Przekładka podłokietnika z poliftowej do przedliftowej GF/GW
Strona 1 z 1
popraw temat to na pewno
odkrec swoj i najlepiej zamien sie z kims kto ma. moze w Twojej miejscowosci jest forumowicz/klubowicz co ma GFke po lifcie a jak nie to sprawdz mocowanie i musisz porownac, innej metody nie ma a watpie zeby ktos to robil ale ciekawy pomysl.
a swoja droga po lifcie podlokietnik jest na pewno szerszy
odkrec swoj i najlepiej zamien sie z kims kto ma. moze w Twojej miejscowosci jest forumowicz/klubowicz co ma GFke po lifcie a jak nie to sprawdz mocowanie i musisz porownac, innej metody nie ma a watpie zeby ktos to robil ale ciekawy pomysl.
a swoja droga po lifcie podlokietnik jest na pewno szerszy

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Venoruto proszę Cię o zapoznanie się z Regulaminem Działu oraz poprawienie tematu. masz na to 24 godziny.
tak – i z tego co porównywałem, to dużo wygodniejszy, ale niestety nie wiem, czy da się przełożyć z poliftowego, do starszego.
Venoruto mogę zmierzyć średnicę i długość tej tulei w poliftowym jeśli chcesz, oraz mocowanie, to jakiś obraz będziesz miał
Mieczyslaw napisał(a):a swoja droga po lifcie podlokietnik jest na pewno szerszy pytajnik
tak – i z tego co porównywałem, to dużo wygodniejszy, ale niestety nie wiem, czy da się przełożyć z poliftowego, do starszego.
Venoruto mogę zmierzyć średnicę i długość tej tulei w poliftowym jeśli chcesz, oraz mocowanie, to jakiś obraz będziesz miał
Venoruto a porównaj go z innymi... a dokładniej chodzi mi o temat opcjonalny
jako, że chciało Ci się cokolwiek zrobić (innym niekoniecznie się chce...) to tym razem zmienię sam – na drugi raz – zasady jak dla wszystkich
jak tylko znajdę czas – to jak obiecałem pomierzę to i może jakieś fotki zrobię
jako, że chciało Ci się cokolwiek zrobić (innym niekoniecznie się chce...) to tym razem zmienię sam – na drugi raz – zasady jak dla wszystkich
jak tylko znajdę czas – to jak obiecałem pomierzę to i może jakieś fotki zrobię
powinno byc to samo mocowanie.bo siedzenia jako takie sie nie zmienily tylko sam rozmiar podlokietnika.
dla mnie znowu ten nowy podlokietnik za szeroki bo niewygodnie zmienia sie biegi jak dziewczyna tez ma tam lokiec i trzyma reke na mojej nodze ;] przed liftingiem bylo wygodniej
pozdrawiam
dla mnie znowu ten nowy podlokietnik za szeroki bo niewygodnie zmienia sie biegi jak dziewczyna tez ma tam lokiec i trzyma reke na mojej nodze ;] przed liftingiem bylo wygodniej
pozdrawiam
Odkopię nieco temat, powiedzcie mi jedno, jak podłokietnik jest montowany do stelaża fotela?
Jest on przykręcany? Wspawany? Być może będzie ciężko to sprawdzić bez rozbierania fotela, ale może ktoś już to przerabiał?
Moja słabo wypasana mućka nie ma takowego i chce go sobie 'dorobić'.
[OT] ps.Wczoraj dorobiłem się środkowego zagłówka w tyle. O!
[/OT]
Jest on przykręcany? Wspawany? Być może będzie ciężko to sprawdzić bez rozbierania fotela, ale może ktoś już to przerabiał?
Moja słabo wypasana mućka nie ma takowego i chce go sobie 'dorobić'.
[OT] ps.Wczoraj dorobiłem się środkowego zagłówka w tyle. O!
pozdrawiam,
thy
v8 lover

thy
v8 lover

thy napisał(a):Jest on przykręcany? Wspawany? Być może będzie ciężko to sprawdzić bez rozbierania fotela, ale może ktoś już to przerabiał?
Poczytałem tam i ówdzie i wnioskuję, że już przeprowadziłeś transplantację. Dużo jest z tym grzebania ? Pytam bo marzy mi się podłokietnik od GF-ki po lifcie, ten fabryczny mi nie wystarcza
A może ktoś ma takowy na zbyciu ?
- Od: 28 cze 2010, 11:54
- Posty: 40
- Skąd: Świdnica
- Auto: 626 GF '99 2.0 115KM na Propan Butan
Modyfikacja z punktu widzenia komfortu na pewno opłacalna...
trzeba tylko wziąć pod uwagę fakt, iż podłokietnik z polifta ma inny kolor (wewnątrz + tapicerka) i to się może nieco gryźć. O ile tapicerkę można "zrobić" o tyle wew. plastiku w schowku – średnio....
Mi wystarczy ten z przedlifta. Wychodzi z fotela to jest najważniejsze. W 6tce to dopiero jest lipa.... nie z fotela a z tunela środkowego, mi osobiście w ogóle nie pasuje i rękę zawsze mam w powietrzu
jak w GD 
Mi wystarczy ten z przedlifta. Wychodzi z fotela to jest najważniejsze. W 6tce to dopiero jest lipa.... nie z fotela a z tunela środkowego, mi osobiście w ogóle nie pasuje i rękę zawsze mam w powietrzu
Na tyle się najarałem, że chciałbym do tego dokupić kawałek niebieskiej tapicerki, np. z fotela, kanapy, i zanieść to wszystko do tapicera. Z reguły nie lubię poprawiać fabryki, ale ten wyjątek potwierdzi regułę
A w 6. nie jest on przesuwany ? Porównywalny SamochódDlaLudu posiada takie właśnie rozwiązanie i moim zdaniem ciężko jest znaleźć wygodną pozycję dla kończyny górnej, mimo wszystko "leniwiec" znajduje się trochę za nisko.
A w 6. nie jest on przesuwany ? Porównywalny SamochódDlaLudu posiada takie właśnie rozwiązanie i moim zdaniem ciężko jest znaleźć wygodną pozycję dla kończyny górnej, mimo wszystko "leniwiec" znajduje się trochę za nisko.
- Od: 28 cze 2010, 11:54
- Posty: 40
- Skąd: Świdnica
- Auto: 626 GF '99 2.0 115KM na Propan Butan
vomitory napisał(a):Poczytałem tam i ówdzie i wnioskuję, że już przeprowadziłeś transplantację. Dużo jest z tym grzebania ? Pytam bo marzy mi się podłokietnik od GF-ki po lifcie, ten fabryczny mi nie wystarcza
Tak, udało mi się po raz kolejny 'przetrzeć szlak'
Cała kwestia sprowadza się do zdobycia oparcia fotela kierowcy z fabrycznym podłokienikiem z przed-lifta, choć pewnie polift też będzie pasował (potencjalny problem – różnice w mocowaniu oparcia z siedziskiem)
Z grubsza co po kolei było do zrobienia:
1. odkrecic podłokietnik z oparcia/dawcy, zdemontowac zagłówek oraz plastikowe klipsy montażowe zagłówka
2. z oparcia/dawcy należy wydostać jego część środkową, tj. stalowy stelaż wraz z gąbką. dużym ułatwieniem okazuje się suwak z boku fotela.
3. w aucie odkręcić oparcie – nie pamiętam ile jakich tam jest śrubek, ale nie jest to specjalnie skomplikowane.
4. wydostać stelaż ze swojego oparcia, wydobyć gąbkowe wypełnienie spod tapicerki.
5. krótki rekonesans – w gąbce z auta bez podłokietnika nie ma miejsca fabrycznie przygotowanego na przytwierdzony na stałe element z trzpieniem podłokietnika, miejsce to należy wyciąć wzorując się na gąbce z fotela dawcy.
5. podobnie temat ma się z otworem w tapicerce, trzeba przymierzyć pi*oko gdzie przypada dziura w fotelu/dawcy, namieść to miejsce na fotel docelowy i takową dziurkę wykonać ostrym narzędziem. Bardziej profi by było przeszyć zamek z fotela/dawcy... no ale bez przesady
6. stelaż z dawcy trafia na gąbkę, na ten zestaw naciągamy przygotowaną tapicerkę – nieco męczące zajęcie, ale da się to zrobić.
7. oparcie trafi na siedzisko, skręcamy to do kupy, dalej już tylko plastiki od góry i zagłówek iiii pozostaje już tylko delektowanie się tym mega modem
Mam dwie fotki jak wygląda ten stelaż z trzpieniem od podłokietnika, później wrzucę.
pozdrawiam,
thy
v8 lover

thy
v8 lover

WOW ! Podziękował
Teraz pozostaje mi jedynie znaleźć dawcę, kawał tapicerki, i biorę się do roboty 
Rozumiem, że ominie mnie kilka punktów skoro moje oparcie ma fabryczny podłokietnik ?
P.S. B. ładne autko, szczególnie podobają mi się listwy w kolorze.
Rozumiem, że ominie mnie kilka punktów skoro moje oparcie ma fabryczny podłokietnik ?
P.S. B. ładne autko, szczególnie podobają mi się listwy w kolorze.
- Od: 28 cze 2010, 11:54
- Posty: 40
- Skąd: Świdnica
- Auto: 626 GF '99 2.0 115KM na Propan Butan
vomitory napisał(a):Rozumiem, że ominie mnie kilka punktów skoro moje oparcie ma fabryczny podłokietnik ?
No jasne! eh, nie doczytalem, że fabryka wyposażyła Twoje autko w takowy...
Może jednak komuś się kiedyś przydadzą moje wypociny
vomitory napisał(a):B. ładne autko, szczególnie podobają mi się listwy w kolorze.
Dzięki
pozdrawiam,
thy
v8 lover

thy
v8 lover

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6