Subaru Impreza WRX
Stwierdzam ,że stara impreza dużo lepiej wyglądała niż Bug Eye.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
ravo napisał(a):przyjechałem na luzie zresztą na OEsie też na luzie z Renią na pokładzie i ciężarem w bagażniku a widzę, że na forum i tak ktoś próbuje się dowartościować hehe a niech ma
dziękuję za pamięć
kiedyś miałem okazję (w Ułężu) spotkać się z subaru (nie wiem czy sti czy wrx) i na suchym dostawałem baty, więc auto zapewne potencjał ma

Mam nadzieję, że jeszcze nie raz skrzyżujemy opony na torze

Co do samego nabytku:
ravo napisał(a):GT to GT piękny klasyk ale WRX się lepiej prowadzi ma większy rozstaw osi no i jest nie ukrywajmy się dupowozem w pełni tego słowa znaczeniu.
z pewnością jest to jakiś kompromis między funem a praktycznością

Ravo to, że bardziej dupowóz to się zgadza. Ale czy jesteś pewien, że to się powadzi lepiej od GTka? 


Zwróciliście uwagę ,że tył wygląda jak u Poloneza Caro ? 
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
ravo napisał(a):tak i to dużo jest nawet fajne porównanie WRX ma szerszy rozstaw
Porównanie fajne, gdyby te imprezki miały z 10 cm większy rozstaw to byłyby to idealne rodzinne kompakty
Jak tak na prawdę wygląda miejsce na tylnej kanapie za kierowcą w normalnym (europejskim
To jest ogromna krowa i jak mówiłem bardziej przypomina limuzynę jak dla mnie niż sportowy samochód co mnie z jednej strony boli a z drugiej cieszy bo zamierzenie było kupna dupowozu a jak tylko kasa pozwoli powrót do czegoś szybkiego
szkoda ze nie kombi. Tak jak juz bylo pisane wcześniej, lepsze kolo, parapet na klape bagażnika inne lampy na przod i i bedzie znacznie lepiej. Grunt ze staly naped na 4 lapy 
-
Pyton162
ravo napisał(a):Bo przyjechałem autem który miałem tydzień nie wiedząc ile ładuje jaką ma moc, nie wiedzą nic tak jak pojechałem 2 lata temu w Sochaczewie i wypisywali, że objechała mnie efka a za pół roku auto było szybsze o 2 s na ćwiartkę w tym roku przyjechałem na luzie zresztą na OEsie też na luzie z Renią na pokładzie i ciężarem w bagażniku a widzę, że na forum i tak ktoś próbuje się dowartościować hehe a niech maDziś zrobione hamulce bo tamtych nie było
potem wstawię zdjęcia.
Pytalem z ciekawosci, malo aut bylo w klasie
Stale 4x4 fajna sprawa i zaden "pseudo 4x4" temu nie dorowna, na pewno kiedys pojde w tym kierunku.
odnosnie
ravo napisał(a): a widzę, że na forum i tak ktoś próbuje się dowartościować hehe a niech ma![]()
nie wiem do czego pijesz....




Ja bym nie plakal jakby mnie jakies teoretycznie (na papierze) slabsze auto objechalo
Pewnie predzej by to zmotywowalo do dalszego grzebania i poprawienia techniki jazdy. Oprocz sprzętu liczy się też "wkladka miesna"
Gratuluje auta i powodzenia w dalszych modyfikacjach
a juz myslalem ze to przez to moje pytanie o 1/4loockas napisał(a):onyx napisał(a):czyjego posta Twoja aluzja
Pewnie do tego pana![]()
Barthez napisał(a):pogromca subaru
Jedna jaskolka wiosny nie czyni
onyx napisał(a):Jedna jaskolka wiosny nie czyniwynik musi byc powtarzalny
Barthez napisał(a):kiedyś miałem okazję (w Ułężu) spotkać się z subaru (nie wiem czy sti czy wrx) i na suchym dostawałem baty, więc auto zapewne potencjał ma
Barthez napisał(a):Mam nadzieję, że jeszcze nie raz skrzyżujemy opony na torze![]()
nie wiem czy uda mi się dotrzeć do wrocka (podwórko Ravo – nie wiem czy mnie zaprosi
Ja z Andrzejem mamy czasami odmienne zdania na różne tematy ale jeśli chodzi o pojeżdżawki w stylu wróbla czy rakietowej dogadamy się na pewno
Proponuje zakończyć tą ciekawą OTową dyskusję, uruchomić ślinianki, i wrócić do tematu Subaru Imprezy WRX.
No i parę zdjęć z wymiany klocków i tarcz w końcu postanowiłem z przodu tarcze tylko wyrównać bo były jak nowe, z tyłu są nowe Brembo zresztą przód to też Brembo, klocki TRW. Nie ma jak sobie pogrzebać przy aucie
Nie jest to to samo co miałem w Fiacie ale jak na przeznaczenie Imprezy czyli jazda do pracy starcza bez problemu, hamuje dla mnie lepiej niż na OMP racing z przodu i EBC Red stuff z tyłu.










Fajna fura, ale te lampy to szkoda słów
A naklejka wymiata

A naklejka wymiata
-
2+2=5
- Od: 27 mar 2011, 01:01
- Posty: 2823 (0/26)
- Skąd: Białystok
- Auto: Vauxhall Vectra SRI
Mazda3 109KM Y6 2004 (była)
Nudne to auto. Wystarczy wciskać pedały i kręcić kierownicą – zawsze jedzie jak po sznurku i zieeeww... zupełnie nic, poza delikatną podsterownością się nie dzieje. 
the right man in the wrong place...
Zdjęcia nie oddają fantastycznego wyglądu tego auta. Przeglądając galerię, myślałem że to brzydal...ale dzisiaj widziałem takiego na parkingu
biała perła na złotych felgach i bardzo mocno przyciemnione szyby...
Fajne autko, środek może nie powala, ale reszta rekompensuje.


Fajne autko, środek może nie powala, ale reszta rekompensuje.
-
pdrog
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość