Puknięcie podczas wyłączania silnika
Strona 1 z 1
Witam pojawił się w mojej Magdalence dziwny odgłos otóż podczas wyłączania silnika słychać pojedyncze puknięcie nie wiem jak je zidentyfikować i co by to mogło być ale lekko się martwię tym dziwnym odgłosem do głowy przychodzą mi poduszki silnika / skrzyni czy możecie mi coś podpowiedzieć ?
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
To zalezy jakie pukniecie jako urzytkownik bylej zacomprexionej mazdy moge tylko powiedziec sprawdz poduszki silnika poduszki od intercolera tam zazwyczaj ze starosci sruba puszcza i slychac stukanie u mnie kiedys tak bylo.
Lub jak u mnie co sie stalo najgorszego po otwarciu maski na biegu jalowym bylo delikatne szarpniecie silnika po prawej stronie klawiatury powodowane zacinajacym sie zaworem.Lub jak przepuszczam wpadlo cos z comprexa do silnika.
napisz cos wiecej to moze pomoge ci w tym.
Lub jak u mnie co sie stalo najgorszego po otwarciu maski na biegu jalowym bylo delikatne szarpniecie silnika po prawej stronie klawiatury powodowane zacinajacym sie zaworem.Lub jak przepuszczam wpadlo cos z comprexa do silnika.
napisz cos wiecej to moze pomoge ci w tym.
- Od: 20 maja 2009, 08:58
- Posty: 164
- Skąd: Siennica Lublin
- Auto: Mazda 626 IV GE 1997 rok 90PS 1.8
Szutrowóz
oj no po prostu wyłaczając silnik słychać puknięcie tak jak by uderzało coś metalowego obstawiam poduszki bo silnik i spręzarka są ok nie za każdym razem to jest słyszalne dodatkowo pojawiły się wibracje na lewarku więc to chyba poduszki tylko pytanie jak one wyglądają gdzie je kupię i jak je wymienić i oczywiście gdzie one wszystkie są ? możesz mi to jakoś przedstawić ?
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
sprawdź czy nie podgiąłeś dolnej rozpórki u mnie tak się działo przy gaszeniu i przy gwałtownym ruszaniu na wstecznym na dole między wahaczami jest rozpórka która jest przykręcana na sztywno a wali o nią belka wzdłużna mocowana na 4 gumowych tulejkach do której z kolei mocowane są dwie poduszki od skrzyni na 99% jak gasisz kołysa silnikiem i tucze aha pomiędzy belką powinno być około 2cm luzu jeżeli rozpórka jest ok to być może tylko te 4 małe tulejki gumowe pod śruby bo piszesz że lewarkiem trzęsie bo przez nie lekko opuszcza się skrzynia u mnie przy odkręcaniu ukręciła się nakrętka w belce pod chłodnicą więc uważaj przy odkręcaniu bo trzeba będzie ciąć
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6