Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)
komp i tak nie mierzy spalin wiec nie rozumiem w jaki sposób może widzieć wywalenie kata, różnica z katem i bez jest taka że mniejsze opory są przy wydostawaniu się spalin co skutkuje lepszym napędzaniem turbo
czasem sonda za katlizatorem ma zbyt wielkie ciśnienie spalin (które po kacie powinno się zmniejszyć, czy temperaturę chociaż niektórzy twierdzą że te wartości są tożsame) i wtedy komp rzuca błędem lambdy.
Ale takie rzeczy jak dwie lambdy to porażka.
Ale takie rzeczy jak dwie lambdy to porażka.
Stała pod ścianą prężąc kakao
w DITD nie ma żadnych sond w wydechu.
fajnie co nie, dawkę oblicza na podstawie powietrza i nie obchodzi go co z tego wyjdzie 
Spotkałem się już kilka razy z problemem małej mocy po wyrzuceniu kata w jednym przypadku nawet koleś z powrotem go zamontował.
Ale w dwóch przypadkach udało się bardzo szybko usunąć problem choć o dziwo w sposób całkowicie odmienny.
Zmniejsz ilość powietrza dostarczanego do silnika zasłaniając na próbę część filtru powietrza – jeśli pomoże to zamontuj gęstszy filtr. Jeśli to nie pomoże rozszczelnij ten filtr i sprawdź czy silnik czasem nie potrzebuje więcej powietrza. To bardzo proste metody ale w 2 przypadkach całkowicie wyeliminowały przypadłość spadku mocy i dymienia.
pozdrawiam
Ale w dwóch przypadkach udało się bardzo szybko usunąć problem choć o dziwo w sposób całkowicie odmienny.
Zmniejsz ilość powietrza dostarczanego do silnika zasłaniając na próbę część filtru powietrza – jeśli pomoże to zamontuj gęstszy filtr. Jeśli to nie pomoże rozszczelnij ten filtr i sprawdź czy silnik czasem nie potrzebuje więcej powietrza. To bardzo proste metody ale w 2 przypadkach całkowicie wyeliminowały przypadłość spadku mocy i dymienia.
pozdrawiam
- Od: 3 gru 2009, 11:25
- Posty: 58
- Skąd: Sieradz
- Auto: 323f DITD 101KM
a to ciekawe co piszesz może się przydać na przyszłość 

mim zdaniem aby auto nie dymiło to max 50+100 ale najlepsze przyśpieszenie jest przy 50+50 ale wtety kopci i dziwnie zachowują się obroty. Myślę że przy odpowiednio dobranym oporniku i podkręceniu turbo śmiało można mieć 120KM w Ditd (od początkowych 101)
Niestety ja zmieniłem oporniki na 50+100 i już nie maże o 200KM w Ditd
Niestety ja zmieniłem oporniki na 50+100 i już nie maże o 200KM w Ditd
Neonixos666 napisał(a):podkręceniu turbo
Chodziło mi właśnie o mbc lub ebc
powiem wam jedno
powyjmujcie w cholere te oporniki, podkładki cewki i inne badziewia
nie wycinajcie kata, nie zaslepiajcie egr
mi od tego komp ześwirował, ale udało się doprowadzić do normalnego stanu
dobrze Wam radze tak na przyszłość bo że teraz jeździ nie znaczy że za miesiąc coś nie zdechnie
to nie jest silnik do jakichkolwiek modyfikacji
powyjmujcie w cholere te oporniki, podkładki cewki i inne badziewia
nie wycinajcie kata, nie zaslepiajcie egr
mi od tego komp ześwirował, ale udało się doprowadzić do normalnego stanu
dobrze Wam radze tak na przyszłość bo że teraz jeździ nie znaczy że za miesiąc coś nie zdechnie
to nie jest silnik do jakichkolwiek modyfikacji
- Od: 26 wrz 2010, 21:56
- Posty: 232
- Skąd: Turka
- Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato
marsel napisał(a):powiem wam jedno
powyjmujcie w cholere te oporniki, podkładki cewki i inne badziewia
Ave!
a co sie stalo dokladnie z autkiem
i skad wiesz ze to przez oporniki
moze poprostu przyszedl czas ze sie zepsol i tyle.
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
boczek86 napisał(a):a co sie stalo dokladnie z autkiem i skad wiesz ze to przez oporniki moze poprostu przyszedl czas ze sie zepsol i tyle.
pisałem o problemach, braku mocy odpalania
wywaliłem to całe badziewie pseudotuningowe, odślepiłem egr, zresetowalem kompa i hula wszystko jak wcześniej
no to niby nie przez to?
dobrze wszystkim radzę wywalcie to zanim i Wam coś zeswiruje, mi się udało to uratować, jeszcze kontrolna wizyta na kompa i mam spokój ale różnie się to może skończyć
ten cały temat powinien wylecieć do śmietnika, żeby nikt następny się na to nie nabrał
pozdro
- Od: 26 wrz 2010, 21:56
- Posty: 232
- Skąd: Turka
- Auto: była Mazda 323F BJ 2.0 DiTD
jest Ducato
Każdy to zakłada na własną odpowiedzialność a ty się zachowujesz jak by Ci ktoś kazał to założyć.
Te silniki zostały stworzone po to aby mało paliły i były nie zawodne, żadna ich modyfikacja nie jest opłacalna. Oczywiście można poprawić opornikiem ale to druciarstwo na maksa i nie powinno się go stosować, tym bardziej gdy nie mamy pojęcia o temacie.
Te silniki zostały stworzone po to aby mało paliły i były nie zawodne, żadna ich modyfikacja nie jest opłacalna. Oczywiście można poprawić opornikiem ale to druciarstwo na maksa i nie powinno się go stosować, tym bardziej gdy nie mamy pojęcia o temacie.
marsel napisał(a):naprawdę wywalcie ten szit zanim coś padnie, pompa, wtryski, komp czy co tam jeszcze
Takie jest i moje zdanie, co nie znaczy, że nie przeszło mi przez myśl spróbować, ale nieee

You see, in this world there's two kinds of people, my friend:
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Those with loaded guns and those who dig. You dig.
Nie wszyscy mogą jeździć Mazdami, niech jeżdzą Oplami jak wszyscy :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje