Po kilkugodzinnej walce udało się w końcu to rozebrać 
musiąłem dorobić specjalistyczny przyrząd żeby odkęcić to plastikowe kółko
składa się z małego stolarskiego ścisku nawierconego na ramionach nagwintowałem otworki i wkręciłem dwie śróbki M6 pięknie się spisuje w praktyce  
 Po oglądałem sobie znaki na rozrządzie i moim zdaniem mam przeskoczony  pasek o ząbek na tylnej głowicy albo żle złożony no chyba że tak ma być ale to nie pasuje mi od mazdy
Ustawiłem dolny znak idealnie 
https://picasaweb.google.com/lh/photo/foZFcAbGgrbm7Sae2H-foA?feat=directlinkLewa głowica ustawiła się idealnie (dla ułatwienia narysowałem kreski ołówkiem na pasku)
https://picasaweb.google.com/lh/photo/qOLfaUcRsOeRClQPDnVF-A?feat=directlinkNatomiast kropka na prawym kole jest moim zdaniem za nisko, ciężko tam zrobić dobrą fotę bo rurki od klimy i kielich wszystko zasłaniają tak to wygląda
https://picasaweb.google.com/lh/photo/f_AXAEfQS7kNl7DUjw5VGA?feat=directlinkjak przekręciłem minimalnie koło na wale tak aby kreska z prawego koła  pokrywała się ze znakiem na głowicy to dół i lewa mi się również przesuneły troszeczkę 
https://picasaweb.google.com/lh/photo/OP2vG2T7y15Vh13qgzgOyw?feat=directlinka tu dół
https://picasaweb.google.com/lh/photo/xWDnuTkCvi-Cg-ptDw__Mg?feat=directlinkCzy tak ma być ? tzn nie da się idelanie ustawić tych znaków czy mam skopany rozrząd
problem osłuchiwaliśmy z Mckoperem i ten silnik jakoś dziwnie pracuje delikatnie go trzęsie czasem,
Do 3Krpm na wyższym biegu jest tak jak by mało elastyczny  powoli idzie rozpędzanie się od 80km\h z piątki trzeba redukować do 4 na więkrzości zakrętów na ucho pracuje podobnie jak w tym fimiku 
http://www.youtube.com/watch?v=LcWd83cL4lANiech mi ktoś coś poradzi zanim się wezmę za ściąganie pierwszy raz w życiu rozrządu 

Edit:
Dziś zaprosiłem znajomego mechanika, obejżał pokręcił nosem i twierdzi żę z rozrządem wszystko OK 
zmierzyliśmy ciśnienie na cylindrach na zimno oto wyniki:
1:  210psi       
3:  210psi      
5:  200psi 
widać że na prawej głowicy mam minimalnie słabsze ciśnienie choć 
i tak mieści się w normie        
2: 220psi
4: 210psi
6: 220psi
norma z manuala głosi standard ma mieć 1400kPa albo 203psi a rozbierzności powyżej 28 psi 
ale odnosi się do pomiaru na gorącym silniku więc chyba ok 
po odpaleniu silnika mechanior stwierdził na słuch że to szklanka tak klekocze
 
			
			Sprzedam lampy do mileni.