Mazda MX-3 EC KL-ZE '91

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez mlody1921 » 26 maja 2011, 12:16

Chłopy szaleją BA ZE, EC ZE, kurde wstyd sie pokazać KLDE <rotfl>

Cukierek znam ten ból stoi Mx 7 miesiecy na kobyłkach rwośnie w beton niedługo a i tak 50% szans ze na ryki przyjade :(

czas, czas,czas zeby doba miała 36H :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez check. » 26 maja 2011, 21:54

jarek.ZE napisał(a):Będzie lepiej,ale na razie brak $ na pomiary

ciekawy jestem jaki będzie progress.. ;)

może jakiś pomiar czasu po wybebeszeniu ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez Rafał_ » 4 cze 2011, 01:04

Odchudzania część dalsza ;) :
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Stożek trafi do dziury, powiększymy wlot powietrza, halogen out. Muszę pomyśleć nad termiczną osłoną stożka od góry.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Rafał_ » 5 cze 2011, 19:10

Wlot powietrza delikatnie powiększony:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Co sądzicie o izolacji stożka od góry wykonanej z takiego materiału:http://re5pect.pl/index.php?products=product&prod_id=852?
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez xXx » 8 cze 2011, 08:02

Mialem to w rękach, nic ciekawego... Wal zwykłą blachę i załatw temat taśmą aluminiową...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Capazo » 8 cze 2011, 17:16

Jarek wszytsko fajnie tylko na zime i deszczowe dni szkoda silnika, ja przenioslem stozek w seryjne miejsce i zrobilem dolot, to w zime pelno sniegu bylo, a w deszcz wszystko mokre dlatego zrezygnowalem z tego i bezposrednio do stozka go nie podlaczam.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Rafał_ » 9 cze 2011, 15:28

Capazo napisał(a):Jarek wszytsko fajnie tylko na zime i deszczowe dni szkoda silnika, ja przenioslem stozek w seryjne miejsce i zrobilem dolot, to w zime pelno sniegu bylo, a w deszcz wszystko mokre dlatego zrezygnowalem z tego i bezposrednio do stozka go nie podlaczam.


A kto powiedział,że mx będzie latał w zimę i deszczowe dni :P
Jak mnie złapie ostry deszcz i będzie lipa z powrotem do domu, to przekładam stożek na koniec przepływki i jest git :D .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Capazo » 9 cze 2011, 16:00

jarek.ZE napisał(a):to przekładam stożek na koniec przepływki i jest git


No jasne ale jezeli chodzi o caly sezon to wiesz. Powiedz cos wiecej o zamontowaniu zbiornika wyrownawczego bo fajnie jest schowany..
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Rafał_ » 9 cze 2011, 16:27

Przymocowny jest na jedną śrubę i tretytkę, trzeba by trochę porzeźbić, by zamocować go porządnie na dwie śruby.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez weede » 9 cze 2011, 17:18

Capazo napisał(a):No jasne ale jezeli chodzi o caly sezon to wiesz. Powiedz cos wiecej o zamontowaniu zbiornika wyrownawczego bo fajnie jest schowany..

jarek ten zbiornik powinien być na seryjnej wysokości, moim zdaniem jest za nisko u Ciebie i tam gdzie powiekszales otwor psiknij czyms antykorozyjnym
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Rafał_ » 9 cze 2011, 19:22

weede napisał(a):jarek ten zbiornik powinien być na seryjnej wysokości, moim zdaniem jest za nisko u Ciebie

Dlaczego? Myślisz, że jego niższe umiejscowienie nie pozwoli na powrót płynu chłodzącego do układu?
Pozatym jakoś dziwnie u mnie to działa, bo niezależnie czy był niżej ,czy wyżej i tak zawsze było na minimum czy był ciepły czy zimny. Za to po kilku sprintach ostanio wywaliło płyn spod korka zamiast do zbiorniczka :(
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Rafał_ » 21 cze 2011, 16:55

check. napisał(a):może jakiś pomiar czasu po wybebeszeniu ?

Obrazek
Obrazek
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Szyna » 21 cze 2011, 17:16

Czyżby był ktoś szybszy od Capaza ? :D
Mam nadzieje ze na Rykach się sprawdzicie :)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Capazo » 21 cze 2011, 17:45

Gratulacje Jarku.. 14,5 juz jest.. teraz czas na niskie 14:P Fajowo, ze bdzie z kim powalczyc na rykach. Pozdrawiam i zycze udanych kolejnych modów.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez lukster » 21 cze 2011, 21:38

jak na klze to mega czas moim zdaniem, szacun
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez check. » 22 cze 2011, 00:17

Czas podobny do mojej Pralki H22 , ciut gorszy ;) Kiedy jakieś strojenie ? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez piwo » 22 cze 2011, 08:37

gratulacje.piekny czas.i predkosc na mecie tez niczego sobie.pomyslec nad krotsza trojka i czworka i dluzsza jedynka i powinno byc jeszcze lepiej.tak czworka do 170 i powinienes zejsc do 14stki.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez ricardo881 » 29 cze 2011, 19:02

Podobno 1 od FSa jest dluzsza trzeba by bylo sprawdzic 2 napewno bo kumpel ma w probe i na 2 do 120 dociaga pozdro grubo idzie projekcik :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2009, 11:06
Posty: 124
Skąd: Kalisz
Auto: Mx3 Powered By KL-ZE

Postprzez MariuS » 29 cze 2011, 22:41

w skrzynce od KF koło 110jest na dwójce
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez ricardo881 » 29 cze 2011, 22:46

Ja na swojej od K8 na 1 mam 60, 2 108 gdzies a 3 140 trojka slaba trzeba by bylo cos nad nia pomyslec pozdro :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2009, 11:06
Posty: 124
Skąd: Kalisz
Auto: Mx3 Powered By KL-ZE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy

cron