E tam OT – w tym wątku nie ma OT

jeśli trzymamy się tematu youngtimerów
Noo.... takie kombi to mógłbym mieć

Auto dostało dziś kpl filtrów, kable, świece zapłonowe i regulację LPG – jeździ zuuupełnie inaczej, nawet żwawo

automat dzięki regulacji zaczął aksamitnie przekładać biegi.... było dobrze ale teraz jest rewelka – coraz bardziej podoba mi się ponowna przygoda z GD

Na półce już leżą pozostałe części, robię wszystko po kolei choć na półce sklepowej nie trzymam już części do GD więc wszystko przyszło wczoraj
-4x amortyzatory gaz TOKICO + osłony + odboje
-mocowania tył amortyzatorów (profilaktycznie) (Japan)
-tarcze + klocki przód (Japan)
-tylne szczęki (Japan, bębny zostają stare ew. się przetoczy ale OE to jest OE)
-końcówki drążków kierowniczych CTR 2x
-rozrząd komplet OEM MAZDA (na 90.000km), bez pompy wodnej – ta jest już nowa.
– coś pewnie jeszcze wyniknie po pierwszym dużym przeglądzie
Auto (tak jak moja druga Mazda) oczywiście zostanie zaprowadzone do Jaksy, tam ogarniemy tą robotę
