Mazda3 BK LF '03 TOP SPORT Seraf
Z tymi chlapaczami jerrry jednak nie będzie tak łatwo
pierwsze podejście do tematu nie udane bo chlapacz trzymałby się tylko na plastikowych zatrzaskach a to bez sensu muszę wymyślić coś innego 
było tak

po oczyszczeniu sprawa miała się tak

po nałożeniu lakieru

Jak widać pięknie nie jest, profesjonalistą nie jestem
ratuje się myśląc że to nie jest nic takiego co polerka by nie wyrównała 
było tak

po oczyszczeniu sprawa miała się tak

po nałożeniu lakieru

Jak widać pięknie nie jest, profesjonalistą nie jestem

Zeby to wyrownać, musiałbyś nałożyć wiecej farby (krople). Póżniej potraktować delikatnym papierem wodnym (2500 np) i pożniej dopiero polerka jakąś pastą.
Nie chcę Cię martwić, ale ten bąbel jest podejrzany, bo na pewno wychodzi od środka... Może było coś lakierowane tam, bez dobrego podkładu i teraz wychodzi? A jeśli nie, to tak jakby w poszyciu siedziała ta ruda
Nie chcę Cię martwić, ale ten bąbel jest podejrzany, bo na pewno wychodzi od środka... Może było coś lakierowane tam, bez dobrego podkładu i teraz wychodzi? A jeśli nie, to tak jakby w poszyciu siedziała ta ruda

- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
Podkład reaktywny na to podkład akrylowy w sprayu z utwardzaczem. Na koniec
jedź do mieszalni niech ci domieszają puszkę sprayu z twoim kolorem lakieru
W ten weekend pomagałem reanimować nadkola w GE tu masz efekt.
Tylko że tu była wstawiana łatka w nadkolu i szpachel szedł ale wyszło całkiem ładnie jak na amatorkę i malowanie spreyem. Błotnik jeszcze trzeba wypolerować


Ale u ciebie jest lekki wżer więc ja bym dał jeszcze troszkę szpachlu
jedź do mieszalni niech ci domieszają puszkę sprayu z twoim kolorem lakieru
W ten weekend pomagałem reanimować nadkola w GE tu masz efekt.
Tylko że tu była wstawiana łatka w nadkolu i szpachel szedł ale wyszło całkiem ładnie jak na amatorkę i malowanie spreyem. Błotnik jeszcze trzeba wypolerować


Ale u ciebie jest lekki wżer więc ja bym dał jeszcze troszkę szpachlu

fixerq Koszta! Zabawa u lakiernika z reperaturką wyszła by 500zł a tak poszło 100zł
nie ma opcji na rudą
Wszystko było ładnie wyczyszczone zaimpregnowane od spodu.
nie ma opcji na rudą

A to fakt. Powinno jakiś czas wytrzymać. Ale takie czyszczenie nic nie da
Bo ruda jest w poszyciu zewnętrznym, w środku, między 2 warstwami blachy
Co innego, jak pojawia się po odpryskach z kamieni.
- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
Dokładnie tak jak piszesz. Rozwarstwiła się blacha woda dostała się i efekt zgniłka murowany.
Seraf ma do czynienia z typowym odpryskiem od kamienia. Niech postąpi tak jak napisałem a będzie wyglądało ładnie
Seraf ma do czynienia z typowym odpryskiem od kamienia. Niech postąpi tak jak napisałem a będzie wyglądało ładnie

sewo napisał(a):Seraf ma do czynienia z typowym odpryskiem od kamienia. Niech postąpi tak jak napisałem a będzie wyglądało ładnie
Dziwne, bo lakier jest na miejscu, nie ma tam żadnej dziurki po kamieniu
Lepiej, żeby żadnych sprejów nie dorabiał, bo przecież nie pomaluje tym dziurki wielkości paru mm.
A jak miałby malować większy obszar, to na pewno tego nie zgubi. Zaprawka wystarczy. Troszkę będzie widać, ale nie będzie źle
- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
Racja
Tylko, że ten bąbel jest na słupku (chyba, że na błotniku
), zaraz przy klapie bagażnika z tego co się orientuję. Musiał ktoś rzucić, albo jakieś ptaszysko nażarło się kamieni i spuściło bombę niszcząc furę Serafa 
- Od: 22 cze 2008, 16:35
- Posty: 414
- Skąd: Rz-ów
- Auto: Była: 323f BA, m3 Top Sport...
Jest: BMW e90
Pterodaktyl albo jakiś inny...
To taki sam odprysk jak na przedniej szybie można złapać jadąc za ciężarówką
Mały kamyczek a może narobić tyle problemu. Ale zrobiliśmy Off topa 
To taki sam odprysk jak na przedniej szybie można złapać jadąc za ciężarówką

Pyknęło na liczniku 120 000 km
do wymiany poszły:
– klocki z tyłu TRW
– olej i f.oleju (Valvoline 5w30 i filtr KNECHT)
– świece NGK
pozatym autko w świetnej kondycji
do wymiany poszły:
– klocki z tyłu TRW
– olej i f.oleju (Valvoline 5w30 i filtr KNECHT)
– świece NGK
pozatym autko w świetnej kondycji
Ostatnio edytowano 5 lip 2011, 12:53 przez Seraf, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości