Zakup używanego auta – Mazda CX-7 ER (2006 – 2012)
Powiedziałbym nawet bardzo dobrej
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Różnice to nie tylko skóra i BOSE. To również ksenony o których ktoś już wspomniał, elektryka foteli z pamięcią, system dostępu bez kluczyka, monitorowanie martwego pola w lusterku, elektrycznie składane lusterka, większe i subiektywnie ładniejsze felgi 19' (minusem może być nieco niższy profil i droższe opony), więcej chromowanych dodatków jak progi czy klamki. Oczywiście jeżeli te dodatki nie mają znaczenia to lepiej brać nówkę. Z klei testówka ma już największą początkową utratę wartości za sobą i zapewne będzie miała większą wartość przy odsprzedaży (lub łatwiej będzie znaleźć na nią kupca).
- Od: 29 mar 2010, 12:03
- Posty: 61
o Gratulacje to szerokości i przyjemności zoom zoom
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
No chyba najladniejszy wypust CX-a
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Witam posiadaczy cx 7,
Dlugo mnie tutaj nie bylo (3 lata) po tym jak sprzedalem mazde 6 I generacji (silniczek sie posypal przez niewyczyszczonego smoka...)
Jezdzilem celika przez 3 lata i teraz nosze sie z zamiarem kupna cx 7.
Mam kilka pytan. Bede b wdzieczny za pomoc. Przyznam sie szczerze ze oprocz mazdy mysle o murano i ravce.
Dzis bylem zobaczyc uzywana cx 7ke. 2009 rok 8600 funtow (mieszkam w uk) 77k przebiegu.
Wrazenie dobre ale wydaje mi sie ze jakosc materialow lepsza w murano. Wnetrze jest bardziej nowoczesne w madzi.
Moje pytanie to jak zwykle...
1.Jaka jest awaryjnosc cx7? Co najczesciej sie psuje? Czy sa to olbrzymie koszta?
2. Czy jest jakis lifting pomiedzy 2007 a 2009? zauwarzylem ze ma ladne niebieskie diody od gory licznika. CZy wczesniejsze modele tez je maja? czy to tylko w wersji europejskiej?
3. Kiedy nacisnalem pedal sprzegla( bez wlaczonego silnika ) i zaczalem je powoli opuszczac odczulem i slyszalem lekkie "trzaski" Czy to jest normalne?
Nie ukrywam ze mam zamiar zalozyc lpg czy to do murano czy do cx7.
Z tego co czytalem to mazda znosi lpg dobrze. Pytalem w AG slask instalacja tartarini cena 5500.
jak myslicie, lepiej szukac modelu np 2007 z mniejszym przebiegiem ok 40k-50k pod instalacje?
Czy jest moze ktos w uzytkownikow ktory przechodzil przez podobne dylematy? chetnie wyslucham opinii.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi;)
Dopisano 10 lis 2012 17:35:
No panowie, postukajcie troszeczke po klawiaturze
Dlugo mnie tutaj nie bylo (3 lata) po tym jak sprzedalem mazde 6 I generacji (silniczek sie posypal przez niewyczyszczonego smoka...)
Jezdzilem celika przez 3 lata i teraz nosze sie z zamiarem kupna cx 7.
Mam kilka pytan. Bede b wdzieczny za pomoc. Przyznam sie szczerze ze oprocz mazdy mysle o murano i ravce.
Dzis bylem zobaczyc uzywana cx 7ke. 2009 rok 8600 funtow (mieszkam w uk) 77k przebiegu.
Wrazenie dobre ale wydaje mi sie ze jakosc materialow lepsza w murano. Wnetrze jest bardziej nowoczesne w madzi.
Moje pytanie to jak zwykle...
1.Jaka jest awaryjnosc cx7? Co najczesciej sie psuje? Czy sa to olbrzymie koszta?
2. Czy jest jakis lifting pomiedzy 2007 a 2009? zauwarzylem ze ma ladne niebieskie diody od gory licznika. CZy wczesniejsze modele tez je maja? czy to tylko w wersji europejskiej?
3. Kiedy nacisnalem pedal sprzegla( bez wlaczonego silnika ) i zaczalem je powoli opuszczac odczulem i slyszalem lekkie "trzaski" Czy to jest normalne?
Nie ukrywam ze mam zamiar zalozyc lpg czy to do murano czy do cx7.
Z tego co czytalem to mazda znosi lpg dobrze. Pytalem w AG slask instalacja tartarini cena 5500.
jak myslicie, lepiej szukac modelu np 2007 z mniejszym przebiegiem ok 40k-50k pod instalacje?
Czy jest moze ktos w uzytkownikow ktory przechodzil przez podobne dylematy? chetnie wyslucham opinii.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi;)
Dopisano 10 lis 2012 17:35:
No panowie, postukajcie troszeczke po klawiaturze
- Od: 12 maja 2008, 22:20
- Posty: 48
- Skąd: Tamworth UK
- Auto: Mazda cx7 2.2 2010
Witam kolegów i koleżanki,
Mam Mazdę 3 BL MPS jak wiecie, ten sam silnik występuje w modelu CX-7. Jako, że mam ciągłe problemy z silnikiem, a dokładnie ze skrzynią i kołem dwumasowym zachęcam do zapoznania się z tym tematem:
viewtopic.php?f=139&t=144678&p=2448120#p2448120
Jeśli równiesz mieliście usterki typowe dla tego silnika i napędu proszę o dopisanie się do tego tematu. Zamierzam walczyć z MMP i nie popuścimy im tego.
Mam Mazdę 3 BL MPS jak wiecie, ten sam silnik występuje w modelu CX-7. Jako, że mam ciągłe problemy z silnikiem, a dokładnie ze skrzynią i kołem dwumasowym zachęcam do zapoznania się z tym tematem:
viewtopic.php?f=139&t=144678&p=2448120#p2448120
Jeśli równiesz mieliście usterki typowe dla tego silnika i napędu proszę o dopisanie się do tego tematu. Zamierzam walczyć z MMP i nie popuścimy im tego.
witamy ponownie!!
Co do typowych usterek to wszystko jest opisane już na forum. Od tarcz hamulcowych poprzez silnik itd.
U mnie auto już ma prawie 4 lata i jak na razie nie jest źle ale nie jest to ta sama japońska solidność jakiej się spodziewałem jako zwolennik aut francuskich (różnica miedzy francuzami a przynajmniej cx-7 jest znikoma)
Od niecałego roku auto ma założony gaz i jeździ (różnica w mocy nieznaczna ale wynika to raczej z złego wyregulowania) . Usterek związanych z instalacja nie wykryto . Myślę że jeszcze max 2 lata i auto pójdzie do żyda bo się po prostu znudzi.
Co do typowych usterek to wszystko jest opisane już na forum. Od tarcz hamulcowych poprzez silnik itd.
U mnie auto już ma prawie 4 lata i jak na razie nie jest źle ale nie jest to ta sama japońska solidność jakiej się spodziewałem jako zwolennik aut francuskich (różnica miedzy francuzami a przynajmniej cx-7 jest znikoma)
Od niecałego roku auto ma założony gaz i jeździ (różnica w mocy nieznaczna ale wynika to raczej z złego wyregulowania) . Usterek związanych z instalacja nie wykryto . Myślę że jeszcze max 2 lata i auto pójdzie do żyda bo się po prostu znudzi.
- Od: 23 gru 2008, 12:10
- Posty: 167
- Auto: Mazda CX-7 EU, xsara 1,6 16V
A ja właśnie dowiedziałem się że w Mazda CX-7 z 4 cylindrowym benzyniakiem jest koło dwumasowe – i do tej pory nie mogę wyjść z podziwu ... jak to możliwe ... chyba projektant pojazdu pomyślał co by tu jeszcze wsadzić by się popsuło...
A na serio myślałem że dwumasy są tylko do diesli które strasznie wibrują ...
A na serio myślałem że dwumasy są tylko do diesli które strasznie wibrują ...
Mariusz
- Od: 5 cze 2010, 13:32
- Posty: 50
- Auto: Mazda CX-7 GT BlackPearl 2,3 DiSI AWD
Refleksu najlepszego to nie masz Od 2006 roku ten silnik jest w ofercie Mazdy i dwumas tam jest . Ja już raz wymieniałem, a w przyszłym tygodniu wymieniam drugi raz ;]
Tu nie chodzi o refleks tylko o to że rzadko spotyka się te rozwiązanie w benzyniaku – czy dwumas jest w wersjach Automatyczna skrzynia i manualna? Widziałem ceny i powiem szczerze że nie zazdroszczę zabawy – regenerujesz kupujesz oryginał czy zamiennik? Wszystkie trzy opcje z tego co widzę na allegro dostępne.
A z ciekawostek to chętnie dowiem się co robiłeś by tak szybko zużyć ten element. Łącząc się w bólu wydatków.
Pozdrawiam.
A z ciekawostek to chętnie dowiem się co robiłeś by tak szybko zużyć ten element. Łącząc się w bólu wydatków.
Pozdrawiam.
Mariusz
- Od: 5 cze 2010, 13:32
- Posty: 50
- Auto: Mazda CX-7 GT BlackPearl 2,3 DiSI AWD
Co robiłem ? nic Pierwszy padł na gwarancji po 40 tkm, drugi padł po kilku tkm. Auto eksploatowane w pełni normalnie, ma teraz 3 lata i niecałe 60 tkm. Po prostu dwumas zamontowany w Maździe to totalny syf Mazda pokrywa 70 % kosztów kolejnej wymiany więc nie jest tak źle.
Witam
Jestem tu nowy więc na wstępie proszę o wyrozumiałość.
Zamierzam kupić Mazde CX7 z silnikiem 2.3 Turbo. Poczytałem już trochę na temat tego modelu na różnych stronach i wiem że jest to auto bardzo ładne ma parę niedociągnięć mechanicznych. Dowiedziałem się ze jej głównymi bolączkami jest sprzęgło , turbina i wahacze zawieszenia, ale biorąc pod uwagę to że samochód ten nie jest zbyt tani w zakupie ani w serwisowaniu dlatego też chciałbym się dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i czy ten model posiada jakieś wady konstrukcyjne np silnika czy skrzyni biegów
Pozdrawiam
Jestem tu nowy więc na wstępie proszę o wyrozumiałość.
Zamierzam kupić Mazde CX7 z silnikiem 2.3 Turbo. Poczytałem już trochę na temat tego modelu na różnych stronach i wiem że jest to auto bardzo ładne ma parę niedociągnięć mechanicznych. Dowiedziałem się ze jej głównymi bolączkami jest sprzęgło , turbina i wahacze zawieszenia, ale biorąc pod uwagę to że samochód ten nie jest zbyt tani w zakupie ani w serwisowaniu dlatego też chciałbym się dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy zakupie i czy ten model posiada jakieś wady konstrukcyjne np silnika czy skrzyni biegów
Pozdrawiam
- Od: 17 mar 2013, 20:48
- Posty: 19
- Auto: Mazda CX7 2.3 Turbo
Najlepiej poczytaj forum. Trudno byłoby streścić w jednym wątku wszystkie inne. Myślę, że wszystkie bolączki zawierają się w wątkach pozostałych forumowiczów. Czytać czytać i wyciągać wnioski.
Ja również długo się zastanawiałem nad kupnem tego auta, myślałem o Volvo XC 60 i XC 90 ale niestety te auta są jeszcze droższe i serwis również. Ja kupiłem swoje auto rok temu z przebiegiem 75000 tys km aktualnie mama 91 tys km na ostatnim przeglądzie mechanik stwierdził że auto jest w super stanie zero wycieków i zawieszenie także w dobrej kondycji, więc wniosek jest jeden oczywiście auta nie oszczędzam tym bardziej że do mojego domu muszę dojeżdżać codziennie płytami betonowymi z dziurami
Zakup tego auta uważam za dobry ponieważ samochód jest rodzinny a zarazem sportowy jak dla mnie Bomba
Zakup tego auta uważam za dobry ponieważ samochód jest rodzinny a zarazem sportowy jak dla mnie Bomba
- Od: 26 gru 2011, 04:36
- Posty: 56
- Skąd: Gdynia
- Auto: Mazda CX-7
2,3 DISI rok 2008
Sluchaj 'Nowy' Otoz rok temu bylem w identycznej sytuacji. Popieram przeczytanie wszystkiego tutaj. Daje to niezly obraz wozu. Niestety jak kazdy posiada wady, w tym troche konstrukcyjnych.
Jesli jednak jestes zakochany w tym samochodzie na pewno to jemu wybaczysz
Przede wszystkim musisz sie przygotowac na spore rachunki na stacji, ale jest to cena fajnego 'depniecia'.
Z wad najbardziej upierdliwe jest to ze przy 4 cylindrach i tej masie mocno trzeba pomagac sprzeglem przy manerwowaniu (male predkosci). Odbija sie to na zywotnosci sprzegla... ale co tam
Gdyby cx7 byla v6 byloby zbyt pieknie....
Jesli masz konkretne pytania pisz na privie.
Powodzenia i przyjemnego czytania!
Jesli jednak jestes zakochany w tym samochodzie na pewno to jemu wybaczysz
Przede wszystkim musisz sie przygotowac na spore rachunki na stacji, ale jest to cena fajnego 'depniecia'.
Z wad najbardziej upierdliwe jest to ze przy 4 cylindrach i tej masie mocno trzeba pomagac sprzeglem przy manerwowaniu (male predkosci). Odbija sie to na zywotnosci sprzegla... ale co tam
Gdyby cx7 byla v6 byloby zbyt pieknie....
Jesli masz konkretne pytania pisz na privie.
Powodzenia i przyjemnego czytania!
- Od: 13 lut 2012, 21:07
- Posty: 23
- Auto: Aktualnie szukam Mazdy dla siebie.
Jestem nowy na forum, zatem cześć, witam wszystkich!!
Mam 2 proste pytania i będę bardzo wdzięczny za Wasze opinie. Skłaniam się ku kupnu Mazdy CX-7 w wersji amerykańskiej z 2006 roku, przebieg około 70000 mil, 4x4. Samochodem już zdążyłem się przejechać i na pierwszy rzut oka wszystko gra. Sprawdziłem go w Carfax (samochód był sprowadzony w 2007 przez aktualnego właściciela) i nic mi nie wyskoczyło podejrzanego, samochód był raz w serwisie – zakładam, że to dość normalne. Następnym etapem jest sprawdzenie u zaprzyjaźnionego mechanika i jeśli on mi to poradzi, to jeszcze skoczę z samochodem do Mazdy dla dalszej weryfikacji – bardzo nie chcę wejść na minę
Minusem jest, że właściciel serwisował ten samochód w nieoficjalnych warsztatach i dokumentacji przebiegu nie ma żadnej.
Zakładając, że te weryfikacje samochód przejdzie pozytywnie, tzn. fachowcy mi nie wskażą żadnych fundamentalnych napraw:
1. To model z samego początku produkcji. Czy są jakieś spore przeciwwskazania do kupna? Czytałem o problemach z tarczami z przodu, które rzekomo poprawiono w późniejszych wersjach, ale nie słyszałem o niczym poważniejszym. Koszty związane z nieco częstszą wymianą tarcz mogę ponieść. Mam wkalkulowaną ewentualną wymianę łańcucha rozrządu lub regenerację turbiny. Czy jest coś jeszcze, o czym powinienem pomyśleć, co może zaważyć na sensowności zakupu?
2. Właściciel twierdzi, że samochód nie ma komputera podającego wysokość spalania. Czy takie wersje w ogóle były produkowane? Dziwi mnie to zwłaszcza dlatego, że to wersja dość bogata, z nawigacją i kamerą cofania (niestety niedziałającą). Facet twierdzi, że samochód używała jego żona – nie wnikam, czy to prawda – ale jeśli nie umie wejść do spalania w menu, może faktycznie tak było
Sorry za przydługiego posta, będę bardzo wdzięczny za opinie.
Pozdrawiam
Jacek
Mam 2 proste pytania i będę bardzo wdzięczny za Wasze opinie. Skłaniam się ku kupnu Mazdy CX-7 w wersji amerykańskiej z 2006 roku, przebieg około 70000 mil, 4x4. Samochodem już zdążyłem się przejechać i na pierwszy rzut oka wszystko gra. Sprawdziłem go w Carfax (samochód był sprowadzony w 2007 przez aktualnego właściciela) i nic mi nie wyskoczyło podejrzanego, samochód był raz w serwisie – zakładam, że to dość normalne. Następnym etapem jest sprawdzenie u zaprzyjaźnionego mechanika i jeśli on mi to poradzi, to jeszcze skoczę z samochodem do Mazdy dla dalszej weryfikacji – bardzo nie chcę wejść na minę
Minusem jest, że właściciel serwisował ten samochód w nieoficjalnych warsztatach i dokumentacji przebiegu nie ma żadnej.
Zakładając, że te weryfikacje samochód przejdzie pozytywnie, tzn. fachowcy mi nie wskażą żadnych fundamentalnych napraw:
1. To model z samego początku produkcji. Czy są jakieś spore przeciwwskazania do kupna? Czytałem o problemach z tarczami z przodu, które rzekomo poprawiono w późniejszych wersjach, ale nie słyszałem o niczym poważniejszym. Koszty związane z nieco częstszą wymianą tarcz mogę ponieść. Mam wkalkulowaną ewentualną wymianę łańcucha rozrządu lub regenerację turbiny. Czy jest coś jeszcze, o czym powinienem pomyśleć, co może zaważyć na sensowności zakupu?
2. Właściciel twierdzi, że samochód nie ma komputera podającego wysokość spalania. Czy takie wersje w ogóle były produkowane? Dziwi mnie to zwłaszcza dlatego, że to wersja dość bogata, z nawigacją i kamerą cofania (niestety niedziałającą). Facet twierdzi, że samochód używała jego żona – nie wnikam, czy to prawda – ale jeśli nie umie wejść do spalania w menu, może faktycznie tak było
Sorry za przydługiego posta, będę bardzo wdzięczny za opinie.
Pozdrawiam
Jacek
- Od: 6 lis 2014, 22:25
- Posty: 5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości