Hamulce – Tarcze i klocki – pytania i problemy.
Rabti napisał(a):Tomek6 napisał(a):Rabti, powiedz mi, w którym ASO Ty się serwisujesz?
Serwisuję to za dużo powiedziane – byłem pierwszy raz – ASO KCE DYGA
I jakie wrażenia ?
Zdecydowanie podjedź jeszcze do Pro-moto w Katowicach lub do Boronia w Dąbrowie – jeśli koniecznie chcesz w ASO. Jeśli niekoniecznie – do Mazvagtech w Mysłowicach.
chmooreck napisał(a):Rabti napisał(a):Tomek6 napisał(a):Rabti, powiedz mi, w którym ASO Ty się serwisujesz?
Serwisuję to za dużo powiedziane – byłem pierwszy raz – ASO KCE DYGA
I jakie wrażenia ?
Zdecydowanie podjedź jeszcze do Pro-moto w Katowicach lub do Boronia w Dąbrowie – jeśli koniecznie chcesz w ASO. Jeśli niekoniecznie – do Mazvagtech w Mysłowicach.
Dzięki, czytałem trochę na forum i taki mam zamiar.
Powiedzcie mi jeszcze czy klocki i tarcze w autku na gwarancji trzeba wymieniać w ASO?
- Od: 13 cze 2011, 21:47
- Posty: 30
- Skąd: Mikołów
- Auto: Mazda 5 2011r. 2.0
Witam!
Czas na opis zakończenia sprawy z moimi hamulcami.
Wizyta u sprawdzonego mechanika – oględziny zenętrzne: klocki nie wydają sie być do wymiany a tarcze tym bardziej, lekki rant, normalny jak na 60tys.
Po zdjęciu kół okazuje się, że klocki są jeszcze fabryczne, rzeczywiście wewnętrzne są bardziej zużyte i zaciski są pozapiekane. Teoretycznie powinny wytrzymać jeszcze jakiś czas (przypominam, że z hamulcami nie miałem żadnego problemu), ale czeka mnie wyjazd na wakacje więc wymieniam.
Mechanik oczyścił mi zaciski, zeszlifował rant, wymienił klocki przód i tył.
Koszt całkowity 500pln.
Hamulce dotarłem i wszystko super. W kieszeni zostało 2tys...
Czas na opis zakończenia sprawy z moimi hamulcami.
Wizyta u sprawdzonego mechanika – oględziny zenętrzne: klocki nie wydają sie być do wymiany a tarcze tym bardziej, lekki rant, normalny jak na 60tys.
Po zdjęciu kół okazuje się, że klocki są jeszcze fabryczne, rzeczywiście wewnętrzne są bardziej zużyte i zaciski są pozapiekane. Teoretycznie powinny wytrzymać jeszcze jakiś czas (przypominam, że z hamulcami nie miałem żadnego problemu), ale czeka mnie wyjazd na wakacje więc wymieniam.
Mechanik oczyścił mi zaciski, zeszlifował rant, wymienił klocki przód i tył.
Koszt całkowity 500pln.
Hamulce dotarłem i wszystko super. W kieszeni zostało 2tys...
- Od: 13 cze 2011, 21:47
- Posty: 30
- Skąd: Mikołów
- Auto: Mazda 5 2011r. 2.0
Witam , za kilka tygodni bede wymienial tarcze i klocki a ze w poprzednim aucie mialem TRW wiec i tym razem zastanawiam sie czy ich nie wybrac chociaz jest jeszcze opcja Brembo/Ferodo lub ATE. Stad moje pytanie , czy macie jakies lepsze lub gorsze doswiadczenie z ktoras z ww. firm i na jakich stronkach moge porownac ceny poza allegro na ktorym jest bida ?
- Od: 13 maja 2011, 12:30
- Posty: 9
- Auto: MAZDA 6 GH MZR-CD 2.0
Witam.
Panowie zajrzyjcie sobie na stronkę EBC POLSKA. Ja kupiłem właśnie od nich:
http://www.ebcbrakes.pl/oferta/samochody_osobowe
Tarcza Turbo Groove/Bęben przód
Tarcza Turbo Groove/Bęben tył
Klocki UPGRADE przód
Klocki UPGRADE tył
Od czasu jak wymieniłem zwykłe na EBC... zapinam pasy by przy hamowaniu nie wypaść przez przednią szybę :–) Kilka metrów różnicy przy hamowaniu w porównaniu do zwykłych
! a jak wiadomo czasem braknie jednego metra tyle tylko że wtedy jest już za późno.
P.S. Mam na sprzedanie jeden taki komplecik po dotarciu (500km).
Dla zainteresowanych tel. kon. 603-700-805
Panowie zajrzyjcie sobie na stronkę EBC POLSKA. Ja kupiłem właśnie od nich:
http://www.ebcbrakes.pl/oferta/samochody_osobowe
Tarcza Turbo Groove/Bęben przód
Tarcza Turbo Groove/Bęben tył
Klocki UPGRADE przód
Klocki UPGRADE tył
Od czasu jak wymieniłem zwykłe na EBC... zapinam pasy by przy hamowaniu nie wypaść przez przednią szybę :–) Kilka metrów różnicy przy hamowaniu w porównaniu do zwykłych

P.S. Mam na sprzedanie jeden taki komplecik po dotarciu (500km).
Dla zainteresowanych tel. kon. 603-700-805
- Od: 16 paź 2008, 22:33
- Posty: 47
- Skąd: WML
- Auto: MAZDA 6 GH 2.0 MZR-CD 103kW/140KM TOP '08r.
Na cyklicznym przeglądzie wymieniono mi płyn hamulcowy i rozpoczęły się problemy.
Hamulec nie jest twardy. Bez problemu mogę wcisnąć go do końca (choć nie za każdym razem)
przy delikatnym hamowaniu w pewnym momencie nie łapią właściwie i bez problemu wciskam go do końca.
Proszę o pomoc
Edit:
serwis twierdzi że to nie zapowietrzenie
Hamulec nie jest twardy. Bez problemu mogę wcisnąć go do końca (choć nie za każdym razem)
przy delikatnym hamowaniu w pewnym momencie nie łapią właściwie i bez problemu wciskam go do końca.
Proszę o pomoc
Edit:
serwis twierdzi że to nie zapowietrzenie
-
mario460
mario460 napisał(a):serwis twierdzi że to nie zapowietrzenie
zmien serwis...

Ps. nie pisz posta pod swoim postem... chyba, ze jest to bardzo istotna informacja...
nastepnym razem bede kasowac...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6