Regeneracja tylnych zacisków [fotorelacja]
samo sie wyreguluje, chyba, że okaże się, że nie masz hamulców to wtedy bedziesz musiał tłoczek trochę wykręcić.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
W ciagu poł roku od regeneracji okazało się, że znika płyn hamulcowy. Zrzuciłem to na scieranie się klocków i tarcz bo skoro założyłem wszystkie 4 nowe to może i mialo prawo. Ale okazało się że uszczelniacz na tłoczku tylnego hamulca zaczał puszczać. Rozebrałem to dziś, było łatwo ale ciężko było odkręcić srube regulacyjną – te którą sie kręci by wypchnąć/schowac tłoczek. Zauważyłem, że klocek są z lekka przyjarane, jeden zaczyna pękać i czeka go wymiana – podejrzewam zablokowanie recznego. Zobacze jutro resztę. Klocki założyłem Nissinbo na tarcze ATE. Pytanie za milion rubli transferowych – w związku z tym, że uszkodziłem/uszkodzony był gwint na srubie regulacyjnej nie zamontowałem jej składając zacisk – zacisk się odpowietrzył i na koniec chyba łapie na nim ręczny (sprawdze jutro) – czym grozi jazda bez tej śruby regulacyjnej? I jak do diabła wyciagnąć ten trzpień na którym jest uchwyt do linki ręcznego?
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
U mnie paliła się kontrolka od ręcznego. Zgodnie z radami wymiana gumek powinna sprawę załatwić. Tak więc też zrobiłem wszystko co w radach na forum: zdemontowałem, wyczyściłem pozakładałem nowe gumki złożyłem odpowietrzyłem i lampka nadal się świeci. Ogólnie na ręcznym słabo hamulce trzymają, (przed regeneracją było podobnie) a dokładnie jedno koło słabo (20 stopniowe nachylenie wytrzyma ) natomiast lewe koło to katastrofa! Nie mogę ich wyregulować. W lewym zacisku wielowypust (regulacja ręcznego a przynajmniej tak mi się wydaje) utkną na amen. Nie można go obrócić a tym bardziej wyciągnąć. Czy ma to wpływ na oba koła? I może zna ktoś sposób na jego usunięcie? Czy też zostaje wymiana zacisku?
- Od: 1 cze 2010, 21:52
- Posty: 48
- Skąd: Kościerzyna
- Auto: mazda 626 GE 1.8 95r.
Lowiec napisał(a):... I jak do diabła wyciagnąć ten trzpień na którym jest uchwyt do linki ręcznego?
Jeśli dobrze zrozumiałem to ten walec który się porusza gdy się pociąga linkę, a nie trzpień zabezpieczający którego do rozebrania zacisku nie trzeba zdemontować wystarczy obrót wspomnianego wałka aby nie blokował. Aby ten walec z chwytem linki da się wyciągnąć dopiero po rozebraniu całego zacisku, gdyż wspominany walec ma wcięcie które jest blokowane przez mniejszy wałeczek w środku zacisku (demontujesz go dopiero na końcu).
- Od: 1 cze 2010, 21:52
- Posty: 48
- Skąd: Kościerzyna
- Auto: mazda 626 GE 1.8 95r.
Sadzę, że u mnie ręczny się naprawil i wyregulował. Myslę, że powinienieś "dołozyć wszelkich starań" by wyciągnąć samoregulator z tłoczka, wtedy po ponownym zmontowaniu powinno byc ok. Druga sprawa że może tłoczek nie chce się obracać i chować/wysuwać w zacisku? wtedy (mi pomogło) trzeba tłoczek troche wsunąć przed montażem (wykręcic) coś jakby by załapał gwint.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
jak zamontujesz nowe klocki do starej tarczy albo nową tarczę i nowe klocki to będziesz wiedział co to jest ta regulacja:) Potem ona się sama wyreguluje. Odpowietrzanie polega na "pompowaniu" pedału hamulca i przy mocno do końca wciśniętym na poluzowaniu odpowietrzniika na zacisku. Wszystko radziłbym wykonać na pracującym silniku. Można to zrobić samemu jednak potrzebne będzie coś dlugiego sztywnego (deska) co posłuży za wyprostowaną prawą nogę kolegi/koleżanki.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Witam dziś wymieniałem klocki z tyłu i że mi się już na końcu spieszyło urwałem odpowietrznik .
Pośpiech nie pomaga .
W IC znalazłem cos takiego : QB odpowietrznik 7x30,5 M7x1 2,72zł lub
QB odpowietrznik 9x33 M7x1 . Czy te cyfry oznaczają rozmiar ? Czy maździe GE występowały różne odpowietrzniki ?
Chyba znalazłem odpowiedź ... Jeden jest na tył drugi na przód
Pośpiech nie pomaga .
W IC znalazłem cos takiego : QB odpowietrznik 7x30,5 M7x1 2,72zł lub
QB odpowietrznik 9x33 M7x1 . Czy te cyfry oznaczają rozmiar ? Czy maździe GE występowały różne odpowietrzniki ?
Chyba znalazłem odpowiedź ... Jeden jest na tył drugi na przód

Kiedy każdy pomysł wydaje ci się idealny, dopij wódke i idź spać
- Od: 25 sie 2010, 09:06
- Posty: 73
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: 626 Cronos 2,5 V6 Automat
Witajcie.
Mam pytanie dot.kompletów naprawczych zacisków.
Gdzie kupujecie zestawy naprawcze?Chodzi mi o rozbierzność cenową.
Czytając TEN wątek (kiedyś) znalazłem informacje,że zestaw na jedno koło to koszt ok 120zł;
ceny z salonu mazdy : kpl tył(2 zaciski) 335,80 netto; kpl przód (2 zaciski) to kwota 260,16 netto
ceny z Carspeedu to ok 40zł za zacisk.
Czy zestawy ":salonowe" posiadają więcej elementów, lub są dużo lepszej jakości?
Drugie pyt.
Czy w zaciskach tylnych comprexu jest jakieś łożysko igiełkowe? Carspeed twierdzi,że nie...
Mam pytanie dot.kompletów naprawczych zacisków.
Gdzie kupujecie zestawy naprawcze?Chodzi mi o rozbierzność cenową.
Czytając TEN wątek (kiedyś) znalazłem informacje,że zestaw na jedno koło to koszt ok 120zł;
ceny z salonu mazdy : kpl tył(2 zaciski) 335,80 netto; kpl przód (2 zaciski) to kwota 260,16 netto
ceny z Carspeedu to ok 40zł za zacisk.
Czy zestawy ":salonowe" posiadają więcej elementów, lub są dużo lepszej jakości?
Drugie pyt.
Czy w zaciskach tylnych comprexu jest jakieś łożysko igiełkowe? Carspeed twierdzi,że nie...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Ceny zależą od zawartości zesrtawu. Są zestawy zawierające same gumki, są takie które dodatkowo mają sworzeń a dodatkowym zestawem są sprężynki rozpierające tłoczki i blaszki pod klocki...suma summarum wyjdzie pare złotych za oś. Sam musisz popatrzeć czego Ci potrzeba.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Sam musisz popatrzeć czego Ci potrzeba
Nie wiem czego mi potrzeba(wiedziałbym po demontażu zacisków, a na razie jeżdżę sobie i planuję zakupy),chciałbym kupić jak najpełniejszy zestaw, bo jak postawię madzię na klockach, to nie dojadę do intercarsu, ani nawet do Pana Władka w polmozbycie na narożniku ulicy obok.. czekanie kilka dni na odbiór przesyłki w takiej sytuacji również nie jest miłe..
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Zrób rozpoznanie, odkręć koło, popatrzczy masz spreżynki, czy masz blaszki, a to czy potrzebujesz sworznia, okaże sie jak rozbierzesz zacisk ale kupić też możesz za wczasu, poprostu bedziesz miał pełniejszą regeneracje.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
z doświadczenia wydaje mi się ze lepiej jest kupić zestaw maxi i wymienić wszystko , madzia ma już swoje lata i taki zestaw na pewno jej tylko pomoże , a różnica w cenie minimalna.
Witam, pytanie kieruję do fachowców. bo nie wiem czy warto to w ogóle kupować, w sklepie u mnie coś takiego kosztuje 70zł
zatem co sądzicie o tym zestawie naprawczym ?
http://moto.allegro.pl/reperaturka-zacisku-daihatsu-mazda-323-626-mx-6-i1726751188.html
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

MAZDA 626 GE CRONOS 2,0 16V FS 1996
Spalanie Pb:
Miasto – 8-9l/100km Trasa – 5,8-7l/100km
Spalanie LPG (BRC):
Miasto – 8,5-10l/100km Trasa – ???
Spalanie Pb:
Miasto – 8-9l/100km Trasa – 5,8-7l/100km
Spalanie LPG (BRC):
Miasto – 8,5-10l/100km Trasa – ???
- Od: 13 maja 2010, 09:00
- Posty: 27
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest Mazda 6 GY 2,0 147KM 2007 a była 626 GE SEDAN 2,0 FS `96
Standardowy zestaw, na takim robiłem u siebie, jesli nie bedzie potrzebny sworzeń to ten zestaw zawiera wszystkie elementy.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6