snuck21 napisał(a):Jest jeszcze jedna sprawa. jezeli obroty sa pomiedzy 1400 a 3000, a hamowanie na 2-3 biegu i zaczyna szarpac w przod i w tyl jakby paliwa brakowalo, moze byc problem z czujnikiem na przepustnicy TPS. W mojej byl taki problem, wymienilem czujnik i problem znikl. ale najpierw nalezalo by go dokladnie sprawdzic na opornosc bo tani to nie jest koszt. pzdr
To jest takie wyczuwalne jedno szarpnięcie a w zasadzie, coś jakby trzymało kolo a potem puściło i wyraźniej lepiej się po tym toczy. Po odblokowaniu koła w zasadzie ustąpiło, ale czasem się zdarzy.
Przepustnica swoją drogą muszę też się nią zająć, wyczyścić i krokowy też, zajrzeć do EGR, przy okazji wymiana filtra paliwa będzie, jak rozbiore wszystko
, olej w skrzyni sprawdzić, pozbyć się wody z baku
, o rdzy i malowaniu nie wspominam, bo teraz to cudo techniki wygląda jak po wojnie. Także sporo rzeczy do zrobienia jeszcze
. Błędów chyba nie ma bo dioda raz pyknie i milczy. Całe szczęście że to nic skomplikowanego i groszowe sprawy. Strach pomyśleć co sie dzieje w nowych autach
. Tylko czekam na cieplejsze dni 