Rozrząd – Mazda 626 GE
1, 2
mazda 626 2.0 16 v ma rozrzad na pasku lecz to jest silnik bezkolizyjny. jak ci sie urwie pasek to nic silnikowi sie znaczaco nie dzieje dlatego moze pomyslal ze jest na lancuchu.
jak pamietam rozrzad w mazdzie na lanuchu jest w wersji GD mazdy w dieslu ale juz nie pamietam dobrze czy faktycznie tak jest.
jak pamietam rozrzad w mazdzie na lanuchu jest w wersji GD mazdy w dieslu ale juz nie pamietam dobrze czy faktycznie tak jest.
- Od: 20 maja 2009, 08:58
- Posty: 164
- Skąd: Siennica Lublin
- Auto: Mazda 626 IV GE 1997 rok 90PS 1.8
Szutrowóz
noxes napisał(a):JulianSR napisał(a): jak ci sie urwie pasek to nic silnikowi sie znaczaco nie dzieje
pod warunkiem, że głowica nie była planowana.
z tego co mi wiadomo to przy wymianie uszczelki pod głowicą ją się planuje ale tobie chyba chodziło o tuningowym planowaniu

- Od: 30 cze 2011, 19:48
- Posty: 326
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GJ 2014
2.0 165KM
dirtracer napisał(a):z tego co mi wiadomo to przy wymianie uszczelki pod głowicą ją się planuje
i w tym momęcie jeśli była za dużo splanowana silnik staje się kolizyjny.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
noxes napisał(a):dirtracer napisał(a):z tego co mi wiadomo to przy wymianie uszczelki pod głowicą ją się planuje
i w tym momęcie jeśli była za dużo splanowana silnik staje się kolizyjny.
czyli można pokusić się o stwierdzenie że jak strzeli uszczelka pod głowicą to silnik staje sie kolizyjny??

- Od: 30 cze 2011, 19:48
- Posty: 326
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GJ 2014
2.0 165KM
jak walnie uszczelka przeciez to i tak jazdy nie ma prawda wypruje sie olej z silnika.
zazwyczaj przy wymianie uszczelki to tam nie ma co planowac nawet.
chyba ze jak kolega powiedzial ze tuningowo wiec wiadomo.
Ale tak w roanych samochodach wymienialem uszczelke i nie planowalem.
I dalej chodzilo.
Chyba trzeba sobiezadac pytanie dlaczego ma peknac uszczelka??
pewnie tym ze nie odpowiedni styl jazdy jest i przylozenia skrzyni co do obrotow.
zazwyczaj przy wymianie uszczelki to tam nie ma co planowac nawet.
chyba ze jak kolega powiedzial ze tuningowo wiec wiadomo.
Ale tak w roanych samochodach wymienialem uszczelke i nie planowalem.
I dalej chodzilo.
Chyba trzeba sobiezadac pytanie dlaczego ma peknac uszczelka??
pewnie tym ze nie odpowiedni styl jazdy jest i przylozenia skrzyni co do obrotow.
- Od: 20 maja 2009, 08:58
- Posty: 164
- Skąd: Siennica Lublin
- Auto: Mazda 626 IV GE 1997 rok 90PS 1.8
Szutrowóz
Wymieniając uszczelkę należy planować głowicę. Dlaczego wywaliło uszczelkę? Hmm jest sporo powodów o choćby nawet złe dokręcenie głowicy. Nie zawsze wywali olej możesz mieć przedmuchy pomiędzy cylindrami, woda do oleju i odwrotnie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Chce wymienić rozrząd lecz potrzebuje porady co do czesci.co konkretnie wchodzi w skład rozrzadu ? Chodzi mi o marki czesci które sa dobrej jakosci.Coś słyszałem ze jeszcze sprezynke jakąś sie wymienia.
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
- Od: 12 lut 2010, 10:40
- Posty: 170
- Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.
Spręzynkę napinacza, napinacz, rolkę prowadzącą, pasek i pompe wody to się powinno wymienić. Najlepiej zakładać oryginał. Ewentualnie rolki NTN, pasek mitsubishi czy jakoś tak się pisze
pompę hmm GMB

Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
dzieki.juz zamówiłem 
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
- Od: 12 lut 2010, 10:40
- Posty: 170
- Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.
Dzwoniłem do Jaksy i podał mi namiary na sklep w Warszawie.Pan złozył mi zestawik :noxes napisał(a):a jakie?
Pasek : Mitsuboshi 85zł
Napinacz : GMB 245
Sprężynka : 30
Rolka : NSK 55
Nie wiem czy tanio czy drogo wyszło ale wolałem w normalnym sklepie zamówic jak na Alledrogo.Następnie zadzwoniłem do Jaksy i zapytałem o firmy tych części i powiedział ze śmiało można brać.Miałem wątpliwości co do firmy paska bo różnie pisza ale Jaksa rozwiał moje wątpliwości.Zapytałem też o kolizyjność silników GE ,ponieważ nawet na tym forum pisza ze jak silnik miał planowana głowice to wtedy silnik jest kolizyjny – na to Jaksa > BZDURA < Można zdjąć pasek i dowoli sobie krecić i nic sie nie dzieje.Pozdrawiam.
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
- Od: 12 lut 2010, 10:40
- Posty: 170
- Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.
noxes napisał(a):a na forum było inaczej co do kolizyjności. A pompa wody gdzie?
Pompy nie wymieniam bo byla wymieniana niecałe 2 lata temu.
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
- Od: 12 lut 2010, 10:40
- Posty: 170
- Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.
bokser1111 napisał(a):noxes napisał(a):a na forum było inaczej co do kolizyjności. A pompa wody gdzie?
Pompy nie wymieniam bo byla wymieniana niecałe 2 lata temu.
Nie jest to drogi interes.. pompa wody japońska AISIN/GMB z uszczelkami -jakieś 150zł a oszczędzić możesz sobie sporo kłopotu
a co do samego rozrządu – wymieniałem komplet niedawno – koszt części niecałe 800zł w to weszło :
– pasek oryginał OE MAZDA
– napinacz oryginał OEM MAZDA
– rolka prowadząca oryginał OEM MAZDA
– sprężyna napinacza oryginał OEM MAZDA
– uszczelniacze wałków rozrządu oryginał OE MAZDA – x2
– przedni uszczelniacz wału korbowego oryginał OE MAZDA
– uszczelka pokrywy zaworów oryginał OE MAZDA
– pompa wody japońska AISIN/GMB z uszczelkami
– paski wieloklinowe zewnętrzne – japońskie OEM MAZDA – 2szt
Raz na 100tyś mogę odżałować i spać spokojnie przez najbliższe 5 lat

1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6