potrójny stan oleju
a wcale że nie, bo wtrysków się nie odkręca tylko dwa mocowania wtrysków każdy trzyma dwa wtryski, a potem normalnie w górę (jeśli nie zapieczone)
a mozesz dac jakies zdjecie w ktorym miejscu sa one czy ida z przodu do nich 4 ruki miedziane zaraz nad swiecami zarowymi?
1- Byla Mazda 323f BJ 1.5 2000r. 2- Obecna Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r. 3- potem Mazda 6 lub 3 nastepca 323F :D:D
- Od: 6 maja 2009, 22:16
- Posty: 219
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r
Neonixos666 napisał(a):może w podkładkach pod wtryski nie ma różnicy ale w tych pod przelewów jest
A możesz napisać jaka jest różnica w tych od przelewów?
Ory są pokryte srebrnym metalem i tu może dochodzić do jakiejś korozji, choć inne podkładki np. przy wtryskach są miedziane i nic się nie dzieje.
Moim zdaniem większe znaczenie mają te przy wtryskach niż przelewach, choć te co sprzedaje Riki są ok.
Od Rikiego są spoko bo sam je mam, zauważyłem ze oryginalne przelewowe są twardsze i nie poddają się tak przy dokręcaniu.
Neonixos666 napisał(a):zauważyłem ze oryginalne przelewowe są twardsze i nie poddają się tak przy dokręcaniu
Jest to zawsze jakiś argument za oryginalnymi.
Ja nie twierdze że zamienniki są złe tylko jakąś różnice wyłapałem. Powiem tak za każdym razem jak odkręcamy przelewy powinno się dać nowe podkładki, takie jest moje zalecenie, ale osobiście ustawiałem zawory w jednym silniku i wszystko skręciłem na starych podkładkach i jest dobrze.
a wymiana uszczelki pod pokrywa zaworow tez do wymiany jak sie juz ja odkrei i ile taka kosztuje? bo usiebie zauwazylem wycieki nie wielkie boze to sa stare wycieki
1- Byla Mazda 323f BJ 1.5 2000r. 2- Obecna Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r. 3- potem Mazda 6 lub 3 nastepca 323F :D:D
- Od: 6 maja 2009, 22:16
- Posty: 219
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 2003r
Jest o tym w poradniku, czytał go ktoś? Po co omawiacie kolejny raz to samo? 

You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Bandit napisał(a):Po co omawiacie kolejny raz to samo
Żeby nudno na forum nie było bo brak nowych tematów do obgadywania
Witam. Ja założyłem uszczelkę elringa i nie cieknie. Nie pamiętam dokładnie kiedy to było ale z 1,5 roku na pewno na niej jeżdzę. Pozdrawiam
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Ja jeżdżę na przeciętej uszczelce od Citd
i działa 

Neonixos666 napisał(a):podstawowy komplet kluczy wystarczy, najlepiej wszystko zrobić za jednym zamachem żeby nie odkręcać nie potrzebnie drugi raz. tak na prawdę to klucz 10 nasadowy i oczkowy i do zaworów śrubokręt płaski. Jeśli pod wtryskami to potrzebny jeszcze 15 do przewodów wysokiego ciśnienia i chyba 12 do mocowań wtrysków. Ogólnie wszystko z odkręceniem, ustawieniem itp powinno zając jakąś 1h-1,5h ciągłej pracy.
Robiłem to pod domem u forumowicza
no i szczelinomierz chyba jeszcze?
witam koledzy. wlasnie zamierzam wymiane podkładek pod wtryskami oraz przy okazji regulacje zaworów. odwiedziłam dzis 3 fachowców i kazdy z nich mówi mi o jakims frezowaniu gniazd wtryskiwaczy. moje pytanie jest nastepujace czy to frezowanie jest konieczne? oraz ile moze kosztowac taki zabieg? bo mi spiewaja około 300 zł. oczywiscie bez czesci! prosze o szybką odpowiedz.
- Od: 27 cze 2010, 22:04
- Posty: 21
- Skąd: elblag
adam79 napisał(a):witam koledzy. wlasnie zamierzam wymiane podkładek pod wtryskami oraz przy okazji regulacje zaworów. odwiedziłam dzis 3 fachowców i kazdy z nich mówi mi o jakims frezowaniu gniazd wtryskiwaczy. moje pytanie jest nastepujace czy to frezowanie jest konieczne? oraz ile moze kosztowac taki zabieg? bo mi spiewaja około 300 zł. oczywiscie bez czesci! prosze o szybką odpowiedz.
bujda na resorach, żadnego frezowania się nie robi po prostu wymienia się podkładki i tyle.
Neonixos666 napisał(a):żadnego frezowania się nie robi po prostu wymienia się podkładki i tyle
Dokładnie, powinno się tylko dobrze wyczyścić gniazdo i wtrysk.
adam79 napisał(a):frezowaniu gniazd wtryskiwaczy
aby takie frezowanie wykonać, nie jestem pewny, ale raczej zdjęć trzeba głowice, a to bez sens jest.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6