
Mazda 323F BA FE3T '95 –2.0 16v Turbo
Czemu masz białą maskę? Czarna albo w kolorze lepsza, ewentualnie carbon
I co tak twój temat skacze między działami, wcześniej był w projektach, ostatnio widziałem w naszych mazdach, teraz znów projekty 

MIRU napisał(a):poka foto gdzie zamontowałes IC i któredy rurki
pstrykne foto to wrzuce. Rurki idą pod lampami obok podłużnic. trochę trzeba było popodcinać wzmocnienie przednie bo się nie mieścił.
luki_92_92 napisał(a):Czemu masz białą maskę? Czarna albo w kolorze lepsza, ewentualnie carbon
jest w podkładzie dlatego biała.
luki_92_92 napisał(a): I co tak twój temat skacze między działami, wcześniej był w projektach, ostatnio widziałem w naszych mazdach, teraz znów projekty
najpierw był w dziale tuning mechaniczny ale został przeniesiony do działu nasze mazdy bo tam bardziej pasował. Ale, że projekt się rozwija to wskoczył do projektów.
Jedzie ino nie hamuje
(na razie)
(na razie)
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Witam. Jak będziesz miał chwile to może zrobisz drobny podranik na temat swapa Z5 –> F2T i wszystko dokładnie opiszesz tak jak zrobił to lukster w how to na temat K8 –> KL-ZE ? Na pewno bardzo dużo ludzi będzie zainteresowanych taką przekładką. Probe tanie jak barszcz, a o ładną Z5 z 98r w skórach też nie trudno. Suma sumarum świetna alternatywa dla swapa 2.0 V6 na 2.5 V6..
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...

- Od: 23 mar 2009, 14:10
- Posty: 219
- Skąd: Łódzkie
- Auto: Volvo S40
Tak sobie myślę co by było gdyby na podbeskidzkich spotach były dwie takie 2.2t 


- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
jaaco napisał(a):Tak sobie myślę co by było gdyby na podbeskidzkich spotach były dwie takie 2.2t
jak chcesz to wpadaj zrobimy przekładkę.
KoKo napisał(a):Witam. Jak będziesz miał chwile to może zrobisz drobny podranik na temat swapa Z5 –> F2T i wszystko dokładnie opiszesz tak jak zrobił to lukster w how to na temat K8 –> KL-ZE ? Na pewno bardzo dużo ludzi będzie zainteresowanych taką przekładką. Probe tanie jak barszcz, a o ładną Z5 z 98r w skórach też nie trudno. Suma sumarum świetna alternatywa dla swapa 2.0 V6 na 2.5 V6..
postaram się w wolnej chwili opisać co i jak
gratuluje takiego cacka
Matheus jakbys mógl to prosze zrób liste co musiales wymienic tak ze jak oddam autko do mechanika to zeby wiedział o co chodzi i wymiana nie trwala 2 miechy
pozdrawiam
-
elcapitano
elcapitano napisał(a):gratuluje takiego cackaMatheus jakbys mógl to prosze zrób liste co musiales wymienic tak ze jak oddam autko do mechanika to zeby wiedział o co chodzi i wymiana nie trwala 2 miechy
pozdrawiam
Zapoznaj się z tematem. Wątpię żeby jakiś mechanik chciał się podjąć takiego swapa, a jak już to na pewno by tanio nie było.
Jest jeszcze jeden temat z takim swapem viewtopic.php?f=49&t=121963
jaaco napisał(a):Jedzie ino nie hamuje(na razie)
no to teraz może trochę lepiej zahamuje
na pierwszy ogień tarcze 312 na 4 śruby

zwrotnica z zaciskiem. zwrotnica jest z 2.0 a piasta z Z5
wszelkie próby założenia tego zacisku to zwrotnicy od Z5 skończyły się fiaskiem.

i komplet

tylko zostało dotoczyć pierścień centrujący do tarczy i wkładam do auta

chyba tylko tarcze z 323BG albo MX-3 ale to się zobaczy jak będzie działać przód
nie ma co wspolczuc.kazde heble seryjne i tak blokuja kola.wiec ze stu i przy jednokrotnym hamowaniu to opony sa ograniczeniem a nie uklad hamulcowy.z 200 do 0 pewnie sie cos zmniejszy.ale ze 100wki na pewno nie.no chyba ze kolega zalozy sliki 
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
rzeźba, tarcza z audi tt bodajże, powinno wejść na 16"
Racja, ale na 1/4 nie jeżdzę tylko normalnie i najczęściej, zdaża mi się hamować więcej niż raz dziennie;)
piwo napisał(a):wiec ze stu i przy jednokrotnym hamowaniu to opony sa ograniczeniem a nie uklad hamulcowy
Racja, ale na 1/4 nie jeżdzę tylko normalnie i najczęściej, zdaża mi się hamować więcej niż raz dziennie;)
mily200 napisał(a):na 320 na bank 16 nie wejdzie wiec nic tylko przyłożyć i sprawdzić
myśle że kolega wszystko sprawdził przed zakupem
ja mam 312 i wchodzi na 17 co mnie zadowala, na 16 powinno wejść ale tego nie sprawdzałem
I hamulce na gotowo




Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


