Wysokie obroty – bieg jałowy (TA KL)
kopułka i palec są w stanie idealnym,miałem to w rękach.
ale z rozmów tel. wynika,że potrafi zgasnąć na gorącym silniku i wtedy jest problem,żeby ją odpalić.
dopiero zapala po wciśnięciu gazu do podłogi i dłuższym kręceniu rozrusznikiem.
wtedy wyrzuci szary dym.
jak dla mnie,to silnik dostaje za dużo paliwa i go "zalewa",poza tym komp pokładowy pokazuje spalanie na wolnych 18l,a ponoć było 12....
dlatego sugeruję czujnik temperatury silnika,bo miałem przypadki uszkodzonych,ale w taki sposób,że dostawały przerwy w obwodzie przy nagrzanym silniku,co powoduje objaw taki jakby na motorze było 20st.,a tym samym dawka paliwa rośnie.
ale z rozmów tel. wynika,że potrafi zgasnąć na gorącym silniku i wtedy jest problem,żeby ją odpalić.
dopiero zapala po wciśnięciu gazu do podłogi i dłuższym kręceniu rozrusznikiem.
wtedy wyrzuci szary dym.
jak dla mnie,to silnik dostaje za dużo paliwa i go "zalewa",poza tym komp pokładowy pokazuje spalanie na wolnych 18l,a ponoć było 12....
dlatego sugeruję czujnik temperatury silnika,bo miałem przypadki uszkodzonych,ale w taki sposób,że dostawały przerwy w obwodzie przy nagrzanym silniku,co powoduje objaw taki jakby na motorze było 20st.,a tym samym dawka paliwa rośnie.
tadziol napisał(a):kopułka i palec są w stanie idealnym,miałem to w rękach.
ale z rozmów tel. wynika,że potrafi zgasnąć na gorącym silniku i wtedy jest problem,żeby ją odpalić.
dopiero zapala po wciśnięciu gazu do podłogi i dłuższym kręceniu rozrusznikiem.
wtedy wyrzuci szary dym.
jak dla mnie,to silnik dostaje za dużo paliwa i go "zalewa",poza tym komp pokładowy pokazuje spalanie na wolnych 18l,a ponoć było 12....
dlatego sugeruję czujnik temperatury silnika,bo miałem przypadki uszkodzonych,ale w taki sposób,że dostawały przerwy w obwodzie przy nagrzanym silniku,co powoduje objaw taki jakby na motorze było 20st.,a tym samym dawka paliwa rośnie.
Ja robiłem test swojego czujnika temp poprzez nagrzewanie wody i podłaczeniu go pod ohmomierz. Przerw nie miał ale odbiegał od wartości z manuala o jakieś 100-150 Ohm przy wyznaczonych stopniach. Mieści to sie w granicach błędu?
Nie chcę nikogo straszyć, oby to była poduszka od strony skrzyni
, u mnie najprawdopodobniej do wymiany się szykuje poduszka od ściany grodziowej, i lekko nie będzie.
Button jak będziesz pytał o ceny to powiedz jaki koszt takiej gumy.
Pozdrawiam,
radar88
Button jak będziesz pytał o ceny to powiedz jaki koszt takiej gumy.
Pozdrawiam,
radar88
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Dzięki śliczne, tylko muszę dojść która to dokładnie stuka 
Pozdrawiam
Pozdrawiam
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Czy jest to problem to Ci nie odpowiem dokładnie, dla mechanika wszystko da się zrobić, ja jeszcze nie wymieniałem, niestety ja w mechaników nie wierzę (tylko Wiesław Dębica),
ta koło grodzi to ta na czerwono zaznaczona:

W linku to jest 3 pozycja od góry cena 191,55
Może będę ja wymieniał za jakiś czas to na pewno napiszę jak poszło.
Jak się pomyliłem Wodzu popraw
ta koło grodzi to ta na czerwono zaznaczona:

W linku to jest 3 pozycja od góry cena 191,55
Może będę ja wymieniał za jakiś czas to na pewno napiszę jak poszło.
Jak się pomyliłem Wodzu popraw
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
radar88 napisał(a):Czy jest to problem to Ci nie odpowiem dokładnie, dla mechanika wszystko da się zrobić, ja jeszcze nie wymieniałem, niestety ja w mechaników nie wierzę (tylko Wiesław Dębica),
ta koło grodzi to ta na czerwono zaznaczona:
W linku to jest 3 pozycja od góry cena 191,55
Może będę ja wymieniał za jakiś czas to na pewno napiszę jak poszło.
Jak się pomyliłem Wodzu popraw
Ja jestem po wymianie tej poduchy, niestety dałem do mechanika, bo bez podnośnika raczej nie wykonalne. Trzeba opuścić delikatnie całe sanki i mieć zgrabne rączki. Ja zapłaciłem koło 200zł.
pozdrawiam
Jednym słowem 200poducha + 200 mechanik wynik 400zł
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
U mnie objaw jest zauważalny tylko kiedy np ruszam dość dynamicznie lub przy zmianie biegu z 4 na 3, czasami przy większych wybojach jest słychać stuknięcie, czy macie podobne objawy?
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Wodzu napisał(a):Siwus
Jakie miałeś objawy padnietej tej poduszki? Zamawiałeś ją z Tedgum?
Strasznie mi trzęsło silnikiem podczas zmiany biegów z P na R z D na R, a czasami podczas jazdy na nierównościach dziwne skrzypienie. Jeśli poducha nie jest cała rozerwana to ciężko na początku wyczuć. Poduchę wziąłem używkę od Koopera za dobrą flaszkę. Teraz na stanie mam jeszcze jedną jakby co.
pozdrawiam
Lewa głowica, ta przy ścianie grodziowej nie wiem czy widziałeś ale na kole są 3 kropki – 1 odległa i 2 obok siebie. Ciężko byłoby ustawić dokładnie rozrząd na tym 1 znaku. Producent zrobił na pokrywce 2 wypusty. Ustawiasz 2 dziurki na te wypusty. Mechanik miał rację, że głowica się przestawi, ale beż obaw nie wystrzeli jak nakręcona robiąc 20 obrotów. Przestawi się odrobinę – klucz 17 na koło i delikatnie ustawiasz. Druga głowica – nie ma problemu bo wszystko widać. Dół też prosty – cała filozofia.
- Od: 30 maja 2010, 23:11
- Posty: 129
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości