Montaż EGT w 323 BG turbo
Strona 1 z 1
Mam pytanie, czy ktoś montował czujnik EGT w 323 BG turbo, chodzi mi o dokładną lokalizację i sam sposób zamontowania, poparte jakąś teorią a nie na widzimisie. I oczywiście obserwacje z pracy czujnika, wszelkie za i przeciw takiej a nie innej lokalizacji.
- Od: 30 sie 2007, 21:51
- Posty: 7
- Skąd: Wawa
- Auto: 323 BG 4WD
Ostatni to masz na myśli 4? czyli najbiżej aparatu zapłonowego?
Dlaczego uważasz ze akurat 4 będzie najgorzej napełniany? pierwszy ma taką samą długość kolektora, wtryskiwacz tak samo obsadzony....
Wiem ze najfajniej byłoby 4
ale to do strojenia, na stałe to lekka przesada do zwykłej obserwacji czy nie dzieje sie cos złego... 
Dlaczego uważasz ze akurat 4 będzie najgorzej napełniany? pierwszy ma taką samą długość kolektora, wtryskiwacz tak samo obsadzony....
Wiem ze najfajniej byłoby 4
- Od: 30 sie 2007, 21:51
- Posty: 7
- Skąd: Wawa
- Auto: 323 BG 4WD
Do strojenia to AFR nie EGT, co do 4 cylindra to nie dostanie on tyle samo powietrza co pierwsze 3 wynika to z konstrukcji pierwszej komory od której odchodzą runnery. Tak doczytałem jeszcze odnośnie montażu i w celu ochrony turbiny w przypadku wypalonej termopary montują za turbo i dodają różnice. Tylko skąd wiedzą jaka jest różnica to nie wiem, wątek na rf.pl
ex MSP
pinky napisał(a):indra to nie dostanie on tyle samo powietrza co pierwsze 3 wynika to z konstrukcji pierwszej komory od której odchodzą runnery. Tak doczytałem jeszcze odnośnie montażu i w celu ochrony turbiny w przypadku wypalonej termopary montują za tu
Jedną termoparę już usmażyłem. Poza tym, że widać na niej było ślady oddziaływania temperatury to dalej była w jednym kawałku i nic nie wskazywało na to iż miałaby się rozsypać. Tak jak pisał Pinky, najlepiej na 4. U mnie się udało, mniej więcej, u zbiegu wszystkich 4 runnerów – taka konstrukcja kolektora. Montaż za turbo to pomyłka i wróżenie z fusów...
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje