Mazda 323 (BG) – Szybkie pytania

Mazda 323 1989–1994

Postprzez darpog » 30 cze 2011, 21:35

aha dzięki za info boje się ze na dniach mi się rozsypie więc muszę wymienić
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2011, 22:44
Posty: 51 (0/1)
Auto: Mazda323f 1.5 16v

Postprzez l3mur91 » 30 cze 2011, 23:42

Żeby nie być gołosłownym...
Ceny z InterCarsu:

NKN – 68.57 zł
Pascal- 91.50

Nie wiem jak z jakością tych firm, ale da się nawet poniżej 100 zł jak widać. Ceny bez zniżek. <spoko>
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Majki88 » 1 lip 2011, 18:52

bierz NKN
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Michel » 1 lip 2011, 21:35

Patrzyłem właśnie w IC i ceny wyglądają odwrotnie, Pascal tańszy.
Ja wybrał bym tańszy, to ten sam towar, ale pod inną marką.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2006, 20:20
Posty: 267 (0/1)
Skąd: Lublin

Postprzez Czester503 » 1 lip 2011, 21:47

witam.
ostatnio zauważyłem w mojej BG że po przejechaniu 20-25km wskaźnik temperatury lekko się podniósł :| i jakoś tak jak by miała większy apetyt na paliwo <oczy>
Zegary mam takie jak tu: http://img17.allegroimg.pl/photos/oryginal/16/92/44/21/1692442145
a wskazówka była pod tą grubą kreską.
co może być przyczyną?
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 17:29
Posty: 62
Skąd: LKR || Kraśnik
Auto: [*]Mazda 323 BG 1.6 16V 93r USDM

PostTen post został usunięty przez Majki88 2 lip 2011, 17:10.
Powód: OT

Postprzez Siwy_48 » 1 lip 2011, 22:49

Witam ! otóż mój problem polega na tym że, gdy silnik chodzi sobie na wolnych obrotach to utrzymuje około 750 rpm bez obciążenia, gdy zaś włącze światła już wzrastają na 1000 rpb :/ z reguły wiem że powinny utrzymywać takie obroty jakie są ustawione. I ciężko jest wyregulować ją tak żeby beż świateł chodziła na dobrych obrotach,a na światłach żeby nie utrzymywała 1000 obrotów :/ może ktoś miał z tym styczność i wie gdzie leży problem. Dodam też że palec,kopułka,świece kable, itp wymienione na nowe !

Samochód to MAzda 323 BG 1.3 8v LPG a i dodam że na lpg jest to samo z obrotami... <płacze>
_ Siwus _ ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 14:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez Majki88 » 2 lip 2011, 17:12

SIwy a czy ustawiałeś obroty w trybie serwisowym czyli mostek między TEN i GDN w kostce serwisoweJ ?

Czester
ale temp podnosi się dopiero po 25 km z pozycji zero czy jak, może to być wina termostatu
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Czester503 » 2 lip 2011, 21:21

w ogóle się nie podnosiła
a dzisiaj wzrosła do połowy po 10km
coś jej dolega ale co <co?>
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 17:29
Posty: 62
Skąd: LKR || Kraśnik
Auto: [*]Mazda 323 BG 1.6 16V 93r USDM

Postprzez Siwy_48 » 2 lip 2011, 21:37

Majki88 tak ustawiałem w trybie serwisowym. i nic to nie pomogło.... czasami ma przebłyski że ma mniejsze obroty. Nic juz z tego nie rozumiem...
_ Siwus _ ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 14:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez Majki88 » 3 lip 2011, 02:28

Czester
to będzie raczej wina otwartego termostatu, poszukaj w dziale jak dokładniej sprawdzić i jak co wymieniaj
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Czester503 » 3 lip 2011, 09:10

dzieki majki za pomoc zrobie tak jak mowisz i zobacze czy pomoze :–)
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 17:29
Posty: 62
Skąd: LKR || Kraśnik
Auto: [*]Mazda 323 BG 1.6 16V 93r USDM

Postprzez DROITE » 3 lip 2011, 12:41

moim zdaniem to bedzie przełącznik zespolony skoro przyciskiem mozesz je otwierac a jesli otworzysz na stałe to pewnie bedą Ci przygasać swiatła?

podpinam sie pod temat mam troche inny problem
wiem że problem poruszany wielokrotnie ale po przeczytaniu wielu wątków nie umiem rozwiązać mojego problemu...
otóż
pewnego razu lampy nie chciały sie schować, sa cały czas otwarte, rozebrałem przełącznik przy kierownicy który wpadał do srodka obudowy, niestety on był dobry a dzis kupiłem drugi dla pewnosci.. dalszym tropem podązyłem do przekaźników w nogach pasażera które, jak czytałem powinny być 3 u mnie sa dwa L i P, jeden z nich wiekszy i pstryka przy włączaniu świateł, drugi to chyba jakas zwojnica, ogólnie wyglądaja bardzo ładnie, sa czyste, styki też.
bezpiecznik o nazwie retractor 30 A również jest w porządku
wiec w czym lęzy problem jesli silniczki chodzą a wiem to stad ze gdy przekrece tym pokrętłem przy lampach to w pewnym momencie zamkną sie i otworzą do tej samej pozycji?

Prosze o pomocną rade.
Początkujący
 
Od: 29 cze 2011, 17:45
Posty: 16
Auto: 323f 92r
Silnik BP 1.8 SOHC

Postprzez klajny90 » 3 lip 2011, 13:02

Witam wszystkich.
Mam mazde 323 bg lx 1.3 90rok.
Mam taki problem podacz jazdy ale to tylko jak na dwojce jade albo na trójce na czworce też się zdarza ze się ona zacina czyli gdy jade to szybciej nie chce jechac choc dodaje gazu i po kilku sekundach odpuszcza i normalnie mi jedzie. Ja myslalem że to może być problem z ssaniem albo poprostu to może być nie nagrzany silnik do końca i muli. To się dzieje kiedy ruszam gdzieś nie po długiej jezdzie.
Proszę o pomoc z góry dziekuję. Pozdrawiam..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 17:04
Posty: 60
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 323f BA 1.5 90KM 98r.

Postprzez smiglo1992 » 3 lip 2011, 15:29

szkoda ze wlasciwie wszyscy pytamy, a malo kto odpowiada ;P wiecie moze czy to prawda ze chlodnica z mazdy 323 1.6 16v nie pasuje do eFki z tym samym silnikiem? ;p
Początkujący
 
Od: 17 lis 2010, 22:43
Posty: 27

Postprzez smiglo1992 » 3 lip 2011, 15:32

klajny90 napisał(a):Witam wszystkich.
Mam mazde 323 bg lx 1.3 90rok.
Mam taki problem podacz jazdy ale to tylko jak na dwojce jade albo na trójce na czworce też się zdarza ze się ona zacina czyli gdy jade to szybciej nie chce jechac choc dodaje gazu i po kilku sekundach odpuszcza i normalnie mi jedzie. Ja myslalem że to może być problem z ssaniem albo poprostu to może być nie nagrzany silnik do końca i muli. To się dzieje kiedy ruszam gdzieś nie po długiej jezdzie.
Proszę o pomoc z góry dziekuję. Pozdrawiam..



mam badz mialem ten sam problem ;P zmienialem porzeplywomierz, czyscilem przepustnice, wymienialem swiece, kable kopulke, palec i przestawilem zaplon, dopiero to ostatnie troche pomoglo ;P
Początkujący
 
Od: 17 lis 2010, 22:43
Posty: 27

Postprzez klajny90 » 3 lip 2011, 15:36

aha bo to tylko jest wtedy kiedy tak jakby silnik nie był nagrzany. I dziewnie tłumik chodzi przy tym tak pruka :P prawie jak doge charger :p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 17:04
Posty: 60
Skąd: Gdańsk
Auto: Mazda 323f BA 1.5 90KM 98r.

Postprzez smiglo1992 » 3 lip 2011, 17:20

pobaw sie zaplonem ;P tylko najpierw zaznacz sobvie jak miales ustawiony zeby w razie czego wrocic do pierwotnej pozycji ;)
Początkujący
 
Od: 17 lis 2010, 22:43
Posty: 27

Postprzez Siwy_48 » 4 lip 2011, 18:08

Witam ! otóż mój problem polega na tym że, gdy silnik chodzi sobie na wolnych obrotach to utrzymuje około 750 rpm bez obciążenia, gdy zaś włącze światła już wzrastają na 1000 rpb :/ z reguły wiem że powinny utrzymywać takie obroty jakie są ustawione. I ciężko jest wyregulować ją tak żeby beż świateł chodziła na dobrych obrotach,a na światłach żeby nie utrzymywała 1000 obrotów :/ może ktoś miał z tym styczność i wie gdzie leży problem. Dodam też że palec,kopułka,świece kable, itp wymienione na nowe !

Samochód to MAzda 323 BG 1.3 8v LPG a i dodam że na lpg jest to samo z obrotami... <płacze>

Pisze to drugi raz bo nikt nie potrafi odpowiedzieć...
_ Siwus _ ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 14:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez Czester503 » 4 lip 2011, 19:53

wie ktoś może czy w bagietkach jest filtr kabinowy ?
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2009, 17:29
Posty: 62
Skąd: LKR || Kraśnik
Auto: [*]Mazda 323 BG 1.6 16V 93r USDM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323

cron