przełożenia skrzyni biegów

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez kubsztyk » 25 lip 2011, 23:02

koluk napisał(a):Otóż, przyczyną braku mocy przy wyższych prękościach okazal się brudny i zapchany kurzem filtr powietrza.

Dlatego ja, gdzieś tak raz na miesiąc wyjmuję filtr z obudowy i wytrzepuję go z wyczuciem uderzając o murek przy bloku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 11:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Postprzez szatek » 26 lip 2011, 16:00

Nie zaglądałeś do filtra powietrza przez ponad rok?! Czy w innym miejscu/inny filtr był przytkany?

Zastanawia mnie drożność zaworka podciśnienia przy sterowaniu kierownicą turbiny – warto sprawdzać/wymieniać?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2009, 12:16
Posty: 41
Skąd: Szubin
Auto: Mazda 6 '03 CiTD GG 136KM

Postprzez kubsztyk » 26 lip 2011, 22:32

Ja wymieniłem przewód podciśnieniowy od sterowania geometrią turbo i od sterowania EGR. Tak dla pewności, ale były już lekko sparciałe, nawet gdzieniegdzie popękane. Groszowe sprawy, a spokojny sen. ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2010, 11:23
Posty: 1698 (63/30)
Skąd: Kielce
Auto: Volvo S60 2.0T 2006;
ex mazda 6 TDI '03

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6