– środek do renowacji metalu, usuwa głęboko rdzę i zabezpiecza blache (Epoxy Brunox)
O tym nigdy nie słyszałem...może dlatego że nie używaliśmy nigdy. Dobry sposób na pozbycie sie rdzy to jej usunięcie np. szlifierką.
dychy napisał(a):– lakier podkładowy pod szpachle w sprayu (Dinitrol 8500 Grundierspray Grau)
To też nie wiem po co i na co ...wystarczy przemyć np.:
dychy napisał(a):– benzynę ekstakcyjną
-usuwasz rdze,bądź pokrywasz tym "środkiem do renowacji metalu"
-przemywasz benzynką
-szpachlujesz
-ścierasz...oczywiście zaczynasz od grubszych papierów ściernych np.100-80
-szpachlujesz...bo zawsze są jakieś niedociągnięcia
-ścierasz....jak już końcowo to polecam 240, a potem 400 obydwa wodne łoczywiście
-tu by sie przydał podkład.....no chyba że to co masz to jest to tylko że się pomyliłeś w opisie i może miało być szpachla w sprayu, albo pdkład na szpachle (przed lakierem)
-jak już podkładzik (jakiś tam ) dobrze wyschnie to go papierkiem .....800 wodnym oczywiście
W tym momencie powinieneś mieć gotowe do malowania. I tu zaczynaja sie schody.....metalik
Są dwa sposoby lakierowania....albo lecisz na zapył, bo nie możesz zrobić ewidentnego odcięcia. Albo robisz odcięcie jak jest możliwość.....jakieś załamanie na karoseri, tylko wtedy musisz malować cały kawałek do załamań.
Jeżeli lakierujesz na zapył to:
-lecisz papierkiem 1500 albo nawet 2000 po zdrowym lakierze wkoło twojej robótki
-oklejasz na samym krańcu tego co zmatowałeś uprzednio papierkiem 1500/ 2000
-przemywasz/odtłuszczasz benzynką
-pokrywasz przedewszystkim miejsce reperowane...dwu trzy krotnie z przerwami (jeżeli farbka jest już z lakierem to staraj sie ostatnią warstwę nałożyć tak ,aby uzyskać jak największy połysk/gładkość, a jeżeli nie to nakładasz na koniec lakier bezbarwny...też możesz dwu krotnie,tylko nie za dużo bo się zrobią zacieki)
Tylko nie psikaj aż pod samą taśme, lepiej zmatować i okleić troche większy kawałek i tak to się potem spoleruje (jak dobrze wyschnie)
No właśnie jak już ci to wszystko dobrze wyschnie i będziesz zaje....cie zadowolony z tego co nakombinowałeś
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
to się zaopatrz w dobrą paste ścierno/polerską typu G3-Farecla. I tym polerujesz miejsca wcześniej zmatowane i ten zapył po sprayu...czyli na łączeniu nowego i starego lakieru.Tu masz troche o polerce i jak używać pasty G3:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=10556
Myśle że narazie ci wystarczy

...jak coś to pytać.
W oczekiwaniu na nowy podpis...