Praca silnika na paliwie tak jakby jego brakowało.
no i poprawiłem to ustawienie TPS i jak z workuję te dwa piny to załącza się dosłownie na chwile a jak delikatnie ruszę przepustnicą (bo ustawiałem na oko bo nie posiadam tych śmiesznych blaszek) to się załącza:) to jeden problem z głowy mam
a gdzie reszta???
a gdzie reszta???
yrek28
- Od: 23 mar 2009, 22:34
- Posty: 69
- Skąd: kazimierz dolny
- Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral
witam ponownie:P
w ostatnim czasie został u mnie zmieniony silnik od mazdy 626 2,5 i teraz jest czy jezdzic ale problem paliwa nie zniknął
tak wiec odpala na paliwie ale coś nie do końca jest jak powinno tzn:
odpala dodam gazu i chodzi przez chwile normalnie po tem jak by pompka paliwa została odłączona i po jakimś czasie znowu się załącza i w tedy jest takie dziwne zdławienie już myślałem ze to wina emulatora wtrysków bo jest takowy i on działa jak jeżdżę na gazie ale odpiąłem i podpiołem wtyczki tak jak powinny być i nic to samo
błędów nie wykazuje komputer a jest od KL i przepływomierz tez od KL i pompka paliwa też od KL no i nie wiem co może być bo kiedyś sprawdzałem napięcie i dochodziło do pompki tzn do tej kostki pod kanapą i na prawdę nie wiem gdzie szukać tej przyczyny?
może mi ktoś pomoże przypomnę ze mam instalacje gazowa 2 generacji z blosem i tym emulatoram wtrysków STAG2-E6 czekam na podpowiedzi.
w ostatnim czasie został u mnie zmieniony silnik od mazdy 626 2,5 i teraz jest czy jezdzic ale problem paliwa nie zniknął
tak wiec odpala na paliwie ale coś nie do końca jest jak powinno tzn:
odpala dodam gazu i chodzi przez chwile normalnie po tem jak by pompka paliwa została odłączona i po jakimś czasie znowu się załącza i w tedy jest takie dziwne zdławienie już myślałem ze to wina emulatora wtrysków bo jest takowy i on działa jak jeżdżę na gazie ale odpiąłem i podpiołem wtyczki tak jak powinny być i nic to samo
błędów nie wykazuje komputer a jest od KL i przepływomierz tez od KL i pompka paliwa też od KL no i nie wiem co może być bo kiedyś sprawdzałem napięcie i dochodziło do pompki tzn do tej kostki pod kanapą i na prawdę nie wiem gdzie szukać tej przyczyny?
może mi ktoś pomoże przypomnę ze mam instalacje gazowa 2 generacji z blosem i tym emulatoram wtrysków STAG2-E6 czekam na podpowiedzi.
yrek28
- Od: 23 mar 2009, 22:34
- Posty: 69
- Skąd: kazimierz dolny
- Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral
witam.
szukam od dłuższego czasu przyczyny czemu mój Xedosik ma problem na jeździe na benzynie.
na gazie idzie jak głupi a na benzynie to jak by jej brakowało i ten problem był na 2 litrowym KF i jest na 2,5 litrowym KL gdzie silnik został przełożony z mazdy 626 z przepływomierzem od 626,sterownik KL 05 i pompką paliwa również od 626 gdzie ona na paliwie normalnie jeździła bez najmniejszych problemów bo nie miała gazu a u mnie jest problem i nie wiem gdzie szukać już.
sprawdzałem emulator wtrysków i też nic.
komputer nie wywala żadnych błędów TPS jest dobrze ustawiony bo sprawdzałem szczelinomierzem podciśnienia są też sprawne tylko gdzie problem? (instalacja gazowa II generacji z blosem)
szukam od dłuższego czasu przyczyny czemu mój Xedosik ma problem na jeździe na benzynie.
na gazie idzie jak głupi a na benzynie to jak by jej brakowało i ten problem był na 2 litrowym KF i jest na 2,5 litrowym KL gdzie silnik został przełożony z mazdy 626 z przepływomierzem od 626,sterownik KL 05 i pompką paliwa również od 626 gdzie ona na paliwie normalnie jeździła bez najmniejszych problemów bo nie miała gazu a u mnie jest problem i nie wiem gdzie szukać już.
sprawdzałem emulator wtrysków i też nic.
komputer nie wywala żadnych błędów TPS jest dobrze ustawiony bo sprawdzałem szczelinomierzem podciśnienia są też sprawne tylko gdzie problem? (instalacja gazowa II generacji z blosem)
yrek28
- Od: 23 mar 2009, 22:34
- Posty: 69
- Skąd: kazimierz dolny
- Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral
może filtr paliwa...
- Od: 25 paź 2008, 22:07
- Posty: 269
- Skąd: EPI
- Auto: xedos6v6, Bmw G20, A6 C7
yrek28 napisał(a):na benzynie to jak by jej brakowało i ten problem był na 2 litrowym KF i jest na 2,5 litrowym KL gdzie silnik został przełożony z mazdy 626 z przepływomierzem od 626,sterownik KL 05 i pompką paliwa również od 626 gdzie ona na paliwie normalnie jeździła bez najmniejszych problemów
z Twojej wypowiedzi wynika, ze problem jest w tym co bylo juz wczesniej w aucie...
czyli sprawdz wszystko co nie bylo ruszane – bylo juz w instalacji paliwowej... np. rurki (moze sa zagiete i nie maja odpowiedniego przeswitu), laczenia itp.
moze podlacz bezposrednio pompe paliwa z wejsciem tuz przed samym silnikiem za pomoca wezyka... ominiesz wtedy calosc rurek itp.
koszt nie jest wielki, a sprawdzisz na krotko czy jest ok...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
obejrzałem przewody i nic takiego nie znalazłem.
a teraz zauważyłem ze na wolnych obrotach na benzynie jak by jej nie przepalał i silnikiem trzęsie a na gazie wszystko ładnie chodzi i gdzie szukać problemu czy może ktoś ma jakiś pomysł?
a teraz zauważyłem ze na wolnych obrotach na benzynie jak by jej nie przepalał i silnikiem trzęsie a na gazie wszystko ładnie chodzi i gdzie szukać problemu czy może ktoś ma jakiś pomysł?
yrek28
- Od: 23 mar 2009, 22:34
- Posty: 69
- Skąd: kazimierz dolny
- Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral
yrek28 napisał(a): teraz zauważyłem ze na wolnych obrotach na benzynie jak by jej nie przepalał
przeciez wczesniej napisales, ze tak juz bylo przed zmiana silnika...
moze sie zdecydujesz?
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
kolego ja do końca się nie znam na wolnych obrotach chodzi jak by miał za mało benzyny i silnikiem trzepie a jak się doda gazu to już ładnie chodzi ale jazdy nie ma bo po chwili jak by brakowało benzyny i gdzie tu szukać problemu
yrek28
- Od: 23 mar 2009, 22:34
- Posty: 69
- Skąd: kazimierz dolny
- Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral
Filtr paliwa może być zapchany, może smok w baku ma paprocha i nie ciągnie paliwa tyle ile powinien.
Sprawdź te dwie rzeczy, ponieważ nie pisałeś czy sprawdziłeś czy nie, jak dla mnie masz przytkany układ i nie dostaje odpowiedniej dawki benzyny.
Pozdrawiam
Sprawdź te dwie rzeczy, ponieważ nie pisałeś czy sprawdziłeś czy nie, jak dla mnie masz przytkany układ i nie dostaje odpowiedniej dawki benzyny.
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
radar88 napisał(a):jak dla mnie masz przytkany układ i nie dostaje odpowiedniej dawki benzyny.
tez tak mysle... ale kolega nie sprawdzil tego jeszcze...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Taka szybka diagnoza
Skoro KF się krztusił i KL się krztusi to nie ma innej opcji, jak zagięty przewód, ale podobną są ok, więc został filtr który może mieć 18Lat (no może przesada
) ale ileś już ma, albo po prostu nie ma ciągu odpowiedniego z baku.
Jak by mi się tak działo po przekładce na KL to jako pierwsze bym to sprawdził. Ja stawiam na zapchany filtr. Nówka zamiennik 22zł, choć by miał starczyć na rok,dwa to nie jest dużo.
Pozdrawiam
Jak by mi się tak działo po przekładce na KL to jako pierwsze bym to sprawdził. Ja stawiam na zapchany filtr. Nówka zamiennik 22zł, choć by miał starczyć na rok,dwa to nie jest dużo.
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
filtr pochodzi z mazdy 626 był przełożony razem z silnikiem żeby wykluczyć filtr paliwa
a syfu z baku raczej nie ma bo jak wyjmowałem pompkę żeby wsadzić tą z 626 to smok był czysty.
a syfu z baku raczej nie ma bo jak wyjmowałem pompkę żeby wsadzić tą z 626 to smok był czysty.
yrek28
- Od: 23 mar 2009, 22:34
- Posty: 69
- Skąd: kazimierz dolny
- Auto: xedos 6 2.5 KL v6 170km 93r. XERXES
wedle nr vin to 09.05.1992r
Srebrny MIKI F6 Coral
Znaczy przełożyłeś stary filtr z 626
a czemu nie nowy?
Jak nie filtr i nie smok...nie ma innej opcji jak przytkany któryś przewód paliwowy.
Na gazie będzie chodzić, ponieważ zasilnie gazu masz osobno a paliwowo osobno.
Przejrzyj każdy przewód, najlepiej odkręcając każdy z obu stron i dmuchanko. Któryś musi być zatkany, i tak na marginesie...poświęć 30-55 zł na filtr paliwa zamiennik, OEM mazdy kosztuje 130 zł jak byś chciał oryginał.
Pozdrawiam
Jak nie filtr i nie smok...nie ma innej opcji jak przytkany któryś przewód paliwowy.
Na gazie będzie chodzić, ponieważ zasilnie gazu masz osobno a paliwowo osobno.
Przejrzyj każdy przewód, najlepiej odkręcając każdy z obu stron i dmuchanko. Któryś musi być zatkany, i tak na marginesie...poświęć 30-55 zł na filtr paliwa zamiennik, OEM mazdy kosztuje 130 zł jak byś chciał oryginał.
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6