323F BA KL-ZE

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez MariuS » 17 lip 2011, 23:14

hej :D

nom jasne. bez balastu i na jakiejś innej drodze, bo tam na gwincie jest :|

to Ciebie goniłem w tym lesie? :D

pozdr
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez mateusz83 » 17 lip 2011, 23:32

no mnie :)
nie widziałem, czy się oddalam, ale na pewno cały czas byłeś blisko ;)
jeśli się ganiacie któregoś dnia, daj znać, dawno już nie byłem, heh
Początkujący
 
Od: 21 mar 2010, 11:52
Posty: 5

Postprzez MariuS » 17 lip 2011, 23:37

no ja też, tam jest seria 330d czy wirus?

ja leciałem z 50kg cukru w bagaju, niby szedłem w pełną pytą ale momentami lekko puszczałem gaz bo myślałem że zara coś urwę, trza powtórzyć ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez mateusz83 » 17 lip 2011, 23:48

184KM + wirus na 214
Daj zna, wpadnę na jakiego spota, zlot, ustawkę, czy co tam się teraz organizuje ;)
Początkujący
 
Od: 21 mar 2010, 11:52
Posty: 5

Postprzez Fasola » 18 lip 2011, 08:55

mateusz83 napisał(a):184KM

Miałem takiego touringa ale bez wirusa :D bajka auto <spoko>
Fasola
 

Postprzez MariuS » 2 sie 2011, 21:20

najnowsze wieści z hamowni:

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio edytowano 21 lis 2011, 23:41 przez MariuS, łącznie edytowano 2 razy
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez weede » 2 sie 2011, 22:56

przyzwoicie, chociaż ja miałem identyczny wynik przed kolektorami. Głównym hamulcem jest sterowanie, wiec dziala bo jest sporo do ugrania <spoko>
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez DymeK » 2 sie 2011, 23:01

To już po strojeniu??
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez MariuS » 2 sie 2011, 23:07

tak, po strojeniu przybyło ze 4KM... u Lycona tak samo, Coobcio twierdzi że brakuje dużo paliwa u nas w autach i nastawny regulator ciś paliwa dużo by dał.

bo moce takie jak widać, ale moment całkiem dobry jak na ZE.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Rafał_ » 2 sie 2011, 23:13

Wynik spoko, tylko ta góra trochę słaba i moc max przy 6200 :|
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Fasola » 3 sie 2011, 08:54

Gratki poprawy mocy <spoko>
Fasola
 

Postprzez Pit » 3 sie 2011, 09:59

MariuS napisał(a):Coobcio twierdzi że brakuje dużo paliwa u nas w autach i nastawny regulator ciś paliwa dużo by dał.

...jakie wartości A/F przy pełnym gwizdku i wysokich rpm?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez MariuS » 3 sie 2011, 20:01

przy odcince AFR był koło 13,3
14,8 do 4500obr.min :/
powyżej ok 13,6

co o tym powiecie? bo nędza trochę. Ale aż dziw że brakłoby wachy, chyba że pompa niedomaga. Co prawda jakis rok temu piszczała 2 dni a potem ustało i tak zostawiłem. Ciśnienia nie sprawdzałem
Ale Coobcio twierdzi że regulator pomoże, bo to taniej niż wtryski. Wtryski mam z KLZE.
hmmm

a u Lycona z tego co pamiętam AFR jest jeszcze mniej korzystny, wartości nie pamiętam <co?>
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez piwo » 3 sie 2011, 20:14

jakby pompa niedomagala to bys mial piki gwaltowne afra w gore.na pewno przy slabej pompie nie daloby sie utrzymac afr liniowo powiedzmy 13,6. wiec raczej mysl chybiona.pompa ma przeplyw duzo wiekszy niz pobor silnika.pompa pewnie ma przeplyw na poziomie 200litrow na godzine a silnik spala moze z 50litorw w porywach.pewnie coobcio doszedl do maksymalnego wypelnienia wtryskiwaczy i tyle.zaloz reg paliwa za 200zl i jedz na poprawe strojenia.afr na poziomie 13,6 to lekka kicha.gdzies pod 13 trza zejsc lub nizej.wtedy pare kunia rpzybedzie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez MariuS » 3 sie 2011, 20:20

thx piwo. szkoda że nie zabrałem do wawy regulatora, żebym wiedział to bym się zaopatrzył, a w Wawie jak na złość nie dało rady znaleźć żadnego :(
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez lycon » 3 sie 2011, 20:43

MariuS napisał(a):
a u Lycona z tego co pamiętam AFR jest jeszcze mniej korzystny, wartości nie pamiętam <co?>

dokładnie tak, ale też nie pamiętam wartości, Coobcio mówił, że najmniej paliwa mam przy 5,5 tys obrotów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 19:45
Posty: 64
Auto: Mazda 323F BA V6

Postprzez Jacek176 » 3 sie 2011, 21:34

Bardzo to dziwne. Moja Mazda na tej samej hamowni wypluła tylko 8KM mniej a problemów z paliwem nie mam żadnych. AFR'em spokojnie można zejść nawet do 10. Fakt, że mam regulator ciśnienia paliwa ale ciśnienie podniesione jest bardzo delikatnie, ok. 0.3 bara. Może to faktycznie zasługa pompy? U mnie siedzi Walbro.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez piwo » 4 sie 2011, 09:00

Jacek. a co ma bp do klze?inaczej dobrane wtryski i tyle.widocznie fabryka policzyla dla klze z mneijszym zapasem niz dla bp.druga sprawa to to czy u Mariusza tez jest stand alone paliwa czy tylko w trybie swinki.w trybie swinki nie do konca to dobrze dziala i tez moze nie wykorzystywac pelnej wydajnosci.jakie sa w bp wtryski?4x220? a w kl 6x ile?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez weede » 4 sie 2011, 10:06

piwo napisał(a):a w kl 6x ile?

6x220cc
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Jacek176 » 4 sie 2011, 12:43

W BP są wtryski 4x256
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy