Regulacja sprzegła
1, 2
Mazda 626 GW kombi 2.0 B rocznik 99
Chciałbym Was zapytac o prace sprzegła – generalnei chodzi mi o punkt zbierania u mnie jest tak ze przez 3/4 wcisniecia nic sie nie dzieje i musze je dusic do podłogi. Przez co czasem ciezko jest znaleźc punkt poł sprzęgła.
dodatkowo przewaznie na 1 i 2 biegu od czasu do czasu zdarza sie jakies takie dziwne szarpanie samochodem.
Nie zaobserwowałem poslizgu. Znam to z innej marki ale tu tego nie ma.
Nie wykonalem jeszcze testu na 5 biegu. ale raczej poslizg odpada.
Czy mozliwa jest jakas regulacja – podniesienie sprzegła?
Czy moje problemy moga byc zwiazane z jakas spreżyna – sam sie nie znam tylko tak mniemam jako laik.
Co moze sie dziac???
Dzieki i pozdrawiam.
Chciałbym Was zapytac o prace sprzegła – generalnei chodzi mi o punkt zbierania u mnie jest tak ze przez 3/4 wcisniecia nic sie nie dzieje i musze je dusic do podłogi. Przez co czasem ciezko jest znaleźc punkt poł sprzęgła.
dodatkowo przewaznie na 1 i 2 biegu od czasu do czasu zdarza sie jakies takie dziwne szarpanie samochodem.
Nie zaobserwowałem poslizgu. Znam to z innej marki ale tu tego nie ma.
Nie wykonalem jeszcze testu na 5 biegu. ale raczej poslizg odpada.
Czy mozliwa jest jakas regulacja – podniesienie sprzegła?
Czy moje problemy moga byc zwiazane z jakas spreżyna – sam sie nie znam tylko tak mniemam jako laik.
Co moze sie dziac???
Dzieki i pozdrawiam.
- Od: 8 paź 2005, 22:59
- Posty: 12
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 626 2.0 GW +LPG
Na pedale sprzegła jest regulacja – masz jakis wogole luz ?tomsfactory napisał(a):Czy mozliwa jest jakas regulacja
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Na pedale sprzegła jest regulacja – masz jakis wogole luz ?tomsfactory napisał(a):Czy mozliwa jest jakas regulacja
A gdzie jej szukac dokładnie???
- Od: 8 paź 2005, 22:59
- Posty: 12
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 626 2.0 GW +LPG
Musisz dostac się pod pedały , zobaczysz trzpien ktory wchodzi w pompę sprzęgła – tam jest regulacja. ( tylko tym się reguluje )tomsfactory napisał(a):A gdzie jej szukac dokładnie?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Na pedale sprzegła jest regulacja – masz jakis wogole luz ?tomsfactory napisał(a):Czy mozliwa jest jakas regulacja
Dzięki Jaksa ja też z twojej porady skorzystałem miałem ten sam problem. Niech żyje klub!!!
-
Janek B.
Sto latJanek B. napisał(a):Niech żyje klub!

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
A jak powinno być i jak się reguluje sprzęgło hydrauliczne w 626 GE FS? U mnie sprzęgło zaczyna brać ok. 1-2 cm od podłogi. I mam wrażenie, że ten dystans (1-2 cm) cały czas się zmniejsza... Sprzęgło jest nowe z ASO. Trzeba wcisnąć pedał sprzęgła do samej podłogi (dociskając niemalże na siłę) i wtedy biegi wchodzą bajecznie, jak w masełko.
Proszę o porady. Odpowietrzać (ale płyn jest w zbiorniczku i nie ma wycieków) czy regulować? I w którym miejscu?
Proszę o porady. Odpowietrzać (ale płyn jest w zbiorniczku i nie ma wycieków) czy regulować? I w którym miejscu?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Już mogę powiedzieć, że w GE z silnikiem FS sprzęgło reguluje się tak samo jak w GF, czyli śrubą na pedale sprzęgła. Jestem już po. Kilka obrotów w/w śrubą i sprzęgło znów działa bajecznie i "bierze" ok. 4-5 cm od podłogi.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
SUPER właśnie mam ten sam problem
byłem w 3 warsztatach ponieważ z tego powodu mam problemy z wrzuceniem jedynki
i wszyscy zawsze mówil ze to skrzynia biegów ze synchronizator jest do pupy i ze trzeba to zmienić ...
a koszt to bagatela 550 robocizna plus cześci ... hehe dzieki wam jestem bogarszy o parę stówek
co prawda jeden koleś powiedział ze to sprzegło ale też trzeba całe wymienić gdzie orginał kosztuje około 7 – 8 stówek no i ma sie rozumiec jeszcze robocizna ....
Ja pierdykam Ci ludzie chyba oszaleli ...
Fachowcy za 5 groszy
THX
Radar
byłem w 3 warsztatach ponieważ z tego powodu mam problemy z wrzuceniem jedynki
i wszyscy zawsze mówil ze to skrzynia biegów ze synchronizator jest do pupy i ze trzeba to zmienić ...
a koszt to bagatela 550 robocizna plus cześci ... hehe dzieki wam jestem bogarszy o parę stówek
co prawda jeden koleś powiedział ze to sprzegło ale też trzeba całe wymienić gdzie orginał kosztuje około 7 – 8 stówek no i ma sie rozumiec jeszcze robocizna ....
Ja pierdykam Ci ludzie chyba oszaleli ...
Fachowcy za 5 groszy
THX
Radar
domingez napisał(a):Warto może jeszcze zwrócić uwagę, że w pierwszej kolejności kluczem nr 12 luzujemy nakretkę przy pedale a potem regulujemy śrubą na klucz nr 10 punkt "brania" sprzęgła. Ufff.. Prościej się chyba nie da
No włśnie święte słowa
i tak własnie zrobił mi jeden kolo


Zatem wszystkim polecam warsztat na Klecińskiej przy Auto-GOSI we WRO
pytac o Waldka

panowie laik jestem jakich malo i przydala by sie jakas rycina co gdzie jak 
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Jak zajrzysz pod spód i obejrzysz pedał to pokapujesz szybciej niż po rycinie, bo ona nie koniecznie ukaże mechanizm z twojego punktu widzenia. Weź dwa klucze płaskie 10 i 12 a instrukcję ich użycia masz kilka postów wyżej. Powodzenia.
Ostatnio edytowano 14 wrz 2008, 20:52 przez domingez, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 28 kwi 2008, 14:48
- Posty: 112
- Skąd: łódzkie
- Auto: 626 2.0 16v FS 1998 kombi
Jaksa (domingez też) jesteście fantastyczni. Jaksa-za cierpliwość dostaniesz w niebie złoty tron. Ja jestem leń do potęgi n-tej ale nie odważyłem się zadać tego pytania. Zapytałem kolegi z forum gdzie w ogóle jest regulacja sprzęgła bo faktycznie nie mam kanału. Myślałem że może jak 125p-popychacz na siłownik/łapa...Niech żyje forum Mazdaspeed ( i ty Jaksa)
- Od: 31 sie 2008, 21:15
- Posty: 43
- Skąd: Kwidzyn
- Auto: Mazda 626GF 2.0 116KM 98r
wyregulowałem.. jest super
dzieki panowie
dzieki panowie
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
Moglibyście udzielić rady w sprawie regulacji. Mam taki problem, że sprzęgło łapie około 2cm od podłogi, znalazłem już tą srubę do regulacji. Tu mam problem. Jest ona wkręcona na chyba maxa lub prawie maxa. Czy żeby poprawić te sprzęgło to potrzebuję ta śrubę wkręcić czy wykręcić? Boję się o to, że jak trochę odkręce tą śrubę i to nie zadziała tak jak trzeba, a w konsekwencji nie będę mial możliwości powrotu do tego co jest teraz. Jeśli ktoś to robił to proszę o pomoc.
- Od: 1 lip 2009, 10:54
- Posty: 39
- Skąd: Białystok
- Auto: 626 gf Ditd 99r
Jesteście wielcy
! Właśnie wyregulowałem pedał sprzęgła tymi śrubkami
! Tysiak w kieszeni. Dzięki !
Wszystkie palanty w warsztatach tylko wymieniać chciało komplet sprzęgła. Nikomu się nie chciało nawet łapki włożyć pod konsole, a schylić się to już poważna czynność.
Niech żyje MazdaSpeed


Wszystkie palanty w warsztatach tylko wymieniać chciało komplet sprzęgła. Nikomu się nie chciało nawet łapki włożyć pod konsole, a schylić się to już poważna czynność.
Niech żyje MazdaSpeed
-
ceraz
Kerrinf napisał(a):Moglibyście udzielić rady w sprawie regulacji. Mam taki problem, że sprzęgło łapie około 2cm od podłogi, znalazłem już tą srubę do regulacji. Tu mam problem. Jest ona wkręcona na chyba maxa lub prawie maxa. Czy żeby poprawić te sprzęgło to potrzebuję ta śrubę wkręcić czy wykręcić? Boję się o to, że jak trochę odkręce tą śrubę i to nie zadziała tak jak trzeba, a w konsekwencji nie będę mial możliwości powrotu do tego co jest teraz. Jeśli ktoś to robił to proszę o pomoc.
wykręć ją trochę,
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6