Witam,
proszę o podpowiedź co to może być ...?
Podczas przyśpieszania, gdy zmieniam na wyższy bieg, puszczam sprzęgło, obroty tak w okolicy 1600-1900rpm czuję taki mocny opór, że aż lekkie szarpnięcie do tyłu (jak bym lekko hamulec nacisnął) ...
Jak przekroczę 2000rpm to turbina nadrabia i nie ma tragedii, ale jednak coś jest nie tak.
Dodam, że nie zawsze tak jest i chyba tylko przy nagrzanym silniku.
Klima jest wyłączona i nie ma znaczenia, czy dzień jest upalny czy zimna noc ...
Ma ktoś jakiś pomysł co to może być i jak to usunąć ?
Z góry dzięki za pomoc.
Dziura podczas przyśpieszania w okolicy 1800 rpm
Strona 1 z 1
jedz do ASO na tester , niech odczytaja bledy i wczytaja nowe oprogramowanie
ALE
po dokonaniu niego Musisz koniecznie otrzymac od serwisanta numer, ktory to po zmianie oprogramowania umozliwi kolejne dzialania testerem przy twoim aucie!
pozdr.E
ALE
po dokonaniu niego Musisz koniecznie otrzymac od serwisanta numer, ktory to po zmianie oprogramowania umozliwi kolejne dzialania testerem przy twoim aucie!
pozdr.E
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
PS_VIP napisał(a):Dzięki za info.
a jak to jest z tym nowym oprogramowaniem, bo gdzieś czytałem, że słabsze osiągi mogą być ?
raczej niewyczuwalne w polifcie
w przedlifcie wzrasta zuzycie paliwa, to moge potwierdzic.
pozdr.E
Ostatnio edytowano 15 sie 2011, 22:11 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6