Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
kristofc napisał(a):Elm + Scan XL Pro i diagnoza co sie dzieje albo zacznij po prostu od resetu aku
Pozdr
heh...samo się naprawiło i już nie miga
enyłej dzięki za wsparcie
- Od: 26 paź 2010, 22:38
- Posty: 910
- Skąd: Chełm
- Auto: CX-5 KE '16 34K
AWD AT 2.5 192KM
Czyli wszystko ok. – wygląda to tak:
po odpięciu aku kasują się wszystkie stany monitorów ( testy sond, katów,mapa egr-a itp) mruganie checka przed odpaleniem oznacza że wszystkie testy jeszcze nie zostały zakończone – niektóre testy trwają nawet do 200 kilosów po resecie – zależy od warunków.
Dla ciekawostki w US auto nie przejdzie badania technicznego jeżeli te monitory nie są zakończone dlatego oni nie mogą sobie skasować błędów i jechać na stacje diagnostyczną ( lub jechać zaraz po zmianie aku ). Dopiero po zakończeniu monitorów
Jeżeli wszystkie testy są ok. check na pozycji ON świeci na stałe obojętnie ile czasu nie odpalasz silnika. Pojeździj trochę a zobaczysz że po kilkunastu odpaleniach check nie będzie mrugał – tak powinno być – chyba że coś tam nie przejdzie testów to wywali checka po odpaleniu
Trochę się spóźniłem z odp.
po odpięciu aku kasują się wszystkie stany monitorów ( testy sond, katów,mapa egr-a itp) mruganie checka przed odpaleniem oznacza że wszystkie testy jeszcze nie zostały zakończone – niektóre testy trwają nawet do 200 kilosów po resecie – zależy od warunków.
Dla ciekawostki w US auto nie przejdzie badania technicznego jeżeli te monitory nie są zakończone dlatego oni nie mogą sobie skasować błędów i jechać na stacje diagnostyczną ( lub jechać zaraz po zmianie aku ). Dopiero po zakończeniu monitorów
Jeżeli wszystkie testy są ok. check na pozycji ON świeci na stałe obojętnie ile czasu nie odpalasz silnika. Pojeździj trochę a zobaczysz że po kilkunastu odpaleniach check nie będzie mrugał – tak powinno być – chyba że coś tam nie przejdzie testów to wywali checka po odpaleniu
Trochę się spóźniłem z odp.
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
właśnie nabyłem madzie 2.0 benzyna z 2003 r. przesiadłem się ze starego diesla wibrującego i klegoczącego i nie zwróciłem uwagi na szczegół na który zwrócił uwagę kolega, mianowicie podczas pracy na jałowym biegu w mojej madzi daje się wyczuć delikatne wibracje i jakby silnik czasami nierówno pracował, według niego tak nie powinno być, gdzie może być problem?
- Od: 28 maja 2011, 11:29
- Posty: 5
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Madzia6 2.0 benzyna 2003r ;)
ej , nie drwijcie z kolegi
czciałem kupić czarną madzię sedan w dieslu a wyjszło na srebrnego hathbacka w benzie, no ok przełknąłem pigułkę i pojechałem od razu do znajomego mechanika żeby mi rozrząd wymienił, chciałbym żebyście zobaczyli jego spojrzenie gdy mun to powiedziałem 
- Od: 28 maja 2011, 11:29
- Posty: 5
- Skąd: Olsztyn
- Auto: Madzia6 2.0 benzyna 2003r ;)
Pilnie potrzebuję info na temat usterki, chodzi o... – W odtwarzaczu płyt CD siedzi 5 płyt, wszystko było by w porządku lecz na tą chwilę nie mogę żadnej wysunąć w żaden możliwy sposób, słychać tylko że próbuje czytać. Po każdej próbie wysunięcia nic sie nie dzieje... proszę o pomoc. może obędzie sie bez rozbierania... pozdrawiam
Nie czyń sekretów ze swoich zamiarów. Niech inni kierowcy dowiedzą się, co zrobisz za chwilę
- Od: 20 lut 2011, 02:38
- Posty: 7
- Skąd: Świnoujście
- Auto: Mazda 6 2.0 CiTD 136KM
Działacz napisał(a):proszę o pomoc. może obędzie sie bez rozbierania
poszukaj w dziale elektronika lub zapytaj sie bezposrednia airbob -a
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Witam. Zabieram sie pomalu do wymiany swiec w mojej M6. Moje pytanie jakie swiece polecacie.
Na jakich jezdzicie.
Na jakich jezdzicie.
- Od: 23 lis 2010, 16:37
- Posty: 71
- Skąd: Telford
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2 2007 Heatchback
generaldawid napisał(a):Witam. Zabieram sie pomalu do wymiany swiec w mojej M6. Moje pytanie jakie swiece polecacie.
Na jakich jezdzicie.
a moze poszukalbys odpowiedniego watka?
viewtopic.php?f=60&t=64431&hilit=%C5%9Bwiece
Prosze o zapoznanie sie z zasadami panujacymi na forum:
1. W pierwszej kolejnosci szukamy tematow nas interesujacych... do tego celu prosze uzyc wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jezeli nie znalezlismy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na koncu tego watka
4. Jezeli nie ma takiego tematu, wtedy mozemy zalozyc nowy...
Ps. a kolega nie jest czasem z UK?
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Tak jestem z UK.
Napisalem w tym watku bo nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie a ten odnosnik co podales wyzej nic mi nie pomogl.
Napisalem w tym watku bo nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie a ten odnosnik co podales wyzej nic mi nie pomogl.
- Od: 23 lis 2010, 16:37
- Posty: 71
- Skąd: Telford
- Auto: Mazda 6 2.0 TS2 2007 Heatchback
generaldawid napisał(a):Napisalem w tym watku bo nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie a ten odnosnik co podales wyzej nic mi nie pomogl
ale zawsze tam mozesz (i powinienes) zadac swoje pytanie...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Posiadam mazde6 2.0 benzyna z 2003r (141KM) i zauważyłem ze od pewnego czasu nie chce się krecic na wysokie obroty tj. powyzej 7tyś mimo tego, że obrotomierz jest wyskalowany do 8tyś. Wczesniej nie cisnąłem jej tak wysoko i nie zauwazyłem tego zjawiska. Stąd moje pytanie, co może byc przyczyna? Może ktos juz się spotkał z takim przypadkiem, zna jakies rozwiązanie, czy może "ten typ" tak ma ze tylko do 7 tys sie kreci i pozniej koniec.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 22 lip 2010, 14:03
- Posty: 22
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 6 GH
2012 rok
2.5 benzyna 170km
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6