Dławienie silnika, problem z uruchomieniem.

Postprzez leiszman » 23 cze 2011, 20:38

A wiec mój problem polega na tym ze coraz częściej dopada mnie efekt przerywania dławienia silnika gdy bardzo powoli dodaje gazu silnik wchodzi na obroty ale gdy dodaje gazu normalnie silnik reaguje dławieniem tak jakby go zalewało nawet potrafi zgasnąć obojętnie czy silnik jest zimny czy ciepły.Czasami muszę odpalić na gazie ponieważ uruchomienie go na benzynie jest niemożliwe wszystkie te objawy dotyczą tylko benzynki. Filtry powietrza i benzyny wymienione wymieniłem także niepotrzebnie pompkę paliwa okazało się ze stara jest dobra bo efektu po wymianie brak .Ktoś może napisać pozbądź się instalacji LPG – niemożliwe muszę ograniczać koszty a jeżdżę dużo wiec mi się opłaca.Dany problem nie występuje cały czas ale często i gęsto powtarza się a nawet nasila tylko na BP. Jakieś pomysły a może ktoś miał takie objawy?
Ostatnio edytowano 3 lip 2011, 22:21 przez leiszman, łącznie edytowano 1 raz
Mazda Xedos 2.0l V6 24V
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2010, 19:04
Posty: 140 (1/0)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 93r. gaz II

gg:2000506

Postprzez radar88 » 3 lip 2011, 18:46

Może to listwa wtryskowa już się kończy i dla tego masz taki efekt. Na LPG też masz taki efekt czy tylko na PB ?

Pozdrawiam
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez leiszman » 3 lip 2011, 22:20

już sobie poradziłem na początku sprawdziłem błędy i 24 błąd prawej sondy napięcie nie zmienia się ale to chyba wina wtyczji żeńskiej bo jak zmieniałem sondy na te polecane ngk1952 to wtyczka była troche stopiona (kupie jeśli ktoś posiada oczywiście z przewodami) no to zacząłem szukać mierzyć miernikiem pokoleji co tylko możliwe i wszystko ok do niektórych czujników nie miałem wartości ale jakoś sobie radziłem o dziwo po kilku dniach pokazało mi błąd 41- VRIS zawór sterujący przepływem powietrza wyjąłem przeczyściłem styki po podłączałem na krótko postykałem podłączyłem virsek działa jak ta lala zanlazłem chwile wolnego czasu podmieniłem pompke paliwa (dojście tragedia dwa sposoby albo opuszczamy bak albo robimy ciecie pod siedzeniem z tylu) efektu zero czyli nie to na gazie wszystko chodziło dobrze czyli układ zapłonowy sprawny coś mnie tknęło żeby sprawdzić jeszcze styki czujników temperatury mimo tego ze wcześniej je mierzyłem okazało sie ze ten odpowiedzialny za ECT – czujnik temperatury cieczy chłodzącej ten zielony bo w moim xedzie sa trzy obok siebie leciutko drgnął coś nie tak przecież powinien być sztywny jak ... wykręciłem okazało się ze rdzeń tego czujnika od części plastikowej rusza się no to delikatnie obróciłem i miałem już czujnik w dwóch elementach :–) rozpadł się z starości od przegrzania 18 lat to miał prawo wymieniłem i rakieta auto rwie – znalazła się wkońcu moc i przyśpieszenie jak go kupiłem to tak nie chodził a miałem go już sprzedać jak do zimy nie zrobię pozostało mi jeszcze dojśc dlaczego nie mogę ustawić zapłonu aparat mam maksymalnie w prawą stronę i skończyła mi się regulacja mam ustawiony na jakieś 8 stopni myślę że rozrząd źle ustawiony na znakach niedługo sprawdzę to dam znać
Mazda Xedos 2.0l V6 24V
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2010, 19:04
Posty: 140 (1/0)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 93r. gaz II

gg:2000506

Postprzez Agerak » 3 lip 2011, 23:41

Ja mam podobne objawy. Autko mialo kiedys gaz ale przed zakupem zostal wymontowany i ja jezdze tylko na benzynce. Gdy naciskam gaz powoli przyspiesza w miare ale jak nacisne na maxa to idzie bbardzo wolno. Jak lekko odpuszcze pedal to przyspiesza zwawiej. u siebie wymienilem cewki ale to nic nie dalo, wlalem takze STP do wtryskow ale 0 poprawy :(
Z innych tematow ludzie obstawiaja albo przeplywke, albo np przytkane tryski lub zapchany katalizator...
Madziuchna 1995, 323F BA 1.5 16v Z5 RIP 03.07.2010 :(
Xenia 1996 , Xedos 6 , 16v B6, CA , 1,6 107 KM – mam nadzieje ze bedzie sluzyc jak najdluzej
Obeecna madzia >>> http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=314&t=108325
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2009, 17:45
Posty: 242
Skąd: Kutno
Auto: Xedos 6 1.6 v16 96r

Postprzez leiszman » 4 lip 2011, 20:30

zmniejsz przerwę na świecach na 0,7 sprawdź
Mazda Xedos 2.0l V6 24V
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2010, 19:04
Posty: 140 (1/0)
Skąd: Łomża
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 V6 93r. gaz II

gg:2000506

Postprzez Dimon » 31 lip 2013, 17:54

tez mam problem z dlawieniem silnika,jakby ktos trzymal auto,takie wrazenie ze sie zalewa i brakuje powietrza.odlaczalem kostke na filtrze powietrza z prawej strony przeplywki auto gasnie lub padaja obroty.spalanie jest duze-gdzie szukac przyczyny>? kopulka,przewody swiece sa nowe
Dimon
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6