Silnik bierze olej. Co zrobić? Zalac Doctorka czy minerał? Sprzedać czy zmienic motor?
Ja panowie Mialem wymiene calkiem nie dawno iii kupilem dwie banki jeden mobil10w40 drugi Gm 10w40 wymieszlem i zalalem takim wynalzkiem silnik. Co najbrdziej mnie zdzwilo ze zrobilem juz ponad 3500km i oleju ubylo 250ml:) nie wiem jakim cudem tak malo(A pozwalam sobie z gaze i to dosc czesto), a sprawdzlem tak wlasnie po tym przebiegu i na bagnecie bylo cos ponad polowe oleju dolewalem po 50ml i po 250ml juz mialem idealnie na maxx:) A co do pracy silnik chodzi jak dawniej jedynie co mozna zauwazyc ze plytki zaworowe niedlugo klepia, przez 1-2sek pewnie spowodowane obecnymi teraz temp.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
No ale kusi ten xado hehe
nie wiem zobacze pośmigam jeszcze bez xado najwyżej kupie sobie bańke 4 litry i starczy pewnie do następnej wymiany 
a mogą być spore ubytki z uszczelki spod miski bo widze że tam mam mokro w tych okolicach na ziemi plam nie ma:/
a mogą być spore ubytki z uszczelki spod miski bo widze że tam mam mokro w tych okolicach na ziemi plam nie ma:/
- Od: 18 maja 2010, 11:04
- Posty: 33
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 323F BA
użyłem tego xado ...można to sobie w
wsadzić

- Od: 29 cze 2008, 11:23
- Posty: 188
- Skąd: Mniszew/Warszawa
- Auto: 323F BA 1.8 97r. i musiałem wsadzić LPG ;(
Mazda 6 GG 2006 fl. 2.3 benzynka :–)
Olej jak olej. Ja i tak jestem za mobilem lalem do wczesniejszych aut moj ojciec tez leje i auta maja sie dobrze jedynie ten eksperyment co zorbil teraz ale nie wiem czy ma to cos do rzeczy...
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
muszę się Was poradzić, posiadam w swojej madzi silnik Z5, który kwalifikuje się do wymiany...
spytam się krótko: jaki silnik wstawić zamiast Z5?
spytam się krótko: jaki silnik wstawić zamiast Z5?
-
RafałGD
Postaram się porobić jakieś fotki to by można zrobić jakąś relacje, ale nie obiecuję.
Mało czasu będę miał trochę na zabawe.
części na razie takie mam, prosto z carspeed-u:



Mało czasu będę miał trochę na zabawe.
części na razie takie mam, prosto z carspeed-u:



Miru a co im sie stało ? że takie zjedzone paski mają
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Jeżeli to ostatnia korba to coś ze smarowaniem zły olej albo niskie ciśnienie bo to najdalej od pompy
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Dół silnika poskładany.
Zdjęć prawie nie mam, nie ma kiedy robić, zresztą ręce w smarach.
Panewki, wał, cylindry jak nówki sztuki, wszystko poskładane.
Na cylindrach jeszcze piękna jodełka po fabrycznym szlifowaniu.
Pierścienie oprócz olejowych w idealnym stanie.
Z olejowych zastanawiałem się które stoją, okazało się, że wszystkie cztery
Przyklejone na amen, trudno było je było oderwać od tłoków
Głowica do wtorku u szlifierza, będę frezowane gniazda itp, uszczelniacze itp. Ma być jak nówka.







Na ostatnim zdjęciu poskładany, jutro czyszczenie i malowanie.
Jak by się ktoś chciał zabierać za zmianę pierścieni. Jak ktoś ma dużo cierpliwości to trudne to nie jest
Włożenie tłoków to też jakieś 20 minut. Proste jak budowa cepa.
Zdjęć prawie nie mam, nie ma kiedy robić, zresztą ręce w smarach.
Panewki, wał, cylindry jak nówki sztuki, wszystko poskładane.
Na cylindrach jeszcze piękna jodełka po fabrycznym szlifowaniu.
Pierścienie oprócz olejowych w idealnym stanie.
Z olejowych zastanawiałem się które stoją, okazało się, że wszystkie cztery
Przyklejone na amen, trudno było je było oderwać od tłoków
Głowica do wtorku u szlifierza, będę frezowane gniazda itp, uszczelniacze itp. Ma być jak nówka.







Na ostatnim zdjęciu poskładany, jutro czyszczenie i malowanie.
Jak by się ktoś chciał zabierać za zmianę pierścieni. Jak ktoś ma dużo cierpliwości to trudne to nie jest
Włożenie tłoków to też jakieś 20 minut. Proste jak budowa cepa.
Ostatnio edytowano 11 cze 2011, 00:23 przez Lukano, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości