Budowa CarPC w M6, M3. Ruchomy monitor dotykowy w schowku centralnym
Myjk napisał(a):Z poziomu kierowcy jest praktycznie nie widoczna. Z zewnątrz też jej praktycznie nie widać.
To podpięte do karty DVR na USB. Do tego jeszcze soft wraz z możliwością dodania ciekawych rzeczy, np. pozycji, czy prędkości GPS, ale także, jeśli ma się interfejs OBDII także innych parametrów, np. obrotów silnika itp. Tak to wygląda w praktyce:
Ale kozak mega
jak finansowo to wszystko wychodzi?
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
Arek_78 napisał(a):my tu prowadzimy dyskusje nad porządnym sprzętem Smartfona byśmy "zajechali" gdyby miał to wszystko obsłużyć
racja dlatego też napisałem że dla "bardziej leniwych", w sumie też za darmo a co za tym idzie z mniejszą ilością funkcji
No ale może zostawmy wybór ostatecznego rozwiązania samym śledzącym ten temat...
- Od: 29 maja 2008, 20:06
- Posty: 26
- Auto: 6 GY, 2.0 MZR-CD 136 KM
Nie zadowalała mnie poprzednia kamera, dlatego już mam taki, samodzielny rejestrator:

Nagrywa to w 1920x1080p @ 30 fps, koduje w h.264 i zapisuje na karcie MicroSD -- obraz żyletka. Mam nagranie, ale obecnie szukam czegoś do edycji, bo pół godziny jazdy do pracy i wcięło 1,5 GB karty
Rejestrator posiada oprócz kosmicznej rozdzielczości także zewnętrzną antenę GPS, oraz G-sensor -- co oznacza, że w specjalnie przygotowanym programie można oglądać film i śledzić trasę w google maps, oraz oglądać przeciążenia z każdej osi dzięki g-shock. G-shock to także system zabezpieczający nagrania w razie kolizji (normalnie najstarsze nagrania są nadpisywane).
Cena? Nie pytajcie, chyba że ktoś chce kupić -- to mam jeszcze sztukę w zapasie (a może nawet dwie).

Nagrywa to w 1920x1080p @ 30 fps, koduje w h.264 i zapisuje na karcie MicroSD -- obraz żyletka. Mam nagranie, ale obecnie szukam czegoś do edycji, bo pół godziny jazdy do pracy i wcięło 1,5 GB karty
Cena? Nie pytajcie, chyba że ktoś chce kupić -- to mam jeszcze sztukę w zapasie (a może nawet dwie).
Pozdor Myjk
Myjk calego sprzetu
A ta nowa kamerka jak cenowo wychodzi? Czyli rozumiem ze kupuje ta druga kamerkie i nie musze calego tego zestawu Pc miec?
A ta nowa kamerka jak cenowo wychodzi? Czyli rozumiem ze kupuje ta druga kamerkie i nie musze calego tego zestawu Pc miec?
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
karol napisał(a):Myjk calego sprzetu
Tu opisałem wszystko --> viewtopic.php?p=1684818#p1684818
karol napisał(a):Czyli rozumiem ze kupuje ta druga kamerkie i nie musze calego tego zestawu Pc miec?
Tak, ta kamera to samodzielny rejestrator trasy.
Pozdor Myjk
Dwa filmiki z tego rejestratora (w razie wątpliwości czytać opisy):
http://youtu.be/OnJUYkVrpg0?hd=1 – dzień
http://youtu.be/parUNfo3Lrg?hd=1 – zmierzch
http://youtu.be/OnJUYkVrpg0?hd=1 – dzień
http://youtu.be/parUNfo3Lrg?hd=1 – zmierzch
Pozdor Myjk
Zamontowane na stałe 




BTW ściągnąłem parę sztuk low-endowych rejestratorów poniżej 300 zł/szt. i trochę żal patrzeć na jakość po tej kamerze z FullHD.
Ale jak ktoś chciałby potestować, to mogę wysłać. 




BTW ściągnąłem parę sztuk low-endowych rejestratorów poniżej 300 zł/szt. i trochę żal patrzeć na jakość po tej kamerze z FullHD.
Pozdor Myjk
Nie agent, tylko hardkor. 
Półtora tygodnia temu wprowadziłem parę zmian, mianowicie wstawiłem w końcu leżący od dawna w kącie przekaźnik czasowy. Teraz system jest bezobsługowy, nie trzeba pamiętać o odcinaniu zasilania, po prostu gasi się silnik, wyciąga kluczyk i idzie do domu! Resztę załatwia Windows (hibernacja) przy wspomaganiu zasilacza M2-ATX dając sygnał systemowi po utracie zasilania (ACC) na jednym z pinów. Następnie jest przekaźnik czasowy (także oparty na sterowaniu z ACC czyli zapalniczki), który odcina całkowicie zasilanie z akumulatora (ustawiłem odcięcie na 5 min). Ponadto przepiąłem też pod zasilacz komputerowy monitor -- dzięki czemu teraz nawet przy uruchamianiu silnika nic nie gaśnie. Po tę samą nitkę podpięty jest także wyżej przedstawiony rejestrator, dzięki czemu też jest stabilizowany i zabezpieczony przed przesileniami.
4 dni po tych modyfikacjach system zaczął sypać BSODami. Pierwsze podejrzenie padło na dysk, bo to jakby najbardziej narażony element. Ale komputer zawieszał się także przed załadowaniem systemu, a nawet w BIOS. No więc skorelowałem te skuchy z ostatnimi modyfikacjami. Jak nic zasilacz się spalił (za duże obciążenie 12V nitki). Wygrzebałem kompa spod siedzenia, zasiadłem w domu, otwarłem, testuję. Macam dysk, szarpię kablami, nic. Przeniosłem się na zasilacz, majstruję, nic. Przez przypadek trąciłem kość pamięci RAM -- na monitorze wywaliło dziwne znaczki i zwicha. Reset, ponowne szturchnięcie kości, zwisł. Tak jest, z całego systemu działającego 2 lata w samochodzie padła rzecz, która teoretycznie jest najbardziej wytrzymała -- jedna z dwóch kości RAM. Co ciekawe, musiał się zrobić zimny lut, albo przerwała się ścieżka, bo jak nie tykałem, to działało stabilnie. Wyciągnąłem kość, komp teraz działa stabilnie na 1GB.
Wszyscy straszyli, że dysk pierwszy nie wyrobi, a tu niespodzianka.
Półtora tygodnia temu wprowadziłem parę zmian, mianowicie wstawiłem w końcu leżący od dawna w kącie przekaźnik czasowy. Teraz system jest bezobsługowy, nie trzeba pamiętać o odcinaniu zasilania, po prostu gasi się silnik, wyciąga kluczyk i idzie do domu! Resztę załatwia Windows (hibernacja) przy wspomaganiu zasilacza M2-ATX dając sygnał systemowi po utracie zasilania (ACC) na jednym z pinów. Następnie jest przekaźnik czasowy (także oparty na sterowaniu z ACC czyli zapalniczki), który odcina całkowicie zasilanie z akumulatora (ustawiłem odcięcie na 5 min). Ponadto przepiąłem też pod zasilacz komputerowy monitor -- dzięki czemu teraz nawet przy uruchamianiu silnika nic nie gaśnie. Po tę samą nitkę podpięty jest także wyżej przedstawiony rejestrator, dzięki czemu też jest stabilizowany i zabezpieczony przed przesileniami.
4 dni po tych modyfikacjach system zaczął sypać BSODami. Pierwsze podejrzenie padło na dysk, bo to jakby najbardziej narażony element. Ale komputer zawieszał się także przed załadowaniem systemu, a nawet w BIOS. No więc skorelowałem te skuchy z ostatnimi modyfikacjami. Jak nic zasilacz się spalił (za duże obciążenie 12V nitki). Wygrzebałem kompa spod siedzenia, zasiadłem w domu, otwarłem, testuję. Macam dysk, szarpię kablami, nic. Przeniosłem się na zasilacz, majstruję, nic. Przez przypadek trąciłem kość pamięci RAM -- na monitorze wywaliło dziwne znaczki i zwicha. Reset, ponowne szturchnięcie kości, zwisł. Tak jest, z całego systemu działającego 2 lata w samochodzie padła rzecz, która teoretycznie jest najbardziej wytrzymała -- jedna z dwóch kości RAM. Co ciekawe, musiał się zrobić zimny lut, albo przerwała się ścieżka, bo jak nie tykałem, to działało stabilnie. Wyciągnąłem kość, komp teraz działa stabilnie na 1GB.
Wszyscy straszyli, że dysk pierwszy nie wyrobi, a tu niespodzianka.
Pozdor Myjk
Co myslicie o tym
http://www.vivo-media.pl/pl/_sp/52/mazda_6/
Mysle nad zakupem ale chcialbym znac opinie expertow
http://www.vivo-media.pl/pl/_sp/52/mazda_6/
Mysle nad zakupem ale chcialbym znac opinie expertow
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
Przekątna ekranu 7", 8", 6.2"
yyy to jaka w końcu
Tak to no chińczyk co tu dużo pisać.
Kwesta wygody użytkowania jak dla mnie to za nisko byłby ten ekran, w ori miejscu jest b wygodnie w zasięgu wzroku, można sobie seriale w korkach oglądać zerkając na zderzak samochodu przed tobą
yyy to jaka w końcu
Tak to no chińczyk co tu dużo pisać.
Kwesta wygody użytkowania jak dla mnie to za nisko byłby ten ekran, w ori miejscu jest b wygodnie w zasięgu wzroku, można sobie seriale w korkach oglądać zerkając na zderzak samochodu przed tobą
..::Boost::..
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
- Od: 6 kwi 2005, 18:09
- Posty: 171
- Skąd: Kanie k. Pruszkowa
- Auto: GY 2.0 MZR-CD 143/174KM po FL 07r.
Jak bym chcial navi w miejscu orginalnego to bym o taka sie zapytal
Jak by ktos madry mi powiedzial czy to co jest w srodku bedzie robilo robote to bede wdzieczny

Jak by ktos madry mi powiedzial czy to co jest w srodku bedzie robilo robote to bede wdzieczny
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
No spokojnie nie pisałeś że chcesz w tym miejscu, tylko się pytałeś co myślimy, więc napisałem.
Co do parametrów masz w tym słaby procesor 600Mhz przy jednoczesnym oglądaniu filmu i AutoMapie będzie mulić. Tak, to Sirf IV czyli ok. No i w tym opisie jest sporo nieścisłości jakiś taki szablon gotowy wrzucili czy co tak jak pisałem odnośnie przekątnej nie wiadomo która, tak i Tuner telewizyjny Cyfrowy DVB-T, Analogowy, Analogowy (opcja cyfrowego DVB-T), to który w końcu tam siedzi, to sa jakieś wersje wyposażeniowe?
Z praktyki analogowe tunery w samochodzie to porażka, a skoro to stoi na WinCE to zapewne idzie odebrać dvb-t w obecnym standardzie.
No i fotka malutka nie widać jak to wykonane jest a w końcu zmieniasz całą konsolkę.
Mam nadzieję że teraz Cię satysfakcjonuje moja odpowiedź
Co do parametrów masz w tym słaby procesor 600Mhz przy jednoczesnym oglądaniu filmu i AutoMapie będzie mulić. Tak, to Sirf IV czyli ok. No i w tym opisie jest sporo nieścisłości jakiś taki szablon gotowy wrzucili czy co tak jak pisałem odnośnie przekątnej nie wiadomo która, tak i Tuner telewizyjny Cyfrowy DVB-T, Analogowy, Analogowy (opcja cyfrowego DVB-T), to który w końcu tam siedzi, to sa jakieś wersje wyposażeniowe?
Z praktyki analogowe tunery w samochodzie to porażka, a skoro to stoi na WinCE to zapewne idzie odebrać dvb-t w obecnym standardzie.
No i fotka malutka nie widać jak to wykonane jest a w końcu zmieniasz całą konsolkę.
Mam nadzieję że teraz Cię satysfakcjonuje moja odpowiedź
..::Boost::..
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
- Od: 6 kwi 2005, 18:09
- Posty: 171
- Skąd: Kanie k. Pruszkowa
- Auto: GY 2.0 MZR-CD 143/174KM po FL 07r.
bieski napisał(a):?? Ze niby od systemu zależy czy konsola może odebrać DVB-T ?
Taki skrót myślowy, że jak będzie wbudowany tuner dvb-t i mamy do dyspozycji wince to jakieś sterowniki zapewne wyszły / wyjdą, dajce możliwość odbioru owej cyfrowej telewizji.
..::Boost::..
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<
- Od: 6 kwi 2005, 18:09
- Posty: 171
- Skąd: Kanie k. Pruszkowa
- Auto: GY 2.0 MZR-CD 143/174KM po FL 07r.
Tu jest ta sama : http://www.carpcdvd.com/mazda-6-2002-20 ... t-973.html
Tak mi sie wydaje ze to ta sama. Tak taka odpowiedz powinna byc od samego poczatku.
Nie znam sie na tym kompletnie a wydac 3 tys zl na jakiegos szmelca nie ma sensu
Ale z USA wyjdzie duzo taniej i chyba zamiast nawigacji kupie to + dobre jest to ze podlanczam kostki i ogien bose dziala wszystko gra
Tak mi sie wydaje ze to ta sama. Tak taka odpowiedz powinna byc od samego poczatku.
Nie znam sie na tym kompletnie a wydac 3 tys zl na jakiegos szmelca nie ma sensu

Ale z USA wyjdzie duzo taniej i chyba zamiast nawigacji kupie to + dobre jest to ze podlanczam kostki i ogien bose dziala wszystko gra
Sprzedam felgi 17'' nowe z m3////felgi 17'' z oponami czarny polysk////lapmy tyl m6 polift ///fotele m6 polift /// PW
- Od: 8 sty 2009, 15:38
- Posty: 1476 (1/0)
- Skąd: READING/ Ostroleka
- Auto: MOJA PIEKNA I BESTIA
Abstrahując od faktu, że wymienia się w tym wypadku całą jednostkę centralną na rzecz niewiadomoczego, to powinieneś napisać w tym wątku –> viewtopic.php?f=28&t=67432 co najmniej z dwóch powodów: jest to gotowe rozwiązanie, nie ma tu ruchomego monitora, a ten wątek w zasadzie przerodził się w wątek o samodzielnej budowie CarPC.
W kwestii tematu, ostatnio pisałem, że padła kość pamięci -- ale wygląda na to, że ducha wyzionęła jednak PG. Dysk HDD, wbrew wcześniejszym obawom co do wytrzymałości na wstrząsy, wilgoć etc. trzyma się kupy. Wytrzymałe bydle, ergo, bezsensu jest w takim wypadku inwestować kasę w SSD
W kwestii tematu, ostatnio pisałem, że padła kość pamięci -- ale wygląda na to, że ducha wyzionęła jednak PG. Dysk HDD, wbrew wcześniejszym obawom co do wytrzymałości na wstrząsy, wilgoć etc. trzyma się kupy. Wytrzymałe bydle, ergo, bezsensu jest w takim wypadku inwestować kasę w SSD
Pozdor Myjk
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje