Niestety w wielu sklepach motoryzacyjnych brak wiedzy pracowników zmusił mnie do napisania u Was na forum.
Samochód – 626 GD 89' GT 4WS w nadwoziu Coupe (103kW/148KM)
Z racji, że będę wymieniał amortyzatory chcę usunąć luzy z tylnego układu kierowniczego. Ponieważ przy końcu tunelu z którego "wychodzi" cały układ na tył dobiegają stuki (to słychać), lecz nie wiem z czego konkretnie głuchy stuk się wydobywa, bo nie mam możliwości sprawdzenia tego na kanale (mała miejscowość i ludzie szlabany na kłódkę pozakładali na swoje "przydomowe" obiekty). Zaś moje podejrzenie jest takie, że znajduje się tam jakieś łożysko, bądź inna część łożyskopodobna i to z niej się te niepokojące dźwięki wydobywają.
poszukuję dostępu do części:
-drążki kierownicze tył
-łączniki stabilizatora tył
-gumy do tylnego zawieszenia
Oraz gdyby ktoś miał "na zbyciu" jakiś schemat w postaci rysunku technicznego tylnego układu kierowniczego 4WS to byłbym wdzięczny za wysłanie na maila owego rysunku.
I oczywiście jakieś sugestie, wypowiedzi i doświadczenia w tym temacie pożądane
Mam nadzieję, że jesteście w stanie jakoś mi pomóc w tym temacie.
Pozdrawiam
Wojtek