martwi mnie ten kod błędu o którym pisałem ale też coś mi śmierdzi że może się kończyć aparat zapłonowy..... ehh nie ma lekko
Szarpie, przerywa, gaśnie – problem z przepływomierzem, lewe powietrze (GE)
tak jak pisałem kable i świece teraz wymienione .... kopułka i palec wygląda dobrze ale tez na dniach wymienię.....
martwi mnie ten kod błędu o którym pisałem ale też coś mi śmierdzi że może się kończyć aparat zapłonowy..... ehh nie ma lekko
martwi mnie ten kod błędu o którym pisałem ale też coś mi śmierdzi że może się kończyć aparat zapłonowy..... ehh nie ma lekko
Mazda 626 Cronos 1995 PB/LPG
- Od: 5 wrz 2009, 13:23
- Posty: 31
- Skąd: Wawa/Krynica-Zdrój
sondy nie ma co obstawiać a sprawdzić ją oscyloskopem. Jak byś miał przepływomierz sprawny to sprawdziłbyś czy i na Pb ww objaw występuje, eozwiało by to kilka watpliwości. Jeżdżąc tylko na gazie ciężko jest zdiagnozować czy przyczyna lezy po stronie instalacji gazowej, elektrycznej, silnika czy też układu wydechowego(zapchany katalizator). Wróżek na forum nie ma, a przynajmniej nic mi nie wiadomo i jak nie zaczniesz wymieniać/stosować się do tego co napisalismy to będziesz tak jeździł.
Co do "czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód" jak sama nazwa wskazuje jest to czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód. Zakładam że prędkościomierz działa, a kom wywala błąd. Prawdopodobnie nie masz zemulowanej sondy lambda. Wystarczy wklepać w google 'czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód' i już masz kilka wyników po przeczytaniu których będziesz wiedział co w trawie piszczy.
Co do "czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód" jak sama nazwa wskazuje jest to czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód. Zakładam że prędkościomierz działa, a kom wywala błąd. Prawdopodobnie nie masz zemulowanej sondy lambda. Wystarczy wklepać w google 'czujnik prędkości pojazdu lub jego obwód' i już masz kilka wyników po przeczytaniu których będziesz wiedział co w trawie piszczy.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
w weekand przełożę przepływkę z innej mazdy to zobaczę czy to jej wina....
ale wracając do kodów błędów
czy ktoś wie dokładnie jak one się pojawiają chodzi mi o pełny cykl (krótkie, długie mignięcia), pytam bo wczoraj zauważyłem czy przypadkiem nie ma tez kodu 1 czyli zapłon... a moich rozważanych hipotez właśnie zapłon wydaje mi się najbardziej podejrzany....
ale wracając do kodów błędów
czy ktoś wie dokładnie jak one się pojawiają chodzi mi o pełny cykl (krótkie, długie mignięcia), pytam bo wczoraj zauważyłem czy przypadkiem nie ma tez kodu 1 czyli zapłon... a moich rozważanych hipotez właśnie zapłon wydaje mi się najbardziej podejrzany....
Mazda 626 Cronos 1995 PB/LPG
- Od: 5 wrz 2009, 13:23
- Posty: 31
- Skąd: Wawa/Krynica-Zdrój
czytałem opis na forum (nie wiem czy ten sam o którym piszesz) ale u mnie był jakiś dziwny ten cykl
np.:
jedno długie potem 8 razy krotko potem chyba przerwa... znowu długie potem jedno krótkie potem chyba jedno długie potem 6 razy krótko potem przerwa po czym jedno długie i dwa razy po 8 krótkich mignięć
tak przypuszczam że to jedno długie to może jakiś separator ale jakoś nieregularnie to występuje i dlatego się pytam
dziś jak z pracy wrócę to jeszcze postaram się skasować te błędy i jeszcze raz wyświetlić bo nie wiem czy one się nie zapamiętują i teraz mam jakiś dziwny ciąg tych błędów....
np.:
jedno długie potem 8 razy krotko potem chyba przerwa... znowu długie potem jedno krótkie potem chyba jedno długie potem 6 razy krótko potem przerwa po czym jedno długie i dwa razy po 8 krótkich mignięć
tak przypuszczam że to jedno długie to może jakiś separator ale jakoś nieregularnie to występuje i dlatego się pytam
dziś jak z pracy wrócę to jeszcze postaram się skasować te błędy i jeszcze raz wyświetlić bo nie wiem czy one się nie zapamiętują i teraz mam jakiś dziwny ciąg tych błędów....
Mazda 626 Cronos 1995 PB/LPG
- Od: 5 wrz 2009, 13:23
- Posty: 31
- Skąd: Wawa/Krynica-Zdrój
Witam według mnie to będzie tak
8 przepływomierz 8 krótkich
10 Czujnik temperatury powietrza zasysanego 1 długie
16 czujnik ERG 1 długie 6 krótkich
przepływomierz znam na pamięć, czujnik temperatury powietrza zasysanego wymieniłem i pomogło,
a co do ERG to nie zdarzyło mi się.
8 przepływomierz 8 krótkich
10 Czujnik temperatury powietrza zasysanego 1 długie
16 czujnik ERG 1 długie 6 krótkich
przepływomierz znam na pamięć, czujnik temperatury powietrza zasysanego wymieniłem i pomogło,
a co do ERG to nie zdarzyło mi się.
- Od: 6 maja 2010, 13:43
- Posty: 31
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF
dobra zresetowałem kody błędów i sprawdziłem ponownie...
teraz jakby większy porządek
8 krótkich
2 długie
8 krótkich
i te cykle się powtarzają czyli jakby przepływomierz i elektrozawór podciśnienia w EGR, czy ten elektrozawór może to duszenie powodować? to się wymienia czy naprawia? dużo roboty z tym?
teraz jakby większy porządek
8 krótkich
2 długie
8 krótkich
i te cykle się powtarzają czyli jakby przepływomierz i elektrozawór podciśnienia w EGR, czy ten elektrozawór może to duszenie powodować? to się wymienia czy naprawia? dużo roboty z tym?
Mazda 626 Cronos 1995 PB/LPG
- Od: 5 wrz 2009, 13:23
- Posty: 31
- Skąd: Wawa/Krynica-Zdrój
Hop siup zawór egr:
viewtopic.php?t=18434
viewtopic.php?t=18434
- Od: 15 lip 2010, 22:46
- Posty: 68
- Skąd: Białystok
- Auto: MX-5 RF '18
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6