M6 – silnik 2.0 czy 1.8 PB? Który wybrać?
1, 2
witam
przymierzam się do zakupu mazdy 6 2004r w benzynie. może ktoś by mi podpowiedział czy jest jakaś różnica między silnikami 1,8 a 2,0 oczywiście oprócz mocy będę bardzo wdzięczny
pozdrawiam
przymierzam się do zakupu mazdy 6 2004r w benzynie. może ktoś by mi podpowiedział czy jest jakaś różnica między silnikami 1,8 a 2,0 oczywiście oprócz mocy będę bardzo wdzięczny
pozdrawiam
-
woderek
Hey zapewne spalanie moja mania 1,8 benzyna pali ok7 trasa ok 8 miasto
dynamika hm.... jest szybciej niż poprzedni focus1,8 ale wolał bym coś mocniejszego nie jest źle
Szukałem min 2,0 ale weryfikacja autek szybko sprowadziła mnie na ziemię
Miałem kilka warunków 1 właściciel i tylko import prywatny Niemcy nie z komisu wiec się wybrałem i kupiłem po dłuuuugich kilometrach
powodzenia
dynamika hm.... jest szybciej niż poprzedni focus1,8 ale wolał bym coś mocniejszego nie jest źle
Szukałem min 2,0 ale weryfikacja autek szybko sprowadziła mnie na ziemię
Miałem kilka warunków 1 właściciel i tylko import prywatny Niemcy nie z komisu wiec się wybrałem i kupiłem po dłuuuugich kilometrach
powodzenia
- Od: 29 mar 2011, 21:02
- Posty: 109
- Skąd: Kobyłka/Warszawa
- Auto: Mondeo MKIV 2009 2.0 TDCI GHIA X -173km i 408NM!!
Witam wszystkich użytkowników forum.
Zastanawiam się nad kupnem M6 z początków produkcji, ale nie wiem jaki silnik mam wybrać:/ zdecydowałem się na benzynowy dlatego, że słyszałem opinie o ich bezawaryjności w porównaniu z dieslem. Zdaję sobie sprawę z tego, że ten temat mógł być już poruszany ale proszę o opinie użytkowników tych właśnie modeli. Koszty eksploatacji, spalanie, najczęstsze usterki.
Pomóżcie bo już łeb mam wielki od czytania różnych testów i opinii i sam już nie wiem co wybrać.
Pomocy!!! PLIZ!!!
Zastanawiam się nad kupnem M6 z początków produkcji, ale nie wiem jaki silnik mam wybrać:/ zdecydowałem się na benzynowy dlatego, że słyszałem opinie o ich bezawaryjności w porównaniu z dieslem. Zdaję sobie sprawę z tego, że ten temat mógł być już poruszany ale proszę o opinie użytkowników tych właśnie modeli. Koszty eksploatacji, spalanie, najczęstsze usterki.
Pomóżcie bo już łeb mam wielki od czytania różnych testów i opinii i sam już nie wiem co wybrać.
Pomocy!!! PLIZ!!!
- Od: 13 cze 2011, 00:10
- Posty: 8
Ja mam w M3 2.0 150 KM, silnik jest OK, nie ma paska rozrządu tylko łańcuch, który wymienia się przy ok 300 tys. km. Kupując benzyne masz większe szanse, że auto będzie mniej wytłuczone, diesle kupują głównie firmy gdzie samochód nie jest po to żeby stał, więc kupno używanego diesla to jest loteria, chyba że masz pewne źródło to można brać. W dieslu masz koło dwumasowe~2000 zł, filtr DPF~5000 zł wymiana
1500 zł usunięcie, turbosprężarka~3000 zł, wtryski~2000 zł. Nie wiem czy warto pchać się w diesla, chyba że jeździsz więcej niż 30 000 km rocznie. Moja M3 pali ok 9l/100km i tyle minimum musisz przyjąć, na mniej nie licz, to ok 2l/100km więcej niż diesel. To 100zł na 1000km więcej ale masz święty spokój.
- Od: 24 lut 2011, 16:10
- Posty: 121
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: Mazda 3, 2.0 150 KM USA-spec
adrian_rusinowicz napisał(a):DPF~5000 zł wymiana 1500 zł usunięcie,
Ciekawe skąd DPF w Mazdzie 6 z początków produkcji.
Widze ze najwięcej do powiedzenia na temat diesla mają ci, co go nie mają. Od razu wszystko musi się rozwalić w takim dieslu po zakupie.
Pozatym temat jest o benzynie, temat Diesel vs Benzyna juz jest i kolejny raczej nie potrzebny.
Heniekkk podobno 1.8 jest trochę za słabe na Mazde 6 i lepiej poszukać jakieś 2.0. Spalanie dużo większe nie jest. Najlepiej jakbyś znalazł jakieś egzemplarze i się przejechał.
Nie doczytałem, że z początku produkcji, ale tak czy siak benzyna jest mniej awaryjna niż diesel.
- Od: 24 lut 2011, 16:10
- Posty: 121
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: Mazda 3, 2.0 150 KM USA-spec
Brzmi fajnie a jeździ jeszcze lepiej, przy wysokich obrotach rewelacja 
- Od: 24 lut 2011, 16:10
- Posty: 121
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: Mazda 3, 2.0 150 KM USA-spec
bieski napisał(a):Heniekkk podobno 1.8 jest trochę za słabe na Mazde 6 i lepiej poszukać jakieś 2.0. Spalanie dużo większe nie jest. Najlepiej jakbyś znalazł jakieś egzemplarze i się przejechał.
Zgadzam się z bieskim, bierz 2.0, chyba ze nie zależy Ci na dobrej dynamice..
A jak ze spalaniem? Dla M3 znalazłem coś takiego http://testy.mojeauto.pl/oceny/model/Ma ... /strona/2/ czyli w mieście 9l a w trasie 7.1l czyli myślę całkiem niezłe wyniki. W M6 pewnie wygląda to gorzej co? Pali jak smok? Nie mam wujka na CPN-ie:) a ceny jakie są każdy doskonale wie:/ Nogę mam raczej ciężką ale też bez przesady:) nie umiem jeździć ekonomicznie:) i zależy mi na dynamice więc w M6 chyba skłaniałbym się do silnika 2.0:)
- Od: 13 cze 2011, 00:10
- Posty: 8
Heniekkk napisał(a): Pali jak smok?
wg. mnie źle nie jest. Rzuć okiem na statystyki:
http://www.motostat.pl/search?type_id=1&make_id=49&model_id=723&fuel_type_id=1&reliability=0&gallery=0&year_from=2002&year_to=2007&gearing_type=0&power_from=140&power_to=150&country=0&club=0&search=Szukaj
Wcześniej nie brałem pod uwagę M3 bo tak szczerze to zapomniałem o tym aucie. Może faktycznie dlatego, że bardzo mało go jeździ na naszych drogach. Tak szczerze to w M6 nie podobają mi się zbytnio tylne światła. Za bardzo a'la Lexus no i do takich tras jakie pokonuję myślę, że M3 w zupełności wystarczy. No i podobno w M3 lepiej blacha zabezpieczona przed korozją niż w starszej siostrze. A kto wie. Może później przesiądę się do M6.
- Od: 13 cze 2011, 00:10
- Posty: 8
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości