Witam temat nie umarł

... blacharka ogarnięta na 99% została polerka niektórych elementów malowanie całego odłożone na rzecz mechaniki,
1. Konserwacja nadkoli, profili zamkniętych
2. Wspawanie progu , malowanie dwóch progów
3. Malowanie błotników i malutkie prostowanie błotnika po wcześniejszym Niemcu
4. Siedzenia zamotowne
5. Kiera Momo zamontowana
6. Kierunki Eunos Presso(albo AZ-3)
7. Sprężyny Pi -40mm duża różnica w porównaniu do Jamex-ów , auto twardsze i usiadło ładnie z tyłu

8. Zestaw AFR Innovate MTX-L
9. KPL. rozrząd z pompą wody, zimeringami, paski Micro (okazyjnie kupione)
dodam że wszystko robie sam

i czasem trzeba sie pouczyć
Na dzień dzisiejszy auto smiga biore sie za rozbieranie drugiej V6 i remoncik w sierpniu wleci pod maske mam nadzieje
zdjecia niebawem