O to ładnie,450km juz jest ok.
Co raz bardziej przekonuje sie do montażu zbiornika w kole, jeszcze musze zrobic makietę zbiornika walcowego 60l i zobaczyc jak by to wygladało.
jaka instalacje LPG mazda 323F 1.5 16v
1, 2
zakładaj w koło, powiem ci że w astrze mam walcowy 40l to trochę jest nie poręczny a w koło jak mam w madzi to jest ok. Zawsze mozna koło wyjąć i włożyć do przodu ( np. pasażerowi na kolana by się miał czego trzymać
) i wtedy cała powierzchnia jest pusta i o wiele więcej włożysz tam bagaży czy co tam Ci pasuje. Tylko więcej jak 40 to nie ma sensu bo strasznie będzie wyć w górę wykładzina i wszystko co tam włożysz to będzie się kołysać 
- Od: 6 kwi 2009, 09:49
- Posty: 97
- Skąd: Ostrów (okolice Kraśnika)
- Auto: Kiedyś MX-3 1.8 V6 teraz zielona 323F BA 1.5 16V
Dobra,wygrał zbiornik w kole
Dzieki za pomoc w wyborze
A teraz mam pytanie odnośnie samej instalacji,jakiej firmy i na co zwrócić uwagę???
ooo,zapomniał bym,czy montaż zaworu we wlewie paliwa to dobry pomysł????
A teraz mam pytanie odnośnie samej instalacji,jakiej firmy i na co zwrócić uwagę???
ooo,zapomniał bym,czy montaż zaworu we wlewie paliwa to dobry pomysł????
-
Lantis 89
No to kolego powiem Ci co jam za instalke lpg
Reduktor BRC typ GENIUS
Zbiornik typ STAKO TOR 200 pojemność 42l
Wielozawór typ BRC
Inne: sequent24, filtr FJ1
Jak będziesz chciał coś jeszcze to pisz to podzielę się informacjami na temat poszczególnych elementów. Dodam że tą instalkę mam już od 2007roku ( dokładnie ja mam mazdę od roku), nie narzekam na instalację a dużo jeżdżone jest aby czyściłem filtry. Bo jak wiesz tam jest dwa ciekły i lotny. Lotny to ten mały a ciekły ten większy (ciekły i lotny to chodzi o stan skupienia paliwa jaki przez te filtry przechodzi).
Jak ci to pomoże w decyzji to koszt tej instalki w 2007 wynosił 2.600zł.
Pozdrawiam
P.S. montaż wlewu koło korka wlewuPb to dobre rozwiązanie bo nie ma tam takiego syfu co na dole w zderzaku lub gdzieś jeszcze niżej. Jeśli się zdecydujesz na tan korek przy wlewie to dobrze go sobie zakonserwuj bo rudy szybko się pojawi...
Reduktor BRC typ GENIUS
Zbiornik typ STAKO TOR 200 pojemność 42l
Wielozawór typ BRC
Inne: sequent24, filtr FJ1
Jak będziesz chciał coś jeszcze to pisz to podzielę się informacjami na temat poszczególnych elementów. Dodam że tą instalkę mam już od 2007roku ( dokładnie ja mam mazdę od roku), nie narzekam na instalację a dużo jeżdżone jest aby czyściłem filtry. Bo jak wiesz tam jest dwa ciekły i lotny. Lotny to ten mały a ciekły ten większy (ciekły i lotny to chodzi o stan skupienia paliwa jaki przez te filtry przechodzi).
Jak ci to pomoże w decyzji to koszt tej instalki w 2007 wynosił 2.600zł.
Pozdrawiam
P.S. montaż wlewu koło korka wlewuPb to dobre rozwiązanie bo nie ma tam takiego syfu co na dole w zderzaku lub gdzieś jeszcze niżej. Jeśli się zdecydujesz na tan korek przy wlewie to dobrze go sobie zakonserwuj bo rudy szybko się pojawi...
- Od: 6 kwi 2009, 09:49
- Posty: 97
- Skąd: Ostrów (okolice Kraśnika)
- Auto: Kiedyś MX-3 1.8 V6 teraz zielona 323F BA 1.5 16V
Witam.
W mojej opinii do tego silnika porządny montaż + regulacja i wystarczy STAG4.
Jak ktoś ma potrzebę wydac niepotrzebnie kasę to można założyć STAG300.
Napisze to jeszcze raz – najważniejsze są: porządny montaż + regulacja.
W mojej opinii do tego silnika porządny montaż + regulacja i wystarczy STAG4.
Jak ktoś ma potrzebę wydac niepotrzebnie kasę to można założyć STAG300.
Napisze to jeszcze raz – najważniejsze są: porządny montaż + regulacja.
- Od: 22 lut 2009, 19:33
- Posty: 99
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda3 2.3 2006
Mazda6 3.0 V6 2007
Mazda6 2.3 2007
Czyli tak wtryski magic jet, parownik tomasseto alaska, komp stag 4 a reszta
? Zrobi mi ktoś zestawienie i koszty?? Zamierzam założyć instalacje gazową.
-
szydlos12
Ja za STAG 4+MAgic Jety+Zavoli zeta i zbiornik w kole 44l zaplacilem 2300 , alaska mysle ze bedzie troche tansza , ale nikt Ci wyceny nie zrobi, musisz podjechac do gazownika i dowiedziec sie ile zyczy sobie za taki zestaw 
- Od: 24 maja 2011, 23:04
- Posty: 10
- Skąd: Pabianice
- Auto: 323F BJ 2001r. 1,6
Witam kolegów,
posiadam M323F w wersji Hatchback 99r, z silnikiem benzynowym 1.5 88KM. Prawdę mówiąc daleko mi do specjalisty, a zastanawiam się nad montażem LPG, dlatego pytam: Czy w przypadku instalowania sekwencji do mojego auta jest duża szansa, że pojawią się problemy opisywane w innych wątkach dotyczące zubożania (nieregularność obrotów, brak odpowiedzi silnika na wciskany pedał przy niektórych zakresach obrotów). Robię około 15 tys. km rocznie, jeśli ma to być okupione ciągłymi wizytami u gazownika i regulacją to daruję sobie instalację. Z góry dzięki za pomoc.
posiadam M323F w wersji Hatchback 99r, z silnikiem benzynowym 1.5 88KM. Prawdę mówiąc daleko mi do specjalisty, a zastanawiam się nad montażem LPG, dlatego pytam: Czy w przypadku instalowania sekwencji do mojego auta jest duża szansa, że pojawią się problemy opisywane w innych wątkach dotyczące zubożania (nieregularność obrotów, brak odpowiedzi silnika na wciskany pedał przy niektórych zakresach obrotów). Robię około 15 tys. km rocznie, jeśli ma to być okupione ciągłymi wizytami u gazownika i regulacją to daruję sobie instalację. Z góry dzięki za pomoc.
-
greenhorn
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości