Spalanie naszych mazd – 626 GF/GW
Po przejechaniu 1200km w trasie w różnych warunkach mogę napisać, że
Przy b. ekonomicznej jeździe z klimą w trasie: 9L
Przy normalnej jeździe w trasie z klimą: 9.5-10l (ale nie jakiejś szybkiej, głównie 110-140 zależy od drogi)
w mieście Kraków niestety 12-13.5l
Wyniki są podane na gazie
Przy b. ekonomicznej jeździe z klimą w trasie: 9L
Przy normalnej jeździe w trasie z klimą: 9.5-10l (ale nie jakiejś szybkiej, głównie 110-140 zależy od drogi)
w mieście Kraków niestety 12-13.5l
Wyniki są podane na gazie
w miescie nawet do 11 l.
2.0 benzyna. w trasie potrafi zejsc do 6 nawet przy szybkiej jezdzie na autobanie
2.0 benzyna. w trasie potrafi zejsc do 6 nawet przy szybkiej jezdzie na autobanie
-
bartek piła
- Od: 29 mar 2010, 19:13
- Posty: 236
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00
lasic100
mieszana tak 70% trasa / 30% miasto.
obecnie w wakacje dużo w trasie, tak do 8,5 l potrafi Madzia zejść, a wiadomo miasto to miasto – 9,8 l, max. do 10 na 100 km
p.s. z tym że zaznaczam zero ciśnięcia auta, max. 3 tys. obr.
czyli do momentu kiedy silnik nie potrzebuje dużych ilości paliwa...
mieszana tak 70% trasa / 30% miasto.
obecnie w wakacje dużo w trasie, tak do 8,5 l potrafi Madzia zejść, a wiadomo miasto to miasto – 9,8 l, max. do 10 na 100 km
p.s. z tym że zaznaczam zero ciśnięcia auta, max. 3 tys. obr.
- Od: 29 mar 2010, 19:13
- Posty: 236
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00
Instalacja BRC
LPG:
Średnio w trasie 8,5
Rekord 7,9 L (piąteczka i max 2,5tys obr.)
Cykl mieszany 9-10 L
Spalanie zazwyczaj zależy od humoru kierowcy
LPG:
Średnio w trasie 8,5
Rekord 7,9 L (piąteczka i max 2,5tys obr.)
Cykl mieszany 9-10 L
Spalanie zazwyczaj zależy od humoru kierowcy
- Od: 4 lip 2009, 19:15
- Posty: 202
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–
Mazda 626 2.0 16V 115 KM.W mieszanej jeździe ok 8l. w trasie okolice 120-140 km/h kierowca ,pasażer, bagaż ok 6l. Komplet osób,bagaż, trasa 1200 km półtorej zbiorniczka
A przy jeździe 180 km/h autostrada około 500 km zasięgu.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
626 2.0 16V 115 KM
Spalanie mnie zaskoczyło, gdyż jest na poziomie silnika 1.6.
Wg komputera trasa oscyluje w granicach 5.2-6L Średnie po przejechanych ponad 1000km wyskoczyło 5,8L. Zdaję sobie ze komputer dokładny nie jest, lecz te silniki są naprawdę ekonomiczne.
Zastanawiałem się nad gazem, lecz mam teraz dylemat
Spalanie mnie zaskoczyło, gdyż jest na poziomie silnika 1.6.
Wg komputera trasa oscyluje w granicach 5.2-6L Średnie po przejechanych ponad 1000km wyskoczyło 5,8L. Zdaję sobie ze komputer dokładny nie jest, lecz te silniki są naprawdę ekonomiczne.
Zastanawiałem się nad gazem, lecz mam teraz dylemat
- Od: 5 wrz 2011, 11:41
- Posty: 91
- Skąd: Siedlce
- Auto: 626 99" 2.0 GW Exclusive
zgadzam się
u mojej GF tez mam takie spalanie
mało pali a i śpiące też nie jest
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
tomek626 napisał(a):Zastanawiałem się nad gazem, lecz mam teraz dylemat
Może ja jestem staromodny i nie jestem zjadaczem kilometrów. Nigdy nie założę gazu.(powodów wiele)
A spalanie po przejechaniu 1000 km nie jest adekwatne do różnych warunków podróżowania( korki .tłok na drodze itd.)
Moje spalanie po 24000 km to 7.72
Mi narazie wychodzi tak:
100% miasto:
Krótkie odcinki – dom – praca – jakiś market max 5km jeden odcinek – 10,5 – 10,9l /100km
Troszkę dłuższe odcinki – mniej więcej po 8 – 10km – 10l/100km.
Wszytko raczej emeryt stajl i tylko na PB
Strach pomyśleć co będzie zimą....
Czekam na jakąś traskę, zobaczymy co wyjdzie...
100% miasto:
Krótkie odcinki – dom – praca – jakiś market max 5km jeden odcinek – 10,5 – 10,9l /100km
Troszkę dłuższe odcinki – mniej więcej po 8 – 10km – 10l/100km.
Wszytko raczej emeryt stajl i tylko na PB
Strach pomyśleć co będzie zimą....
Czekam na jakąś traskę, zobaczymy co wyjdzie...
"W niebie Cię czeka nagroda, wielka nagroda tylko grzeszyć się nie waż, bądź nam posłuszny to pójdziesz do nieba
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
W niebie Cię czeka niewyobrażalne, totalne i spektakularne, męczeństwo Twoje nie poszło na marne
W niebie Cię czeka religii sens taki, że masz być jak te pokraki bez myśli, Bóg Ojciec o wszystkim i tak za Ciebie pomyśli
Do nieba pójdziesz za czyny prawe, a nie za zabawę, religia daje niewolę, ale daje i strawę"
Kult – Park23
89matthew89 napisał(a):LPG: Rekord 7,9 L (piąteczka i max 2,5tys obr.)
mój rekord z dziś to 7,5 l./100 km LPG oczywiście trasa, max. 100 km/h.
- Od: 29 mar 2010, 19:13
- Posty: 236
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 [GF] FS [85 kW] '00
powiem szczerze że jestem zaskoczony waszymi wynikami... moją madzią w cyklu mieszanym wychodzi koło 11-13l gazu na 100km... a nie mówiąc już o mieście....w takim razie czemu mi tak dużo pali?


- Od: 28 gru 2010, 14:33
- Posty: 136
- Skąd: Kraśnik/ Warszawa
- Auto: Mazda 626 GF 97r 2.0 pb + lpg – 115KM
Mi też przy spokojnej jeździe po Krakowie, gdzie nie ma jakiś korków tylko dużo świateł to ciężko zejść poniżej 13l. Przy super ekonomicznej jeździe wyszło 9l, a tak to 10 w trasie,
Pozdr
Pozdr
trzeba poczytać cos o eco-drivingu 
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców – Colin McRae
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
https://www.facebook.com/AutospaLuxuryCarSpa/
-
Some say..
- Od: 8 mar 2010, 00:07
- Posty: 1397 (9/19)
- Skąd: Merzig De /Olecko Pl
- Auto: była:626 GF FS '98,
6 GG LF '02
jest: , NC LF '06
Audi A3 8P '06
Ja uważam, że jeżdzę ekonomicznie a wyniki mam w zasadzie coraz gorsze ;/ tryb eko to m.in. hamowanie silnikiem z wyprzedzeniem (jak widze czerwone to sie toczy na biegu nic nie spalając), w miarę łagodne ruszanie, zazwyczaj do 2500-3000 obrotów.
Zaraz po regulacji gazu dało radę przejechać na jednym tankowaniu (ok 39l) średnio 320km czyli wynik powiedzmy w porządku, teraz w zasadzie nie wyjeżdżę więcej niż 300km co daje 13l (w gorszych przypadkach 13.5) W korkach raczej się nie stoi, tyle co światła
Pozdrawiam.
Zaraz po regulacji gazu dało radę przejechać na jednym tankowaniu (ok 39l) średnio 320km czyli wynik powiedzmy w porządku, teraz w zasadzie nie wyjeżdżę więcej niż 300km co daje 13l (w gorszych przypadkach 13.5) W korkach raczej się nie stoi, tyle co światła
Pozdrawiam.
Ostatnio także notuję zwiększone spalania, ale u mnie ewidentnie pogorszyło się po regulacji LPG. Samochód jeździł jak marzenie, tylko po 500km mega ekonomicznej jazdy w trasie zapaliła się kontrolka chack engine więc była trochę za uboga mieszanka. Przed regulacją w cyklu mieszanym – 9l lpg, w trasie raz zszedłem nawet do 7 l na klimie. Aktualnie w cyklu mieszanym pali 10 – 11 lpg 
- Od: 26 wrz 2009, 13:01
- Posty: 57
- Skąd: łódzkie
- Auto: 626 2.0(lpg) 115km 2001r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6